اجتماعی

رونمایی از یادمان ۱۰۰ شهید کمیته امداد

رئیس کمیسیون امداد به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در امر مراقبت از امرار معاش نیازمندان اشاره کرد و افزود: مراقبت از نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد است که با امنیت ملی و یتیمان رنج می برند. ”

به گزارش مجله زنده خبری ، امشب در حاشیه جلسه کمیته امداد بسیج از یادمان 100 شهید کمیته امداد توسط رئیس این نهاد رونمایی شد.

سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به یاد شهدای گرانقدر جنگ اظهار داشت: امروز وظیفه ما است که ایده و مقاومت دفاع مقدس و فرهنگ را گسترش دهیم. شهادت “.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در امر مراقبت از امرار معاش نیازمندان اشاره کرد و افزود: مراقبت از نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد ، یک تعهد عمومی مربوط به امنیت ملی و از طریق مشکلات ”

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ سنگین حرفی برای گفتن نداشت ، خاطرنشان کرد: دشمن وارد جنگ نرم شده بود و ما مجبور بودیم برای جنگ نرم سلاح ها را تهیه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، آیت الله محسن کازرونی ، رئیس هیئت امنای کمیته امداد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مدافعان دفاع مقدس گنجینه ایثار و گذشت هستند ، گفت:

وی با بیان اینکه حفاظت مقدس منشأ تحول در جامعه است ، گفت: رزمندگان در جنگ چنان جنگیدند و مقاومت کردند که دشمن که ادعا می کرد ظرف شش روز ایران را فتح می کند مجبور به پذیرش قطعنامه سازمان ملل شد. .

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز مبارزه واقعی تلاش برای مردم است و کمیته امداد در کنار سایر نهادها در زمینه خدمات انسانی مستقر است.

آیت الله کازرونی با تأکید بر اینکه کمک و همدلی وفادارانه نوعی مبارزه است ، ادامه داد: رسانه های بیگانه تبلیغات گسترده ای را علیه ما با شر آغاز کرده اند ، بنابراین برای مقابله با این جریان ، گروه های فرهنگی و رسانه ها باید تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا