بین المللی

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در خصوص رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: تولید دستگاه ویژه پیشگیری و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه های برقی کنترل از راه دور شیشه جلو در این رویداد شرکت کردند و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه برای کار در این رویداد تشکیل شد.

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: مفتک «و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نور. در منطقه عملیاتی شهرانی و برنامه های فرهنگی امسال گروه دلوران قدردان رشادت های سرلشکر شهید چغروند و اجرای گام دوم انقلاب خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

رشته تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته به دنبال مجوز برای اخذ 50 هکتار زمین کشاورزی گیاهان دارویی از طبیعت دلران بودیم. منابع و این انتقال رو به اتمام است.”

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

این کارمند ادامه داد: طرح توجیهی ایجاد درآمد برای افراد غیر شهروند با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دلوران برای تایید به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی تهیه و برای شرکت در رویداد از پله دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت به سازمان صدور مجوز مرکزی ارسال شده و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوران در حوزه آموزشی تقدیر کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه های استانی درک پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال تحصیلی به سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، از جمله فعالیت های آموزشی جذاب است. دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور یکی از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: اعطای وام های مختلف دانشجویی که سال گذشته باعث جذب دانشجو شد یکی از معروف ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که در آینده نزدیک جذب دانشجو خواهد شد. “

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا