عمومی

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 55 اینچ 4k ال ای دی 55up7550

تلویزیون ال جی 55UP7550 قابلیت هایی فوق العاده دارد و می تواند بسیار مورد رضایت باشد. تلویزیون های UHD ال جی با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR از جمله HDR 10 Pro و HLG Pro کیفیت تصویر HDR مطلوب را ارائه می دهند. بانه می تمام محصولات اورجینال اصلی بوده در صورت هر مغایرت جوابگو هستیم سابقه کاری این فروشگاه حضوری وغیر حضوری در راستای عرضه لوازم خانگی جهیزیه کامل ارسال نقاط کشور پرداخت بعد تحویل کامل اجناس می باشد.

با فعال سازی این گزینه زمان شروع و پایان بازی ها به صورت یک آلارم هشدار بر روی صفحه نمایشگر به شما اطلاع رسانی خواهد شد. حتی اگر در حال تماشای محتوایی بر روی کانالی دیگر باشید این قابلیت باز هم شما را آگاه خواهد ساخت. بنابراین با اطمینان می توان گفت از این پس هرگز بازی های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد.

نمایش کامل کیفیت تصاویر فورکی در 7550

این مدل از تلویزیون های ال جی به تازگی هم طراحی شده اند و محصول سال 2021 می باشند. از قابلیت های مهم در تلویزیون UP7550 کیفیت تصویر 4K بوده که با وضوح 2160×3840 پیکسل توانسته تصاویری با کیفیت بسیار مناسب را برای تماشای شما به ارمغان آورد. نرخ حرکت یا همان تازه سازی تلویزیون که ال جی برای این مدل خود در نظر گرفته است 50 هرتز می باشد.

این تلویزیون اسمارت به کمک سیستم عامل ال جی WebOs 6.0 قابلیتهای متعددی فراهم نموده است. حتی می توان تلویزیون را با موبایل کنترل نمود(به کمک برنامه هوشمند LG ThinQ). ریموت کنترل جدید ظاهری بهتر با قابلیتهای کاربردی تری دارد و به کمک میانبرهای خود دسترسی راحت و سریعی ایجاد کرده است. همچنین می توان از فروشگاه محتوای ال جی به طیف متنوع و گسترده ای از برنامه ها دسترسی داشته و برنامه های مورد نیاز را دانلود و نصب نمود. این تلویزیون ظاهری بسیار شیک دارد و با ابعاد باریک خود به راحتی روی دیوار وصل می شود.

قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر و روشنایی صفحه نمایش

یکی از مولفه های بسیار مهم در انتخاب و خرید تلویزیون، قطع به یقین کیفیت تصویر است چرا که مخاطبانی که به دنبال انتخاب یک تلویزیون هستند، اولین مؤلفه ای که به آن توجه دارند، کیفیت تصویر خواهد بود. از این رو برندهای معتبر جهانی نظیر ال جی، به این بخش از تلویزیون های خود توجه بیشتری داشته اند و با در نظر گرفتن فناوری های بالقوه و کارآمد در تلاش بوده اند تا به تناسب سطح تلویزیون های خود، در بخش کیفیت تصویر عملکرد ممتازی را داشته باشند.

علاوه بر این از فرمت های HDR10 Pro و HLG نیز پشتیبانی می کند که تأثیر بسیار بر کیفیت تصاویر دارند و تماشای تلویزیون را برایتان بسیار لذت بخش تر می کنند. کمپانی نامبروان ال جی باز در عرصه تکنولوژی یک شاهکار دیگر را ارائه داد. تلویزیون خوش ساخت UP7550، یک نمونه بی نظیر از محصولات ال جی می باشد. با قیمت مناسب و به صرفه ای می توانید خرید تلویزیون ال جی UP7550 را انجام دهید و مالک آن شوید.

تلویزیون ال جی 75nano79

این تلویزیون با بیش از 17 میلیون داده صوتی، دیتابیس وسیعی از داده های صوتی را در خود ذخیره دارد. این داده ها توسط هوش مصنوعی و الگوریتمهای یادگیری عمیق مورد استفاده قرار می گیرند تا با پردازش صدا و بهبود آن همیشه بالاترین کیفیت صوتی را در اختیار مخاطب بگذارد. پردازشگر آلفا 5 صدای دیالوگ ها، جلوه های ویژه و حتی فرکانس صداها را پردازش کرده و صدای تلویزیون را به صورت خودکار متناسب با محتوا تنظیم می کند.

قابلیت دیگر یعنی Clear Voice III صدای دیالوگ ها را بهبود داده تا صدای گویندگان و بازیگران را به شکلی واضحتر دریافت کنید و هیچ بخشی از جزییات صدا را از دست ندهید. تلویزیون هوشمند ال جی UP7550 سایز 55 اینچ از فناوری AI Brightness Control برخوردار است و نور صفحه نمایش تلویزیون را نسبت به محیط تنظیم میکند. این فناوری به کمک سنسوری که در تلویزیون UP7550 به کار رفته است شرایط نوری محیط را تشخیص داده و میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به آن تنظیم میکند.

تلویزیون 55 اینچ و 4k سامسونگ مدل 55tu7072

توسط این تراشته کوچک پردازش می شوند تا در نهایت تصویری طبیعی و واقعی را برای بیننده قابل مشاهده کند. یکی از تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد و وظیفه آن به این صورت می باشد که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد. فناوری HDR برای بهبود تصاویر خروجی و کنترل رنگ و نور آنها در این محصول قرار گرفته است که تاثیر به سزایی هم دارد.

کیفیت تصویر

تلویزیون ال جی UP7550 برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است و با برخورداری از هشدار ورزشی هیچ یک از مسابقات را از دست نخواهید داد. هشدار ورزشی یا همان Sport Alert شروع و پایان مسابقه های ورزشی را به شما یادآوری میکند. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت فراموش کردن مسابقه مورد علاقه خود نخواهید داشت.

حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید، Sport Alert بازی هایی که در حال برگزاری هستند را نیز به شما اعلان میکند و شما میتوانید همان لحظه آنها را تماشا کنید. شما میتوانید به صورت دلخواه این هشدار را روی تلویزیون UP7550 فعال یا غیرفعال کنید. عمو نوروز یک فروشگاه تخصصی بررسی و عرضه تلویزیون و سیستم صوتی می باشد.

در تلویزیون ها و یا سیستم های صوتی برای باین توان صوتی از صدای RMS استفاده می شود. صدای RMS صدای حد نصاب یک تلویزیون است و می تواند از آن هم بیشتر باشد. برای نمونه در این تلویزیون صدای 20 وات RMS است که به صورت PW صدای آن بیشتر از 20 وات هم انتشار می یابد.

در پشت دستگاه تلویزیون ها ، پورت های ورودی و خروجی متعدد امکان ایجاد اتصالات سخت افزاری مختلفی را فراهم آورده است. HGiG عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا نهایت تجربه بازی HDR را ارائه دهد. بی شک یکی از بهترین امکانات تصویر این تلویزیون پشتیبانی از فرمت های HDR است.

این فرمت ها که شامل HLG و HDR 10 PRO هستند به تقویت رنگ های تلویزیون کمک می کنند تا جزئیات بهتری از تصاویر را در اختیار داشته باشند. بدون شک یکی از بهترین ویژگی های تصویری این تلویزیون پشتیبانی از فرمت های HDR است.

ال‌جی در تلویزیون‌های قدیمی‌تر تنها در بخش امکانات هوشمند از این فناوری استفاده می‌کرد؛ اما امروزه با پیشرفته تکنولوژی شاهد استفاده از هوش مصنوعی در سایر بخش‌های تلویزیون نیز هستیم. در تلویزیون ال‌جی 55UP7750 از هوش مصنوعی در بخش تصویر نیز استفاده شده است. مهم‌ترین بخش که فعالیت آن توسط ThinQ پشتیبانی می‌شود، پردازنده a5 AI Processor 4K می‌باشد.

یکی از قابلیت های ویدیویی که ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدید خود استفاده کرده است ، قابلیت HDR است. این ویژگی دارای فرمت های متنوعی است که هر کدام به نوبه خود در افزایش کیفیت تصویر موثر هستند. با بهبود رنگها در تصاویر ، کنتراست تلویزیون افزایش می یابد و تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده می شوند.

اگر این محصول را قبلا از رمز و راز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. سلام.من تازه این تلویزیون رو گرفتم.اصلا نمیتونم برنامه روش نصب کنم.تا روی گذینه app میزنم ارور اینترنت کانکشن میده.من یه تلویزیون ۴۹ un هم دارم که مال دو سال پیشه.با اون روی منوی LG consent store که میزنم،سریع بدون اختار کانکشن اینترنت برنامه ها رو بالا میاره. بسیار پر حوصله جواب تک تک سوالات رو دادن و تلویزیون هم 2 روزه به دستمون رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا