اجتماعی

بهره‌مندی ۱۶۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد استان تهران

معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران گفت: 1600 دانش آموز از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند شدند.

به گزارش مجله زنده خبری، زمانی حسین زمانیان با تبریک شانزدهمین حادثه به دانش آموزان گفت: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت خدمات آموزشی به دانش آموزان تحت حمایت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1600 دانشجو از کمک کمیته استانی تهران بهره مند هستند، افزود: 202 دانشجو در مقطع کاردانی، 1120 دانشجو در مقطع کارشناسی، 106 دانشجو در مقطع کارشناسی، 13 دانشجو در مقطع دکتری و مابقی دانشجو هستند.

زمانیان ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 500 میلیون تن کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: دانشجویان تحت حمایت علاوه بر دریافت شهریه می توانند تا سقف 20 فقره تسهیلات حمایتی در هر مقطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دریافت کنند. درجه). یک میلیون تومان از محل استقرار صندوق امداد قرض الحسنه بهره مند می شود.

وی به برنامه های روز دانش آموز ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی یک روزه، مسابقه خوانش گزیده ای از پاسخ های مقام معظم رهبری به سوالات دانش آموزان در 90 جلسه از جمله برنامه های این نهاد به مناسبت روز دانش آموز است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا