اقتصادی

پیام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۱

وزیر نفت در پیامی به مناسبت ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال 1401 شمسی نوشت: همه موانع را برطرف کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«به همین دلیل است

در حال حاضر به بهترین زمان

فرا رسیدن سال نو و ظهور دوباره زمین و از سرگیری حیات در طبیعت، آیینه ی ذهن آگاهانی است که آموخته اند دانش را در دفترچه ببینند و از هر ورق حکمت الهام بخش ترین آنها را بیاموزند. “نگاه به آینده” است!

درسی که ما کارکنان صنعت بزرگ نفت با جان و دل در بیش از صد بهار از حیات این مجموعه باشکوه گرفتیم و در لحظه تلاش مستمر راهنمای ما به سوی پیشرفت و توسعه و خودکفایی بود.

از 29 اسفند 1359 که نهضت مردمی برای ملی شدن نفت و سرنوشت صنعت نفت پس از گذشت بیش از چهل سال در دست مقامات توانمند ایرانی قرار گرفت، در پایان هر سال به احترام این بزرگوار. ما نوروز را جشن می گیریم و این روز ملی را با جشن های ماندگار سال نو پیوند می دهیم و به خود یادآوری می کنیم که: ما می توانیم!

در سال 1400 ما کارگران صنعت نفت با وجود تحریم های گسترده بار دیگر نشان دادیم که با اعتماد به نفس، تلاش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، انضباط و البته امید می توان بر هر مانعی فائق آمد.

حاصل این تلاش همراه با امید، حجم عظیمی از فعالیت‌های نگهداری، نوسازی و توسعه در حوزه تولید، پالایش و انتقال بود که صنعت نفت را به حدی رساند که نه تنها گام‌های بلندی برای خنثی کردن تحریم‌ها بردارد. ، بلکه با موفقیت زمستان سرد را به پایان برسانیم.کمبود بنزین و بنزین و گرم نگه داشتن خانه های هموطنان و تداوم حرکت چرخه های صنعت.

دستیابی به این دستاوردهای باشکوه جز در سایه تلاش ستودنی همه زحمتکشان صنعت در میهن اسلامی میسر نشد.

همزمان با هفتاد و دومین سالگرد ملی شدن صنعت نفت و در آستانه اولین نوروز قرن پانزدهم، یاد و خاطره همه کسانی را که بیش از صد سال است در جستجوی سربلندی این صنعت – به ویژه بیش از هزار شهید گرانقدر نفت – من و همه همکاران از زحمات، صبر، استقامت و فداکاری خانواده‌هایشان برای سربلندی صنعت نفت و برافراشتن پرچم استقلال اقتصادی ایران تشکر می‌کنم و مطمئن هستم که با ادامه این تلاش‌های همدلانه خواهیم توانست. بتواند گام های بلندتری در راه عزت و شرافت بردارد.

وی افزود: با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال 1401، سالی پر برکت همراه با سربلندی و سلامتی را برای خانواده بزرگ نفت خواستارم و از درگاه خداوند متعال برای همه ملت ایران علو درجات مسالت دارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا