عمومیبرترینهای کسب و کار

بهترین قیمت تلویزیون سونی 55x7500j

فروشگاه دوزین کالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم می کند. با وجود تمامی توضیحات گفته در مورد تلویزیون سونی 55X7500J باید گفت که این تلویزیون باز هم ویژگی های دارد که می تواند به خوبی شما را سوپرایز کند. با بهره گیری از قابلیت های مانند اتصال با پورت HDMI ،USB ،LAN ،WI-FI و قابلیت استفاده از دستیار گوگل، شما عزیزان قادر هستید هر گونه دستگاهی را به تلویزیون 55X7500J سونی خود متصل کنید.

همچنين مجهز به Google Voice Assistant است و كاربران مي توانند از اين فناوري براي انجام ويژگي هايي مانند جستجوي صوتي، ويرايش كانال، ويرايش كتاب و اجراي برنامه استفاده كنند. اين محصول داراي حافظه داخلي 16 گيگابايتي است، بنابراين با استفاده از اين سيستم عامل، كاربران مي توانند بسياري از برنامه ها را مستقيماً از Google Play بر روي تلويزيون خود نصب و استفاده كنند.

اين محصول از فناوري HDR نيز بهره مي برد كه مي تواند محتواي پخش شده را با كيفيت و كنتراست بالا در تلويزيون نمايش دهد. اگرچه اين پردازنده ضعيف تر از پردازنده هاي ديگر است ، اما به دليل هزينه كم اين تلويزيون بسيار موثر است. اين تلويزيون فشرده 55X7500J سوني با قيمت مناسب عملكرد خوبي در رندر تصاوير دارد.

با استفاده از فناوري هاي ديگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K ، اين محصول داراي قابليت هاي داخلي با كيفيت بالا و شفاف است. همچنين تلويزيون X7500J داراي فناوري HDR است كه مي تواند محتواي HDR خوب و با كيفيت بالا را نمايش دهد. اين محصول داراي صداي با كيفيت و رسا بوده و با دو بلندگو ، اين محصول داراي توان خروجي 20 وات مي باشد و براي فضاهاي متوسط ​​و كوچك ارائه مي شود.

فناوری های Triluminus و Live Color

تلویزیون سونی X75J علاوه بر کیفیت خروجی ، توانایی بالایی در تولید صدای رسا و طبیعی دارد. بلندگوهای مورد استفاده در این محصول قادر به تقویت صدای خروجی هستند و برای زنگ های کم صدا به خوبی کار می کنند. صدای تولید شده توسط این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در مکان های با مقیاس متوسط ​​و کوچک بسیار مناسب و موثر است.

علاوه بر داشتن کیفیت بالای تصاویر خروجی، تلویزیون سونی X75J توانایی بسیار بالایی در تولید صدایی رسا و طبیعی دارد. این محصول دارای دو عدد بلندگوست که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. با در نظر گرفتن قابلیت تصویری مانند تکنولوژی UHD یا Ultra HD در تلویزیون اسمارت 55 اینچ سونی مدل X7500J می توانید به خوبی با کیفیت ترین تصاویر موجود که توسط پردازنده XR آنالیز و پردازش شده است را ملاحظه نمایید.

باید گفت که تلویزیون 55X75J قادر است هماهنگ ترین پخش تصویر همراه با صوت را برای شما به ارمغان آورد و وجود دو قابلیت عالی XR Sound و XR Picture، این روند را برای پردازنده XR به آسانی میسر کرده اند. جایزه نوآوری برای استفاده اولین بار از تکنولوژی هوش شناختی بود.هوش شناختیبا الهام از الگوریتم‌های مغز انسان فعالیت می‌کند. مغز انسان برای هر تصویری کنتراست و میزان رنگ متغیری را تشخیص می‌دهد و آنها را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می‌نماید.

با پردازش تصاویر در مغز انسان و حذف نویز و افزایش کنتراست، تصاویر چشم انسان، اوج کیفیت را مشاهده خواهد کرد. سونی در سال 2021 با ایجاد پردازنده‌ای که دقیقاً همانند مغز انسان تصاویر را مورد بررسی قرار می‌دهد و با پردازش لحظه‌ای رنگ، کنتراست، وضوح و حرکت تصویر، تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند.

تلويزيون 55X7500J سونی بهترین تلویزیون با طراحی باریک و ظریف

از مهم‌ترین اقدامات سونی در بهترین تلویزیون 85 اینچ سونی می‌توان به سیستم صوتی باکیفیت آن اشاره کرد. سونی به‌منظور افزایش کارایی این سیستم صوتی از 2 اسپیکر باقدرت خروجی مجموعاً 40 وات کمک گرفته است. این محصول از فناوری HDR نیز بهره می برد که می تواند محتوای پخش شده را با کیفیت و کنتراست بالا در تلویزیون نمایش دهد.

در توليد تلويزيون 55X7500J ، سوني شكل كوچكتر و نازك تري را روي ديوار قرار داد ، بنابراين از عبارت Narrow Bezel براي توصيف شكل آن استفاده شد ، كه به معني حاشيه بسيار نازك در اطراف تلويزيون است. داراي دو شكل بالكن است كه فضاي كافي را براي نوار صوتي و سيستم صوتي فراهم مي كند.

دوزین کالا از ساعت 9 تا 23 در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به شما می باشد. تمامی اجناس موجود در فروشگاه اصلی و اورجینال بوده و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. میز والسا به خاطر خاصیت تغییر حالتی که دارد برای تلویزیون های 55 اینچ تا 75 اینچ مناسب است.

سیستم عامل تلویزیون اسمارت 55X7500J

قابلیت پشتیبانی از بلوتوث این امکان را فراهم می کند تا بدون سیم آن را به انواع هدست و اسپیکر های اکسترنال وصل کرد و یا تلویزیون را با دستگاه های دیگر لینک کرد. از سیستم عامل IOS هم پشتیبانی کرده و با گوشی های آیفون هم سازگاری قابل ملاحظه ای دارد. می توان با کابل HDMI دیگر دستگاه ها را به تلویزیون وصل کرد و با ریموت کنترل هوشمند تلویزیون تمام دستگاه ها را کنترل کرد.

تلویزیون 55 اینچ سونی 55x7500j قیمت روز دوزین کالا

سوني از سيستم عامل اندرويد براي تلويزيون هوشمند سوني 55X7500J استفاده كرد. اين سيستم عامل داراي ويژگي هاي هوشمندي است كه كاربران مي توانند از آن استفاده كنند. اين سيستم عامل نسبت به نسخه هاي قبلي پيشرفت هايي داشته است ، بنابراين سرعت بيشتري در اجراي دستورات نصب دارد و به خوبي كار مي كند.

سوني براي اين محصول از پردازنده X1 4K استفاده كرد كه يك پردازنده استاندارد است ، اما نسبت به قيمت آن قابليت ويرايش تصاوير و نمايش خوب آنها را دارد. اين دوربين مي تواند تصاوير با كيفيت پايين بگيرد و قسمت هايي از آنها را مي توان آنها را در 4K نمايش داد.

شرکت سونی از فناوری های Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS HD در این محصول استفاده کرده که قادر است فرکانس صداها را بهبود دهد و باعث افزایش کیفیت صدای خروجی از تلویزیون سونی 55X7500J شود. نشان دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا از خصوصیات تلویزیون های سونی می باشد که توان بالایی در نمایش تصاویر ارائه می دهند.

این محصول از فناوری HDR نیز بهره مند است که قادر است محتوای پخش شده از تلویزیون را با کیفیت و کنتراست بسیار بالا نمایش دهد. هر چند این پردازنده در مقایسه با دیگر پردازنده های ضعیف تر می باشد اما با توجه به رنج قیمت در این تلویزیون بسیار کارآمد است. این پردازنده در تلویزیون سونی 55X7500J با قیمت متوسط بسیار عملکرد خوبی در ارائه تصاویر دارد. این محصول استفاده از فناوری های دیگر همانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K توانایی تولید محتوایی با کیفیت و وضح بسیار بالایی را دارد.

نمایشگر تلویزیون امکان ایجاد تصاویر را بر عهده می‌گیرند و کیفیتی مطلوب را به نمایش می‌گذارند. تلويزيون سوني X75J علاوه بر كيفيت خروجي ، توانايي بالايي در توليد صداي رسا و طبيعي دارد. بلندگوهاي مورد استفاده در اين محصول قادر به تقويت صداي خروجي هستند و براي زنگ هاي كم صدا به خوبي كار مي كنند.

صداي توليد شده توسط اين محصول از كيفيت بالايي برخوردار است و در مكان هاي با مقياس متوسط ​​و كوچك بسيار مناسب و موثر است. این محصول با کیفیت تاکنون توانسته بینندگان زیادی را به خود جلب کند ، زیرا قیمت تلویزیون سونی X7500J در مقایسه با عملکرد خوب آن است.

از طریق پورتهای USB و HDMI مخاطب می تواند به سایر دستگاه های هوشمند موجود در خانه متصل شده و آنها را کنترل کند. تلویزیون 2021 سونی 55X7500J را می تواند مانند قاب عکس روی دیوار نصب کرد. این محصول دارای دو پایه به شکل هشت است که باعث تقسیم مساوی نیروی وزن تلویزیون روی پایه ها می شود و همین امر از خمیدگی پایه های در طول زمان خودداری می کند.

شنیدن صدای تلویزیون از هر طرف و به‌صورت سه بعدی یکی از خواسته‌های هر بیننده است. سونی با استفاده از فناوری XR Surround توانسته صدایی بسیار باکیفیت و کاملاً سه بعدی آر ایجاد نماید. این امر سبب شده، صدا در هر نقطه از منزل کاملاً فراگیر و غنی باشد و کاربر صدایی به‌مراتب بهتر از سایر تلویزیون‌ها را دریافت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا