اقتصادی

مدیرعامل سایپا تغییر کرد – مجله زنده خبری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از گذشت نزدیک به سه سال از مدیریت این گروه خودروسازی، امشب (چهارشنبه) با اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و اعضای گروه سایپا خداحافظی کرد و مدیرعامل این گروه خودروسازی تغییر کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، ایالات متحده آمریکا 33، 1197 با تصمیم اعضای هیأت مدیره این گروه خودروسازی، وی به عنوان هیئت مدیره (پس از محمدرضا سروش) انتخاب شد، کارکنان سایپا تودیع و از سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا کنار رفتند.

وی در زندگی نامه خود سمت های قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل تبریز و پتروشیمی امیرکبیر، رئیس هیئت مدیره ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعاملی شرکت مگاموتور و رئیس هیئت مدیره سایپا یدک را بر عهده داشته است. مدیرعامل خودروسازی سایپا به ثبت رسید و «محمدعلی تیموری» جایگزین وی شد.

بر اساس اطلاعات دریافتی محمدعلی تیموری که پیش از این عضویت در هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا (از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا) را برعهده داشت، جایگزین سلیمانی در گروه خودروسازی سایپا می شود.

پس از بحث و گفتگوهای چند ماه گذشته مبنی بر جایگزینی مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت بالاخره تصمیم به جایگزینی مدیرعامل سایپا گرفت.

امشب و در پی ورود محمدعلی تیموری و تیمش و همچنین معصوم نجفیان و بهمن حسین زاده اعضای سابق هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید آغاز شد.

متن خداحافظی سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا