اقتصادی

الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا برداشته شد/ چک بستگانِ درجه یک نیز پذیرفته می‌شود

معاون مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: به دستور مدیرعامل گروه سایپا و به منظور تسهیل در ثبت نام نامزدها و هموطنان در برنامه فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا ، الزام بازرسی صیاد برداشته شده و به صورت عادی پذیرفته می شود. بازرسی تجهیزات

به گزارش مجله زنده خبری از سایپان نیوز ، مجید باقری ادامه داد: همچنین با توجه به درخواست تعداد زیادی از هموطنان عزیز ، امکان تهیه این بازرسی توسط بستگان درجه یک به خریدار فراهم شد تا شرایط مناسب تری برای ثبت نام کاربران واقعی فراهم شود. “”

وی مجدداً از مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا خواست که در برنامه فروش فوق الذکر برای ثبت نام عجله نکنند.

بیلان گفت: امکان ثبت نام ، وارد کردن اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربر و رمز عبور و سپس واریز وجه تا 5 ژوئن امکان پذیر است و هموطنان می توانند این مراحل را 24 ساعته انجام دهند.

باید بگویم؛ هنگام شروع برنامه ریزی فروش فروش فوق الذکر ، تعهدی برای تأیید ضمانت غرامت از طرف خریدار و ماهیگیر وجود داشت اما گروه خودروسازی سایپا برای تسهیل در مشارکت هموطنان و افزایش رضایت مشتری ، این شرط را از شرایط ثبت نام حذف کرد.

متقاضیان ثبت نام در برنامه فوق الذکر گروه فروش خودرو گروه سایپا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپانیوز مراجعه کرده و پیام های مرکز ارتباطات و روابط بین الملل سایپا را بخوانند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا