اقتصادی

برای هوشمندسازی پست از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه ایده پست مارکت، ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: باید بتوانیم پست هوشمندی در سطح جمهوری اسلامی داشته باشیم. با استفاده از این ظرفیت.”

به گزارش مجله زنده خبری، عیسی زارع پور در چهارمین روز از هفته ارتباطات، از نمایشگاه “ایده بازار پست” رویداد نوآوری و کارآفرینی؛ از موزه ارتباطات بازدید کردم. وزیر ارتباطات همچنین به استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستم های پرداخت، حمل و نقل پاک و برقی، بستر تجارت الکترونیک، استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های نوین در لجستیک و استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند حمل‌ونقل وی از روند انجام کارها بازدید و با مسئولان این شرکت‌ها گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات در این بازدید، بلیچینگ پست را یکی از برنامه های وزارت ارتباطات اعلام کرد و گفت: این بلیچینگ از مرحله پذیرش محموله تا رسیدن محموله به مردم انجام می شود و این نمایشگاه این موارد را نشان می دهد. ما بخش خصوصی داریم و با استفاده از این ظرفیت باید بتوانیم پست هوشمندی در سطح جمهوری اسلامی داشته باشیم که خدمات باکیفیتی به مردم ارائه کند.

وی همچنین درباره فعالیت شرکت ها و استارت آپ ها در مورد مسائل مشترک افزود: این موضوع باعث رقابت بین استارت آپ ها می شود و ممکن است برخی از آنها به فکر رسیدن به بازار بمانند که بسیار مناسب است زیرا ما داریم. یک بازار بزرگ در این منطقه است و ما از آن استقبال می کنیم.

زارع پور بیان کرد: البته این وضعیت نباید به گونه ای باشد که در یک حوزه تعداد زیادی استارت آپ داشته باشیم و در حوزه دیگری که نیاز است استارت آپ ها فعال نباشند و باید مدیریت و نظارت از طریق شرکت پست باشد. ، برای گذراندن تمام مراحل از پذیرش تا تحویل ماموریت شرکت های نوآور تا کار.

به گزارش مجله زنده خبری، رویداد ایده پس‌مارکت در زمینه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی و مطابق با اهداف ایجاد و فعالیت‌های مرکز نوآوری «پست، الکترونیک» بازرگانی و لجستیک مدرن” در قالب نمایشگاهی یک روزه برگزار شد. شتاب دهنده ها به منظور نشان دادن دستاوردهای خود در مرکز نوآوری پست عضویت دارند و به کارکنان و شرکت هایی که کارشان مرتبط با اداره پست است این امکان را می دهد تا نیازهای خود را برطرف کنند. از دستاوردهای خود استفاده کنند.

شرکت های عضو مرکز نوآوری برای ارائه پروژه های فناورانه و نوآورانه خود در زمینه پست؛ تجارت الکترونیک و تدارکات اقدام کرده اند. وزیر ارتباطات پس از شنیدن گزارش تمامی شرکت های حاضر در نمایشگاه با آنها به گفتگو پرداخت و به سوالات آنها پاسخ داد. در بازدید زارع پور از این رویداد مقرر شد فضایی در موزه ارتباطات مرکز نوآوری پست اختصاص داده شود و این موزه به کارخانه نوآوری تبدیل شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا