عمومی

تحقیق کلمات کلیدی توسط مشاور سئو

بعضی از ابزارهای سئو نمی توانند آمار بازدید و بک لینکهایتان و بقیه موارد را ارائه بدهند. سایت Ahrefs با این همه قدرت، هنوز واسه تشخیص بک لینکای یه سایت، ضعف داره.چه برسه به این سایتای تحلیل و بررسی سئو. بعضی از سایتای بررسی سئو، هوشمند تر هستن اما بازم، با خطا هستن.چون تکرار کلمات کلیدی در متن به شکل مصنوعی، تشخیص دادنش به طور سیستمی کار سختی هست و شاخص دقیقی نداره و خود گوگل هم ضعفایی داره.چه برسه به این سایتا. چه طور به غربال متخصصان سئوی سایت در هنگام استخدام بپردازیم؟ چه راه ارتباطی برای مشتریان قرار دادهاند؟ دسته اول: رقبایی که به طور مستقیم به رقابت تحقیق کلمات کلیدی میپردازند و مشتریان مشترکی دارند که ممکن است محصولات مشابه هم داشته باشید. بودن در صفحه اول گوگل به معنی بیشتر دیده شدن است و مخاطبین بیشتر بالقوه می تواند به مشتریان موقتی یا حتی دائمی شما تبدیل شوند. شاید برای خیلی از کسب و کارها کسب رتبه اول گوگل خیلی رویایی باشد.

مشاور SEO شما باید بتواند به شما را در انجام امور سایت، راهنمایی داده مانند تحقیق کلمات کلیدی و آن را آماده کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نماید. داشتن ارورای W3 به طور کامل طبیعیه و یه موتور جستجو خوب می دونه که ممکنه وب مستر و صاحب یه سایت، اصلا ندونه W3 چیه و ممکنه دسترسی به طراحش واسه اصلاح این موارد نداشته باشه.گوگل با این دقت و عملکردش، اینقدر به W3 بها نمیده که این سایتای تحلیل و بررسی سئو بها میدن.خیلی از نمونه کارای سئوروز با ده ها و صدها ارور W3 در بالاترین جایگاه یافته های هستن! بررسی سئوی سایت، توسط سایتای بررسی سئو، اولین مرحله تحقیق کلمات کلیدی سئوست! اگه متا دسکریپشن شما از ۲۵۵ کاراکتر بیشتر بشه و بشه ۲۶۵ (مثلا)، به شما امتیاز منفی میدن.این در حالیه که در عمل، تاثیر منفی سئو واسه شما نداره.روند سئو، هیچ وقت، انقدر وسواس گونه نیس. هم اینکه این سایتا، این درک رو ندارن که واسه هر عکسی نباید alt و title قرار داد.در پست آموزش بهینه سازی تصاویر، در این باره صحبت کردیم که بعضی وقتا، نباید واسه تصاویر، از alt و title استفاده کنین.اما این سایتا، به محض اینکه ببینن عکسایی از سایت شما، Alt و Title نداره، امتیاز منفی به شما میدن!

به خاطر نبود وجود بعضی از متا تگای غیر لازم، به شما امتیاز نمیدن. این سایتا عقلشون نمیرسه(بله رسما بی عقل و بی شعور هستن) و به محض اینکه ببینن شما از فلش و آی فریم استفاده کردین به شما امتیاز منفی میدن( یا امتیاز مثبت نمیدن). اگه فایل robots.txt نداشته باشین، به شما امتیاز منفی میدن.در حالی که این فایل فقط واسه بستن صفحاتیه که میخواید در یافته های جستجوی گوگل نمایان نشه.

اگه هم نباشه مشکلی بوجود نمیاد. اگه از فلش یا آی فریم استفاده کرده باشین، امتیاز منفی می گیرین! به کار گیری آی فریم و فلش به خودی خود، ضرر نداره.فقط محتوای داخل اونها واسه گوگل نمیشه دید.با این حساب چه اشکالی داره که واسه بنرای تبلیغاتیتون از آی فریم و فلش استفاده کنین؟ سایت منو ببین! سئوی ۱۰۰% داره! سایت شما مشکل سئو داره.چون تصاویر زیادی داره که alt و title نداره. • تصاویر به چه صورت میباشد عکاسی از محصولات به چه صورت انجام شده؟ این قضیه فراتر از جستن کلمات کلیدیست که بیشترین ازدحام را برای وبسایت به ارمغان می آورند . در جلسه مشاور سئو ابتدا مشتری زمینه کاری خود را برای مشاور توضیح می دهد سپس مشاور با تجربه خود پلن هایی برای شروع سئو سایت طرح ریزی می کند.

تعیین و مدیریت بودجه شما برای سئو؛ مدیریت هزینه ها و راهنمایی در زمینه انتخاب بهترین مسیر براساس بودجه شما. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای فعال کردن تحقیق کلمات کلیدی وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) و در موتورهایی همچون YAHOO, BING, GOOGLE بسیار مهم است. این مقادیر هیچ وقت اعلام نمیشه از طرف موتورای جستجو و زمانایی هم که میشه، امکان تغییرش هست(بدون اطلاع رسانی). سئو ی سایت مخفف بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو گر (Search Engine Optimization) می باشد. در ادامه به صورت خلاصه آنها را بیان می کنیم. همانطور که پیش تر بیان کردیم، سئو کار حرفه ای، شخصی است که بر اساس توصیه های گوگل خدمات سئو را انجام دهد و از روش های خلاف قواعد گوگل استفاده نکند. الگوریتم های گوگل پیچیده تر و سخت گیر تر از گذشته شدند. نمی دونم به چه دلیل با اینکه سئوی سایت من صد در صد هست، ولی همیشه از رقبا پایین ترم! سئوی ۱۰۰ درصد از پایه و از ریشه یه توهم غلط و بی پایه و گمراه کننده س.سئوی صد در صد اصلا بی معناست و درصد دادن به سئو، کار اشتباهی هست.این سایتا فقط تا حدی و واسه اهداف خاصی قابل اعتماد هستن!

مطالعه بیشتر را در نشونت https://neshoonet.ir/ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا