اجتماعی

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی افزود: همه افرادی که در کشور واکسن کراون دریافت می کنند تحت نظر هستند و متأسفانه بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده واکسن کراون را دریافت نکرده اند و موج ششم نگرانی به خاطر افرادی است که واکسینه شده اند. گفت. .آنها نبودند.

به گزارش مجله زنده خبری، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: واکسیناسیون و مصونیت واکسیناسیون به طور کامل و 100 درصد از مرگ و میر عروق ویروس کرونا و شایعه مرگ ناشی از آن جلوگیری می کند زیرا تحقیقات، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی صحت دارد. نشان می دهد که واکسیناسیون یکی از مهمترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب است.

وی افزود: این واکسن یک یا دو سال است که توسعه نیافته است و 100 سال از تزریق واکسن به ایران برای مبارزه با بیماری هایی مانند سیاه سرفه ، کزاز و فلج اطفال و کنترل و ریشه کنی بیماری می گذرد ، اما واکسیناسیون کار علمی.” سابقه بسیار طولانی در پزشکی دارد. به عنوان نماینده 20000 معلم و 800 مرکز تحقیقاتی باید بگویم که واکسیناسیون برای حفظ جان مردم و عزیزانمان ضروری است. ما تحت تأثیر هر فرد متوفی هستیم، اما برای اطمینان از سلامت انسان، واکسیناسیون بالا باید انجام شود.

وزیر بهداشت گفت: امروز از وضعیت این خوابگاه بازدید کردیم و متأسفانه مشکلات بزرگی در این خوابگاه وجود دارد که دانشجویان در گذشته از مراقبت ناکافی شکایت داشتند ، اما اولویت جدی و مهم دولت سیزدهم مراقبت از آنهاست. مردم. مشکلات و دانش آموزان. “آنها برای ما اولویت دارند و مورد احترام هستند.

وی افزود: در واکسیناسیون نشان دادیم که می توانیم و با مشارکت مردم در مدت زمان کوتاهی و حدود دو ماه و نیم موفق شدیم بالای 70 درصد جمعیت هدف را در دور اول واکسینه کنیم. و قطعاً به دنبال حل مشکلات دانشجویی و خوابگاهی هستیم و از مردم و خیرین و سایر نهادهای مردمی و انقلابی نیز می خواهیم در این امر خیر مشارکت داشته باشند و امیدواریم در کوتاه مدت مشکلات کوتاه مدت دانشجویان را حل کنیم. زمان، مانند بازسازی و تعمیر ساختمان خوابگاه UMNC، اما برای حل اساسی مشکلاتی مانند تخریب و ساخت خوابگاه های جدید، زمان بیشتری لازم است.

وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران 2500 نفر ظرفیت خوابگاهی دارد که با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه ها توانسته اند 1700 نفر را اسکان دهند. خوابگاه های خانوادگی این دانشگاه نیز مشکلاتی دارد اما تاکنون 60 زوج خانواده در این خوابگاه اسکان داده شده اند اما برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجاره ساختمان هایی برای اسکان دانشجویان است. بهبود وضعیت خوابگاه ها یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. به دانشجویان ساکن در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم در هفته های آینده مجددا از این خوابگاه بازدید کنم تا ببینم آیا مشکل آنها حل می شود یا خیر.

عین الهی خاطرنشان کرد: بودجه و بودجه را می توان صرف کارهای لوکس و تزئینی کرد اما اولویت اول ما بهبود خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی است و در این راستا تا آنجا که ممکن است منابع لازم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران است. علوم . .

«دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خیلی زود با عروق ویروس کرونا واکسینه شدند و اکثر آنها دو دوز از واکسن را دریافت کردند. اگر دانش آموزی بیمار شد، اقداماتی مانند منزوی کردن او انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی ادامه داد: خوشبختانه با بالا بودن میزان واکسیناسیون در کشور، وضعیت بیماری رو به بهبود است. امروز تمامی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زدند. یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه تاج و واکسن است، اما اکثر افراد به این دلیل واکسینه می شوند که می دانند مقاومت بدنشان در برابر تاج در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا