سلامت و تندرستی

عکس | این مدل 2023 تویوتا راو 4 GR شانس ورود به بازار ایران را دارد!

RAV 4 یکی از پرفروش‌ترین محصولات تویوتا و پرفروش‌ترین کراس اوور در بازار آمریکا در چند سال گذشته بوده است، اما شور تولید شاسی‌بلندهای اسپرت در چند سال گذشته منجر به تغییر سیاست تویوتا شده است. اکنون برای سال 2023 در نظر گرفته شده است، تویوتا RAV 4 و Economy معروف با تجهیزات ورزشی و تیونینگ را نیز می توان از پکیج GR سفارش داد. نکته جالب در مورد این خودرو این است که با قیمت پایه حدود 20 هزار دلاری نسخه 2 لیتری چهار سیلندر، عملاً احتمال واردات تویوتا RAV4 جدید به بازار ایران وجود دارد و به نظر می رسد حداقل از طریق مدل های پایه می توان انتظار عرضه این خودرو را داشت.ماشین شناخته شده بازار ایران نیز در حال تماشا است.

تویوتا راو4

تویوتا راو 4 2023 با پکیج مخصوص آفرود

در واقع، تویوتا چهار سال پیش خط تولید GRMN را افتتاح کرد تا خودروهایی را بفروشد که اسپرت‌تر، بهتر و البته گران‌تر از نسخه‌های استاندارد هستند. خودروهای میان رده تویوتا با کارایی بالا با پسوند GR شناخته می شوند، در حالی که خودروهای اصلاح شده کمتری مانند تویوتا راو 4 GR اسپرت دارای پسوند GR Sport هستند و امکانات اضافی کمتری دارند.

در حال حاضر تنها تویوتا یاریس موفق به کسب رتبه بالای ورزشی GRMN شده است. تویوتا کرولا و تویوتا GT86 رتبه متوسط ​​GR را دریافت کردند. از سوی دیگر می توان گفت تمامی خودروهای تویوتا نیز در قالب تیپ GR Sport و حتی یک مینی ون GR Sport نیز در ژاپن عرضه شد.

تویوتا در حال حاضر نسخه های GR Sport یاریس، یاریس کراس، C-HR و تویوتا هایلوکس را به مشتریان اروپایی خود ارائه می دهد. حالا تویوتا RAV4 GR Sport نیز به این لیست اضافه شده است تا مشتریان اروپایی تویوتا طعم خودروهای اسپرت را بهتر بچشند.

عکس این تویوتا راو 4 GR مدل 2023 شانس ورود به بازار ایران را دارد!

تویوتا RAV 4 در بازار داخلی (ژاپن) با سه نوع احتراق داخلی، هیبریدی معمولی و هیبریدی سنتی موجود است. گزینه های بنزینی تویوتا RAV 4 در مدل های تک چرخ متحرک و دو چرخ متحرک با موتور دو لیتری (169 اسب بخار) به فروش می رسد. مدل های هیبریدی از ترکیب یک موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی (219 اسب بخار) استفاده می کنند. انواع پایه مجهز به چراغ های هالوژن هستند و چراغ های LED فقط در انواع کامل موجود خواهند بود.

تویوتا راو 4 GR اسپرت نسبت به نسخه استاندارد کمترین تغییرات مکانیکی را تجربه کرده است. به عنوان مثال، سیستم تعلیق یکسان است، اما فنرهای سفت تر و کمک فنرهای اسپرت، سواری جذاب تر و هندلینگ بهتری را برای این کراس اوور فراهم می کند.

تویوتا Rav 4 GR Sport را می توان با موتورهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی خریداری کرد. همچنین این خودرو را می توان با گلگیر پلاستیکی مشکی از نسخه معمولی متمایز کرد. عناصر تزئینی نیز به درهای جانبی و درب عقب اضافه شده است. در نوع هیبریدی، شما یک اسپویلر جلوی نقره ای رنگ خواهید داشت، در حالی که در مدل هیبریدی پلاگین فلزی است.

تویوتا راو 4 GR اسپرت

ویژگی اصلی تویوتا RAV 4 GR Sport با استفاده از نمادهای کوچک GR در سراسر بدنه ایجاد شده است. همچنین قاب چراغ مه شکن این خودرو با نسخه استاندارد متفاوت است. چرخ های آلومینیومی مورد استفاده برای تویوتا RAV4 GR Sport با استفاده از تکنیک برش خط فوق العاده دقیق ساخته شده اند و روکش مشکی براقی دارند. اینها چرخ های 19 اینچی پنج پره هستند.

از تجهیزات متفاوت تویوتا RAV4 GR اسپرت نسبت به نسخه های استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: صندلی های اسپرت جلو با روکش چرم مصنوعی، نشان GR در پشت صندلی ها، دوخت نقره ای روی صندلی ها، دسته دنده و فرمان. ، تریم فلزی روی چهارچوب درها، دوربین 360 درجه و تنظیم برقی صندلی های جلو با حافظه برای صندلی راننده.

عکس این تویوتا راو 4 GR مدل 2023 شانس ورود به بازار ایران را دارد!

علاوه بر این، تویوتا راو 4 2023 مجموعه ای از دستیارهای ایمنی مانند کمک در حفظ موقعیت فرمان و سیستمی برای جلوگیری از برخورد در جلو دریافت خواهد کرد. این به روز رسانی ها شامل دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.5 اینچی با نرم افزار و سیستم ناوبری جدید، آینه دید عقب دیجیتال، دوربین های جلو و عقب با قابلیت ضبط ویدیو و پکیج Toyota Safety Sense ADAS است.

رنج قیمت تویوتا راو4 جدید بین 20301 دلار تا 38923 دلار است که کمی گرانتر از سال گذشته است. خرید تویوتا RAV 4 با بسته ماجراجویی (RAV4 Adventure Offroad Package II) نیز بین 26836 تا 31115 دلار از صورتحساب مشتری کسر خواهد شد.

227227

دکمه بازگشت به بالا