اجتماعی

۱۲ مصدوم‌ در اثر تصادف ۳ خودرو در علی آبادکتول

مجله زنده خبری/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تصادف 2 خودروی پراید با دستگاه تیبا خبر داد و گفت: در این حادثه 12 نفر مصدوم شدند.

قاسم غریب آبادی در گفت وگو با مجله زنده خبری، با اشاره به اینکه سیگنال تصادف سه خودرو توسط مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان گلستان دریافت شد، گفت: این حادثه ساعت 15:45 دقیقه عصر در محور It رخ داده است. در علی آبادکتول جنب گرگان روبروی بیمارستان بقیه الله (عج) شهرک علی آبادکتول اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو خودروی پراید با یک دستگاه خودرو تیبا برخورد کردند، افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش تصادف، تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده زرین گل به محل حادثه اعزام شد.

12 مصدوم در تصادف 3 خودرو در الله آبادکتول

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر مصدومیت 12 نفر در این حادثه خاطرنشان کرد: دو بیمار شامل یک خانم 48 ساله و یک خانم هشت ساله به دلیل ضربه به سر به بیمارستان منتقل شدند. .

قریب آبادی از استفاده از آمبولانس و تیم امداد و نجات در این حادثه خبر داد و گفت: از همه هم استانی های عزیز تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی در پاییز و زمستان بیش از پیش در رعایت نکات ایمنی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا