سلامت و تندرستی

تعبیر حیرت انگیز خواب‌هایی که می بینید !

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینزیگموند فروید، روانکاو معروف، رویاها را “جاده سلطنتیناخودآگاه را توصیف می کند و پیشنهاد می کند که با مطالعه محتوای آشکار رویاها می توانیم امیال پنهان و ناخودآگاهی را که منجر به روان رنجوری می شود، کشف کنیم.

بیشتر بخوانید:

عکس های فوق العاده از Gamescom 2022 را ببینید

ایلان ماسک برد فیلتر را حذف کرد!

تحلیل نمادهای رویا و معنا بخشیدن به آنها در فرهنگ عامه به منبعی برای سرگرمی و خود اندیشی تبدیل شده است. آیا رویاها معنی دارند؟ آیا می توانید خواسته ها و خواسته های ناخودآگاه خود را با تعبیر خواب خود بیاموزید؟

محققان دریافتند که شش رویا رایج شامل حمله یا تعقیب، دیر رسیدن، مرگ عزیزان، زمین خوردن، پرواز و مدرسه است.

خواب سقوط به چه معناست؟

رویای افتادن از ارتفاع بسیار رایج است. اگرچه یک افسانه رایج وجود دارد که می گوید اگر در خواب خود بیفتید، در زندگی واقعی خواهید مرد، که درست نیست. در ادامه این گزارش، به معنای واقعی خواب های افتادن خواهیم بود.

افتادن در خواب نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی رود. ممکن است نشان دهنده این باشد که برای مثال باید در یک انتخاب تجدید نظر کنید یا در برخی از تصمیمات مسیر جدیدی را در نظر بگیرید.

راسل گرانت، نویسنده کتاب فرهنگ رویای مصور، می‌گوید: «خوابیدن بسیار رایج است. این نماد ترس در زندگی واقعی است. شاید شکست در کار یا زندگی عاشقانه.

او اضافه می کند که زمین خوردن اغلب نشان دهنده نیاز به رها کردن بیشتر و لذت بردن بیشتر از زندگی است.

6 خواب متداول و معانی آنها / خواب افتادن به چه معناست؟

او رویای برهنه شدن در جمع را دارد

پنی پیرس، نویسنده دیکشنری رویایی برای آدمک‌ها، معتقد است که دیدن برهنگی عمومی می‌تواند به این معنا باشد که احساس می‌کنید یک دروغگو هستید یا از آشکار کردن کاستی‌ها و کاستی‌های خود می‌ترسید.

تعقیب شدن در خواب چه تعبیری دارد؟

رویاهای تعقیب شدن توسط یک مهاجم شناخته شده یا ناشناس می تواند ترسناک باشد.

مترجمان رویاها اغلب پیشنهاد می کنند که چنین رویاهایی به این معنی است که شما سعی می کنید از چیزی در زندگی روزمره خود اجتناب کنید. تونی کریسپ، نویسنده فرهنگ لغت رویاها، معتقد است که تعقیب شدن در خواب می تواند به معنای تمایل به فرار از ترس ها یا خواسته های شما باشد.

از دست دادن دندان در خواب چه تعبیری دارد؟

پنی پیرس، نویسنده کتاب «فرهنگ لغت برای آدمک‌ها» معتقد است که از دست دادن دندان در خواب معانی مختلفی دارد. این می تواند به این معنی باشد که شما نگران جذابیت یا ظاهر خود هستید. همچنین می تواند به این معنی باشد که شما در مورد توانایی خود در برقراری ارتباط نگران هستید یا ممکن است چیزی شرم آور گفته باشید.

خواب مرگ چه تعبیری دارد؟

مرگ یکی دیگر از موضوعات رایج در رویاها است که می تواند به ویژه آزاردهنده باشد. رویاپردازان گاهی اوقات خواب مرگ یکی از عزیزان را می بینند یا حتی خودشان می میرند. تعابیر رایج رویاها نشان می دهد که چنین رویاهایی منعکس کننده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از ناشناخته هستند.

در رویا، لوری لونبرگ معتقد است که تغییر می تواند ترسناک باشد، مانند مرگ، زیرا – درست مانند مرگ – ما نمی دانیم “در طرف دیگر” تغییر چیست، بنابراین ذهن رویاپرداز تغییر را با مرگ یکی می داند.

227

دکمه بازگشت به بالا