سلامت و تندرستی

ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت

در حالی که اپل هنوز چیزی در مورد خودروی خود موسوم به “Apple Car” نگفته است و تاکنون فقط شایعات و گزارش های مختلفی در مورد آن منتشر شده است، طبق یک نظرسنجی جدید، یک چهارم خریداران خودروهای جدید یک خودرو اپل می خرند. آنها آن را گزینه جدید خود می دانند و تحت تاثیر کیفیت آن قرار می گیرند.

شرکت مشاور Strategic Vision در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد که برای نزدیک به سه دهه از مالکان خودروهای جدید در مورد اینکه چه خودروهایی را در نظر دارند و کیفیت آن خودروها را چگونه ارزیابی می‌کنند، نظرسنجی کرده است. هر نظرسنجی شامل بیش از 45 خودرو است و برای سال 2022، Apple Car به لیست اضافه شده است.

برتری و محبوبیت اپل کار نسبت به رقبای خود

با توجه به توضیحات رئیس این شرکت و همانطور که در نمودار زیر (از بلومبرگ) مشاهده می کنید، اپل در این مطالعه سومین برند برتر شناخته شد و 26 درصد از مشتریان اعلام کردند که به فکر خرید خودرویی با برند اپل هستند. آینده. علاوه بر این، اپل در این جدول پس از تویوتا (38 درصد) و هوندا (32 درصد) قرار گرفته است و می توان شاهد محبوبیت خودروهای فورد (21 درصد) و تسلا (20 درصد) بود.

الکساندر ادواردز، مدیر عامل استراتژیک ویژن، در ادامه توضیح می دهد: «قدرت اپل به همین جا ختم نمی شود. چیزی که دیگران باید نگران آن باشند این است که اپل بیش از هر شرکت خودروسازی دیگری مشتاقان را به خود جذب می کند، دو برابر بیشتر از نیروگاه هایی مانند هوندا، تویوتا و تسلا. به عنوان مثال، بیش از 50 درصد از دارندگان تسلا قطعا در آینده به خرید یک خودروی اپل فکر می کنند.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، 24 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی وقتی در مورد کیفیت برند پرسیده شد، بالاترین گزینه ممکن (من دوست دارم) را کسب کردند، که نشان می دهد اپل از رقبای خود بسیار جلوتر است. برای تسلا، تویوتا و هوندا این مقدار به ترتیب 11، 15 و 13 درصد بود.

با این حال، هنوز زمان زیادی تا ورود اپل خودرو به بازار باقی مانده است. طبق شایعات، این خودرو از سال 2014 و قبل از عرضه اولین نسخه اپل واچ در دست ساخت بوده است، اما اکنون انتظار می رود زمانی پس از سال 2024 عرضه شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا