اجتماعی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت “روز مادر”

وزیر کشور در پیامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی عصمت و طهارت، خرد و دانش، مجاهدت و مجاهدت را به تمامی بانوان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش مجله زنده خبری، دکتر احمد واحدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: سرزمین ایران، به همکارانم به ویژه مادران، خواهران و همسران شهدای مدافع وطن و حرم تبریک می گویم.

در طول تاریخ دین و ایمان و سرزمین ما اعم از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا این روزهای سخت مقاومت و مقابله با ویروس شیطانی، تاج و تخت سرشار از صبر، ایثار، اشک و لبخند است. و تلاش موثر و چشمگیر زنان و مادران ترس بانوان هر دو جهان قهرمانانه درخشید و قهرمانان وطن را در آغوش پر آنلاین خود بلند کرد.

نقش سازنده زنان ایرانی در پیشرفت کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی امری اجتناب ناپذیر و ستودنی است، از این رو باید تلاش کنیم تا ظرفیت های عظیم آنان را یافته و موانع احتمالی را برطرف کنیم. با حضور چشمگیر و تامین نیمی از سرمایه انسانی جامعه در توسعه کشور و از سوی دیگر نقش لاینفک آنها را در اداره کانون خانواده می شناسد و ارج می نهد.

«در پایان سالروز باز هم با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ازدواج با مقام زن و روز مادر را به تمامی زنان و مردان ایران زمین تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا