ورزش و نشاط

بازتاب جهانی نمایش تمسخرآمیز «هالک دروغین ایرانی»

عملکرد عجیب و تمسخر آمیز سجاد گریبی در دیدار مقابل حریف قزاقستانی انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از دیلی میرور، هالک ایرانی در اولین مسابقه بوکس خود کمتر از 2 دقیقه دوام آورد و توسط رقیب سنگین وزن قزاقستان ناک اوت شد. این دو مدت ها بود که می خواستند با هم مبارزه کنند و در نهایت این مسابقه ماه گذشته با امضای قرارداد نهایی شد.

این مسابقه قرار بود در شش راند دو دقیقه ای برگزار شود که در راند اول حباب هالک ایرانی مغلوب شد و نتوانست به مبارزه ادامه دهد.

هیچ کدام از این افراد جرأت نداشتند برای این نبرد لباس خود را در بیاورند. مدت هاست که شنیده ها حاکی از ویرایش عکس های سجاد غریبی در شبکه های اجتماعی که عضلات باورنکردنی او را به نمایش می گذارد، به همین دلیل است که او دیشب پیراهن خود را در نیاورده است.

در این مبارزه از همان دور اول مشخص بود که تیتان – که نام اصلی او جومانوف آلمات باخیتوویچ است – بسیار آماده تر از غریبی است. غریبی موفق شد تنها یک مشت به سمت حریف بزند و در واقع مدام پشت به حریف خود می کرد و در همان دقیقه اول ناک اوت می شد.

او به بازی برگشت اما ضربه بعدی او را زمین گیر کرد و نتوانست ادامه دهد.

سایت asianmma نیز نوشت: هالک ایرانی شب گذشته اولین مسابقه بوکس خود را انجام داد. به اندازه کافی عجیب، او حاضر نشد پیراهن خود را برای مبارزه با رقیب اینستاگرامی تایتان قزاقستان در بیاورد!

برای مردی که با انتشار عکس های برهنه برای به نمایش گذاشتن هیکل چشمگیرش به شهرت رسید، به نظر می رسد که وضعیت جسمانی او با آنچه در عکس ها نشان می دهد متفاوت است. او اصرار داشت که برای مبارزه یک تی شرت بپوشد که در راند اول به پایان رسید.

خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی مفهومی از بوکس ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش نگران کننده از مردی بود که به نظر می رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

سجاد غریبی هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و احتمالاً برای این دعوا پول جدی به دست آورده است اما این پول به قیمت نشان دادن تصویر واقعی او تمام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا