سلامت و تندرستی

سرعت بالای واکسیناسیون در ایران/ اتکا به مردم قدرت آفرین است

مجله زنده خبری / فارس وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد که امروز ایران دارای بالاترین میزان واکسیناسیون در منطقه و جهان است و آمارها نیز این گفته را ثابت می کند.

بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه 22 مهرماه همزمان با هیئت دولت در فارس ، در جمع مردم و مسئولان شهر هونج گفت که ما تا ماه ژوئیه فقط 5 میلیون دوز واکسن تزریق کرده ایم ، اما 68 میلیون ها دوز در 2.5 ماه گذشته یک واکسن تاج که تزریق کردیم ، او فکر کرد که این نشانه قدرت است.

وی گفت که ایران در حال حاضر سریع ترین کشور در زمینه واکسیناسیون تاج است و بیش از 8.5 میلیون دوز واکسن را در یک هفته تزریق کرده است.

آیین اللهی با اشاره به اینکه دولت نمی تواند به تنهایی به این سطح واکسیناسیون برسد ، گفت: “این یک کشور قدرتمند است ، کشوری با سابقه طولانی که همیشه قدرت خود را نشان داده است و دلیل این قدرت اتکای مردم است.” به

وی با اشاره به اینکه بهترین اقدامات و م effectiveثرترین کارها توسط مردم انجام می شود ، تشکیل هیئت های مذهبی و ایجاد اماکن مذهبی و فعالیت های خیریه در زمینه های مختلف به عنوان تجلی نفوذ مردم در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: : با تکیه بر این افراد قدرت خود را نشان داد و پیروز شد.

آیین اللهی یادآور شد: باید به ایرانی بودن خود افتخار کرد ، در عصر حاضر زندگی کرد و دوران رهبری رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری غرور بیشتری را برانگیخت و خاطرنشان کرد: استان فارس در همه زمینه های تکیه همیشه پیشرو است. روی مردم این دولت بود.

او لارستان را منطقه ای محبوب می داند و خاطرنشان می کند که من از طرف دولت دست همه خیرین را می بوسم و به آنها افتخار می کنم و آنها را ستایش می کنم ، اما ما همچنین باید سیاست انجام کارهای خوب و مشارکت مردم را انجام دهیم.

وزیر بهداشت تصمیم دولت برای رفع همه کاستی ها و مشکلات را جدی تلقی کرد و تاکید کرد که سفرهای استانی دولت سیزدهم و حضور نمایندگان دولت در نقاط مختلف کشور نشانه این عزم و اراده است.

عین اللهی گفت: یکی از اصولی که ما باید به آن اعتقاد داشته باشیم ، ماموریت گرایی است. ما مجبور نیستیم همه کارها را انجام دهیم ، در صورت وجود فرصت ها باید آن را در مناطق تقویت و گسترش دهیم.

وزیر بهداشت در بخشی از سخنان خود گفت: دولت می تواند شما را از راه دور و وبینارها ببیند یا می تواند در منطقه حضور داشته باشد و از نزدیک با همه ملاقات و گفتگو کند ، این حضور نشانه عزم جدی دولت برای حل مشکلات است.

عین اللهی با تأکید بر اینکه همه نامه ها و درخواست ها جمع آوری و طبقه بندی شده و به مسئولان مربوطه ارائه می شود ، اظهار امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به فارس خیر و برکت باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا