اجتماعی

پراید در تصادف با یک کشته و سه مصدوم در جاده خاوران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقوط پراید به جاده خاوران منجر به زخمی شدن سه نفر و یک نفر کشته شد.

وی در مصاحبه با مجله زنده خبری سجده جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 24:16 (دوشنبه 7 فروردین) تصادف در مسیر غربی – شرقی خاور جاده خاوران در سیستم بیست و پنجم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد. دو ایستگاه بلافاصله به صحنه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این صحنه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین که همه آنها زن بودند به دلایل نامعلوم در پشت نوک پشت در حال حرکت بودند و همه مسافران قبل از رسیدن آتش نشان از خودرو خارج شدند. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: هر چهار سرنشین این خودرو در وضعیت بحرانی قرار داشتند. وی گفت: “این افراد به شدت مجروح شدند و به خدمات اورژانس منتقل شدند.”

به گفته وی ، کودکان حدود چهار ساله ، زنی حدود 2 سال ، زن جوان 4 ساله و زن 40 ساله که در این اتومبیل مسافر بودند به خدمات اورژانس ارجاع شدند. خودش را گم کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: “پس از مدتی عملیات به پایان رسید و محل تحویل ماموران پلیس راهور شد.”
انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا