اجتماعی

۷مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای ۴ خودرو در محور تنگراه

مجله زنده خبری/گلستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش از مصدومیت هفت نفر بر اثر تصادف 4 خودرو با هم در محور گالیکش به بجنورد خبر داد.

محمدرضا استیری در گفت وگو با مجله زنده خبری، با اشاره به اینکه عصر امروز خبر این تصادف جاده ای به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان رسید، گفت: بر اساس این گزارش، 4 دستگاه خودرو با هم برخورد کردند. یکی یکی در اطراف در جنگل گلستان با هم برخورد کرده و تصادف کرده بودند.

وی با بیان اینکه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان بلافاصله پس از دریافت سیگنال در محل حادثه حاضر شد، افزود: نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری مینودشت – تنگه با استعداد دو نفر و یک دستگاه آمبولانس درگیر شدند. کمک به قربانیان حادثه

7 مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای 4 خودرو در محور بزرگراه

7 مصدوم بر اثر تصادف زنجیره ای 4 خودرو در محور بزرگراه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش با تاکید بر اینکه در این حادثه خودروی mvm x33 با پراید 111، آل نود و پژو 206 برخورد کرد، خاطرنشان کرد: در این حادثه 15 نفر مجروح شدند که هفت نفر از آنها به شدت مجروح شدند. ، برخورد کرده اند

استیری به محل دقیق وقوع این حادثه در محور گالیکش به بجنورد، حوالی ابتدای جنگل گلستان اشاره کرد و گفت; دو نفر از مجروحان که یک مرد ۶۶ ساله و یک خانم ۵۳ ساله بودند پس از رهاسازی توسط امدادگران هلال احمر به دلیل ضربه قفسه سینه به بیمارستان رسول اکرم کلاله منتقل شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا