اجتماعی

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد شهری

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای دوقلو و ظرفیت مدیریت شهری در تیرماه، بر لزوم استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری برای رونق اقتصاد شهر تاکید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، عبدالمطهر محمدانی در نشست امروز (چهارشنبه) نمایشگاه شهرهای دوقلو و توانمندی مدیریت شهر اظهار کرد: این نمایشگاه با اولویت اقتصاد شهری از جمله جذب سرمایه گذاری و خدمات مهندسی صادرات از 12 تا 17 تیرماه در پارک گفتگو برگزار می شود. .

وی افزود: در حال حاضر پیشنهادهایی در زمینه استفاده از ظرفیت فنی شهرداری تهران و یا حتی ایجاد مغازه برای شهروندان به پیشنهاد شهرهای کشورهای همسایه داریم. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه امکانات حکمرانی شهری، تلاش داریم تا تعاملات اقتصادی به ویژه جذب سرمایه با شهرهای دوقلو را تقویت کنیم.

محمدهانی ادامه داد: در بخشی دیگر از این نمایشگاه اسناد تاریخی شهر و شهرداری تهران رونمایی می شود. بخش قابل توجهی از این اسناد برای اولین بار افشا خواهد شد. همچنین در قسمت دیگر نمایشگاه گروه های تخصصی فرمانداران شهرداری و خارج از مجموعه.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه شهرداران یا مدیران، معاونین و سفرای 17 شهر دوقلوی تهران به این نمایشگاه دعوت شده اند، افزود: غرفه های مربوطه در اختیار سفارتخانه ها قرار می گیرد. باشد در کلان شهرهای کشور.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که نخبگان، رسانه ها، تصمیم گیران و تصمیم گیران بگویند چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی در دستور کار است. در برگزاری این نمایشگاه سعی کرده ایم کمترین قیمت را داشته باشیم و برای برگزاری آن از اسپانسر استفاده خواهیم کرد. اما از سوی دیگر بدون شک یکی از اقداماتی که در افزایش درآمدهای شهرداری موثر خواهد بود، برگزاری همزمان همین نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا