عمومیبرترینهای کسب و کار

معرفی برخی از گیاهان آپارتمانی که می توانید با گونه دیگر جایگزین کنید

معرفی برخی از گیاهان آپارتمانی مقاوم

اگر در سلامت نگه داشتن گیاهان آپارتمانی خود مشکل دارید، شاید تقصیر شما نباشد. احتمالا گیاهانی که انخاب کرده اید کمی حساس هستند و زود از بین میروند. میتوانید از گیاهان مقاوم استفاده کنید، برخی از محبوب‌ترین و مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید و با گیاهان حساسی که به همان اندازه زیبا هستند جایگزین کنید. برای خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی مقاوم و زیبا همراه با ارسال فوری و رایگان اینجا کلیک کنید. در ادامه برخی از این گیاهان را برای آشنایی بیشتر شما جمع آوری کرده ایم.

انواع گیاهان مقاوم و زیبا

1) گیاه فیکوس بنگالی

اغلب به عنوان جایگزین فیکوس لیر توصیه می‌شود، زیرا با برگهای دیدنی خود به همان اندازه رشد می‌کند. اما این گزینه بسیار گرمسیری است و نمی‌تواند جایگزین واقعی فیکوس لیر باشد. در عوض فیکوس بنگال که به آن آدری فیکوس نیز گفته می‌شود، امتحان کنید. این گیاه از خانواده نزدیک فیکوس لیره است. همچنین دارای برگهای نرم، مخملی و ظریف است که کمی گردتر و کوچکتر از برگهای فیکوس است. اما دلیل واقعی توصیه ما این است که برخلاف فیکوس لیر، فیکوس بنگال بسیار با دوام تر است.

2) گیاه سرخس

برگهای سرخس ظریف به نظر می‌رسند، اما دوام بیشتری نسبت به برگهای دارند که “وحشی خانواده سرخس” نامیده می‌شود. گیاه سرخس می‌تواند محیطی با ثبات کمتر و برنامه آبیاری نامنظم را تحمل کند. همچنین یک گیاه داخلی زیبا است که قفسه کتاب را تزئین می‌کند و همچنین از مزایای ایمن بودن برای حیوانات خانگی برخوردار است.

3) گیاه مونسترا

مونسترا گیاهی است با برگهای توری مانند و شگفت انگیز که تأثیر فوق العاده ای بر جای می‌گذارد. رشد این گیاه به اندازه آلوکاسیای معروف بسیار آسان‌تر است. به نظر می‌رسد بهتر است در یک گلدان آویزان یا در یک قفسه بلند، نزدیک به نور غیر مستقیم و روشن قرار گیرد.

4) گیاه لیمون مایر

بسیاری از گلخانه ها و مغازه‌ها گاردنیا را به عنوان گیاهی برای رشد در داخل خانه می‌فروشند. با این حال، این بدان معنا نیست که پرورش گل آسان است. در واقع، گاردنیا یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین گیاهان است. اگر می‌خواهید یک گیاه آپارتمانی با بوی عالی داشته باشید اما نیاز به مراقبت خاصی نداشته باشد، لیمو “مایر” را امتحان کنید. آن را در یک مکان روشن قرار دهید و وقتی خاک شروع به خشک شدن کرد آن را آبیاری کنید. این تنها چیزی است که به آن نیاز دارد. جوانه‌های آن بوی فوق العاده ای می‌دهند و قبل از اینکه بفهمید، گیاه لیمو واقعی تولید می‌کند.

5) گیاه پیچک شیطان

بسیاری از مردم رشد پیچک انگلیسی را آسان می‌دانند، اما اگر نور درخشان ندارید تماشای رشد این گیاه در داخل خانه بسیار دشوار است. اگر با این گیاه آبشار مشکلی داشته‌اید، سعی کنید پیچک شیطان که با دوام تر است را جایگزین کنید. این پیچک در رنگها و بافتهای مختلف موجود است و شرایط نور و همچنین آبیاری کم را طاقت می آورد. اگر برای مدتی آن را نادیده گرفتید، فقط دو روز آب به آن بدهید، در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد.

6) گیاه نعناع

آشپزی با گیاهانی که در خانه خود پرورش داده‌اید همیشه فوق العاده است. پرورش ریحان به دلیل نیاز به نور خورشید در داخل خانه دشوار است، برخلاف نعنا که بسیار بی تکلف است. به آن نور روشن بدهید و مرتباً به آن آب بدهید و از آن لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا