اجتماعی

نحوه فعالیت «اتوبوس های زندگی»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران از واکسیناسیون 324 هزار نفر در مرحله اول اسکن واکسیناسیون علیه جهاد توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، علی نصیری در حاشیه آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون در تهران ، اظهار داشت: دوره جدید حاکمیت شهری با سیاست های ارائه خدمات ، در دسترس ترین مکان برای شهروندان با اولویت گروه های مظلوم ، آسیب پذیر و توانمند فاز دوم ارائه خدمات واکسیناسیون برای مدیریت بحران به تازگی طراحی و بررسی شده است و طبق دستور شهردار تهران ، امروز در سه حوزه خدمات بهداشتی ، فاصله فیزیکی هوشمند و خدمات مشارکت اجتماعی اجرا می شود.

او گفت که مرحله اول اسکن بیشتر بر ایجاد مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار تمرکز داشت … برای واکسیناسیون انجام شد.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، تاکنون حدود 324 هزار نفر توسط شهرداری تهران واکسینه شده اند و ارائه این خدمات با دوز دوم واکسن ادامه می یابد.

وی ادامه داد: دومین مرحله اسکن واکسیناسیون جهادی امروز در 22 ایستگاه مترو ، 220 مسجد ، 22 اتوبوس سیار و همچنین از طریق سامانه 137 برای افراد محروم انجام می شود.

نصیری درباره استقبال کم شهروندان از مراکز واکسیناسیون ثابت گفت: با توجه به گستردگی خدمات ، تعداد مراکز ثابت چندان مورد استقبال قرار نگرفت ، بنابراین برخی از این مراکز تعطیل و ظرفیت برخی دیگر کاهش یافت ، اما در از طرف دیگر ، این ظرفیت به اتوبوس ها منتقل شد. “

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در پایان گفت: اتوبوس هایی که واکسینه می شوند ، نه تنها برای ارائه خدمات واکسیناسیون ، بلکه این اتوبوس ها به عنوان اتوبوس مادام العمر کار خواهند کرد. اتوبوس های زندگی در این مرحله بر واکسیناسیون شهروندان و در دسترس بودن خدمات واکسیناسیون تمرکز می کنند و در مراحل بعدی در زمینه هایی مانند خدمات مشاوره ، کمک های وفادار و دیگران کار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا