ورزش و نشاط

ورود رونالدینیو به تالار مشاهیر فوتبال جهان

رونالدینیو به همراه فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی، رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی و روبرتو کارلوس هافبک برزیلی به جام جهانی اضافه شدند.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از ورلد ساکر، رونالدینیو به تالار مشاهیر جام جهانی اضافه شد، جایی که این مراسم دو سال بعد برگزار شد. فابیو کاناوارو مدافع ایتالیایی، رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی، روبرتو کارلوس مدافع برزیلی و پیا ماریان سانهاگه سرمربی سوئدی از جمله افرادی بودند که به تالار مشاهیر جام جهانی اضافه شدند.

رونالدینیو در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک فوتبالیست تقریباً به تمام افتخارات ممکن دست یافت، با بازی برای هشت باشگاه از سال 1998 تا 2015، از جمله برجسته ترین دستاوردهای او، قهرمانی در جام جهانی 2002 کره جنوبی / ژاپن، قهرمانی در کوپا آمریکا در پاراگوئه، قهرمانی در سال 1999. جام کنفدراسیون ها در سال 2005 و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005. با این حال، او به خاطر لبخند و استعداد منحصر به فردش شناخته می شود که باعث شد هم تیمی ها و رقبای او را تحسین کنند.

فابیو کاناوارو
دوران حرفه ای فابیو کاناوارو از سال 1991 تا 2011 ادامه داشت و او در سطح باشگاهی با حضور در یوونتوس و رئال مادرید بیشتر به یادگار مانده است. بزرگترین دستاورد او قهرمانی در جام جهانی آلمان در سال 2006 با تیم ملی ایتالیا، کاپیتان تیم و دریافت توپ طلا در همان سال بود.

رائول
صحبت در مورد Ra ول l Gonz ال lez Blanco یعنی صحبت از شکوه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که به عنوان بازیکنی شناخته می شود که با 741 بازی بیشترین بازی را در تاریخ رئال مادرید انجام داده و بیشترین عناوین قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته است. یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ در دوران حرفه ای رائول که او را متمایز می کند این است که او هرگز در تمام دوران حرفه ای خود کارت قرمز دریافت نکرده است.

روبرتو کارلوس
روبرتو کارلوس یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال است که 370 بازی از 593 بازی باشگاهی خود را برای رئال مادرید انجام داده است. او به خاطر یک ضربه آزاد خیره کننده در یک بازی دوستانه بین برزیل و فرانسه در سال 1997 به یاد می‌آید، اما بزرگترین دستاورد او پنج سال بعد با قهرمانی او و رونالدینیو در جام جهانی 2002 رقم خورد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا