اجتماعی

۶ تصادف ٣١ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس کشور از مجروح شدن سه نفر در شش تصادف خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با مجله زنده خبری، درباره جزئیات این حوادث گفت: ساعت 2:35 بامداد امروز هشدار وقوع حادثه بین تانکر گازوئیل با شرق سامانه 15 اورژانس داده شد که بلافاصله آمبولانس پیگیری شد. به محل حادثه واقع در محور بروجرد – خرم آباد در استان لرستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از 3 دقیقه در محل حاضر شدند و در جریان این حادثه بلافاصله اقدامات درمانی با مصدوم را آغاز کردند.

خالدی گفت: این حادثه یک مصدوم داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: ساعت 11:45 حادثه دیگری در سامانه 115 گزارش شد که نشان از واژگونی یک دستگاه پژو 405 دارد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر برگان، بروجن در استان چهارمحال و بختیاری بود، گفت: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی ادامه داد: بر اساس گزارش تکنسین های اورژانس در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند که هر پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی دیگری گفت: ساعت 12:54 امروز اورژانس از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در سمنان، بلوار مهراب خبر داد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض حدود 4 دقیقه در محل حاضر شد.

خالدی گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت که همگی تحت مراقبت های اولیه پزشکی قرار گرفتند و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی همچنین از تصادف یک دستگاه مینی بوس و پیکان خبر داد و گفت: ساعت 9:30 امروز یک فقره تصادف بین پیکان و یک دستگاه مینی بوس در استان کردستان به اورژانس کشور ارائه شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس در محور دیواندره اعزام شدند. – ساکز.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه در محل حاضر شد.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این حادثه 6 نفر مجروح، یک نفر در محل مداوا شد و 7 نفر برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

خالدی با اشاره به تصادف دیگری در ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در استان زنجان گفت: امروز تصادف دو دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه پژو 415 در شهر هدبنده روستای توپگره به سامانه اورژانس پانزدهم اعلام شد.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض 2 دقیقه به محل حادثه رسید.

خالدی گفت: در این حادثه هفت نفر مجروح شدند که همگی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس همچنین از تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس در محور کلاله در استان گلستان خبر داد و گفت: در ساعت 2:35 امروز یک مورد تصادف بین دو دستگاه خودرو در محور کلاله، لاین جدید، عرب بوران برای سامانه 15 اورژانس در چهارراه سیگنال داده شد و اندکی بعد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه در محل حاضر شد و متوجه شد دو دستگاه پراید و پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده و در این حادثه 5 نفر مجروح شدند.

خالدی ادامه داد: با توجه به وضعیت سه مجروح مجبور شدند مراحل درمانی را در مراکز درمانی تکمیل کنند که پس از اقدامات اولیه جابجا شدند. دو نفر نیز در محل پیدا شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا