اقتصادی

باید خودمان را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی قوی کنیم

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: تکلیف درگیر شدن غرب و آمریکا در برجام مشخص شده است. این دولت‌ها می‌خواهند ملت ایران را ریشه کن کنند، پس چگونه می‌توان از آنها انتظار همکاری داشت؟ دشمن و بوسیدن پنجه گرگ اشتباهی نابخشودنی است.

به گزارش مجله زنده خبری، گلمرضا حسن پور، نماینده وزارت صمت اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از گزارش رئیس مرکز پژوهش های اتاق دیپلماسی اقتصادی همسایگی گفت: در بیانیه گام دوم کشور بازار منطقه ای بزرگی دارد. با 15 همسایه و 600 میلیون جمعیت، بنابراین توجه به همسایگان باید در اولویت اقتصادی قرار گیرد. سوال اینجاست که بخش خصوصی تا چه اندازه توانسته از این ظرفیت استفاده کند و آیا واقعاً به این موضوع توجه کرده ایم یا هنوز در رویای غرب غرق هستیم؟

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ادامه داد: کارشناسان اقتصادی.«و ترتیب داد.

حسن پور در دهه 90 ضمن انتقاد از دولت ها در بخش اقتصادی، بخش خصوصی به ویژه تجار را نیز به دلیل بی توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب مورد انتقاد قرار داد.

لازم به ذکر است که در جلسه امروز اتاق بازرگانی ایران، قاسمی، رئیس مرکز تحقیقات اتاق ایران از دولت خواست تا از توجه به اقتصاد همسایگان خودداری کند و بخش خصوصی نیز از تجارت با همسایگان خودداری کند. داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا