سلامت و تندرستی

شیوع گستره سویه دلتا در چین

بر اساس آمار رسمی که امروز (دوشنبه) در چین منتشر شد، سویه دلتای ویروس کرونا در این کشور شیوع پیدا کرده و این کشور اقدامات لازم را برای کنترل آن انجام می دهد.

به گزارش مجله زنده خبری، مسافران شهرهای چین که شیوع کووید 19 در آنها بیشتر از شهرهای دیگر است، مشمول قوانین سختگیرانه کرون از جمله قرنطینه هستند.

به گفته مقامات چینی، در 14 نوامبر (دیروز)، 32 مورد از 19 نفر از افراد محلی در کویت گزارش شد که بیشتر آنها در شهر دالیان بودند.

گزارش شده است که سویه دلتای کرونا به 21 استان و منطقه در چین گسترش یافته است.

در حالی که آمار شیوع کنونی کووید 19 در چین کمتر از سایر نقاط جهان است که در حال حاضر با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، مقامات چینی می خواهند تا حد امکان شیوع این بیماری را کنترل کنند.

چین همچنین با اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با این بیماری، از جمله ردیابی دقیق تماس‌های افراد، انجام آزمایش‌های متعدد کووید برای افراد مشکوک به این بیماری و اعمال محدودیت‌های عروق کرونا ویروس، توانسته است با همه‌گیری کنونی کووید 19 مقابله کند. کشور را محدود کنید.

چین تا به امروز در مجموع 98 هزار و 315 مورد ابتلا به کووید 19 را ثبت کرده و 4 هزار و 636 نفر نیز به دلیل عوارض این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا