ورزش و نشاط

قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد/ آغاز مسابقات از ۱۰ آنلاین با ۱۱ تیم

قرعه کشی سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز در حالی انجام شد که مسابقات از 19 مهرماه با حضور 11 تیم آغاز می شود.

به گزارش مجله زنده خبری، امروز سه شنبه 15 شهریور 1401 مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، سایر مسئولان فدراسیون، کمیته مسابقات و نمایندگان تیم

سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از 19 اسفندماه با حضور 11 تیم آغاز می شود. ورودیه هر تیم برای حضور در لیگ 190 میلیون تومان است.

تیم های ستارگان نوین از برازجان، گیتی پسند از اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد غرب، نفت و گاز گچساران، فولاد نوین سپاهان، زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی از کاز نام می باشند. از تیم های حاضر در این مسابقات است. در هفته اول تیم 11 استراحت خواهد کرد.

البته تا 31 شهریور تیم دوازدهم باید به این لیگ اضافه شود.

علیرضا پاکدل در مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان گفت: همه باشگاه ها در سال های اخیر نقش بسزایی در موفقیت این حوزه داشته اند. یکی از مواردی که باعث شد این تیم در عربستان سهمیه بگیرد، ارتباط با باشگاه ها بود. باید از همه باشگاه ها تشکر کنم. امسال مسابقات جهانی را پیش رو داریم که ویترین یک ورزش است. همه ما اینجا هستیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد. خدا را شکر الان در بین میادین ورزشی جایگاه خوبی داریم. امیدواریم در این مدت همه باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه های سرمربی تیم ملی را برای اردوها و مسابقات داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال درباره برخی مشکلات لیگ در سال گذشته گفت: یکی از مشکلات لیگ هندبال پخش تلویزیونی بود که در حال حاضر اجازه داده شده است. مشکل دیگر بدهی بازیکنان به باشگاه ها بود و اکنون ساختارها درست شده است زیرا قوانین و مقرراتی را برای باشگاه ها تعیین کردیم تا دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشیم.

پاکدل همچنین گفت: در سال های اخیر در جریان بازی ها عدم کنترل روی نیمکت باعث ایجاد تنشی شده که به سکوها نیز سرایت کرده است اما امسال مهلتی نخواهیم داشت. امروز محیط هندبال محیطی سالم است و هیچکس نمی تواند آن را به هم بزند. شاید اشتباهاتی رخ داد، اما هیچ غرضی پشت آن نبود و آن داوران را محروم کردیم. برای این موارد تحریم های شدید مالی و انتظامی در نظر گرفتیم.

وی در پایان گفت: اکنون شرایط عادی شده و مسابقات رفت و برگشت با حضور تماشاگران برگزار می شود. نباید این اتفاق بیفتد که تیم ها از حضور تماشاگر محروم شوند. ما می خواهیم از اتفاقاتی که به لیگ آسیب می زند جلوگیری کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری، مراد کرمی، رئیس کمیسیون مسابقات فدراسیون هندبال نیز در این مراسم گفت: سال گذشته لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار شد که البته مزایایی هم داشت. پایان خوبی هم داشتیم امسال مسابقات به صورت دوره ای و دو طرفه برگزار می شود برنامه هایی داریم که امیدواریم نهایی شود و جلو برویم برای هر تیم سه مسابقه برای پخش از شبکه ورزش خواهیم داشت مسابقات پخش می شود لایو اینستاگرام فدراسیون در این فصل 11 تیم دارد و لیگ از ابتدای مهرماه آغاز می شود.

وی گفت: این شرایط فعلاً بدون شیوع کرونا است، اما در صورت ایجاد شرایط کرونا، همزمان در مورد شرایط تصمیم گیری می کنیم و می توان دو بازیکن را به خدمت گرفت. امیدواریم شرایط خاصی پیش نیاید و مسابقات به روال عادی برگزار شود. یک امتیاز برای تیم های شرکت کننده از باشگاه های رده نوجوانان محاسبه می شود.

قرعه کشی تیم های لیگ برتر هندبال مردان 1401:

1- ستاره های جدید برازیان

2- مناسب برای گتی اصفهان

3- فولاد مبارکه سپاهان

4- سبزوار تند

5- پرواز هوانیروز

6- صنعت مس کرمان

7- زاگرس اسلام آباد غرب

8- نفت و گاز گچساران

9- فولاد سپاهان نوین

10- زغال سنگ تاباسکو

11- نیروی زمینی شهید شمالی کازرون

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا