برترینهای کسب و کارعمومی

معرفی بهترین اپلیکیشن های پرکاربرد در اینستاگرام

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی رشد بسیار زیادی کرده است و افراد بسیار کمی هستند که از اینستاگرام استفاده نکنند! احتمالاً شما هم کاربر اینستاگرام هستید و می‌دانید که در اینستاگرام، محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل یک سری افراد به روش خرید اکسپلور اینستاگرام   یا خرید فالوور روی می آورند. اپلیکیشن اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای تصویری (عکس یا فیلم) را با افکت‌های بسیار زیبا، جذاب‌تر کنید؛ اما اگر کاربر حرفه‌ای اینستاگرام یا بازاریاب حوزه دیجیتال هستید، باید بدانید که اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر هم وجود دارند که می‌تواند محتوای شما را بسیار جذاب‌تر کند! در این مقاله قصد داریم به بررسی چند اپلیکیشن کاربری اینستاگرام بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید محتوای جذاب‌تر تولید کنید و در نهایت، به افزایش تعامل اینستاگرام خود کمک کنید. اگر آماده هستید، در ادامه همراه ما باشید!

معرفی بهترین‌‌های اپلیکیشن‌ کاربردی اینستاگرام

با توجه به محبوبیت بسیار زیادی اینستاگرام، افرادی که در زمینه اینستاگرام فعالیت می‌کنند، اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی و جذابی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند! در این بخش به بررسی اپلیکیشن‌های مختلف در زیردسته خودش می‌پردازیم. اگر به یک یا چند مورد از انواع اپلیکیشن‌های اینستاگرام نیاز دارید، در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی و بررسی چندین اپلیکیشن در هر زمینه بپردازیم. البته باید توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها رایگان هستند و برخی دیگر برای امکانات اضافه باید هزینه‌هایی پرداخت کنید. اگر تازه‌کار هستید یا هنوز از یک اپلیکیشن خاص که باید برای امکانات اضافه هزینه پرداخت کنید استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا نسخه رایگان آن را استفاده کرده و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، نسخه تجاری آن را خریداری کنید. 

اپلیکیشن ویرایش عکس اینستاگرام

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس به شما کمک می‌کنند تا مشکلات عکس خود را برطرف کنید، افکت‌های جذاب بر روی آن قرار دهید و در نهایت عکسی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید که نظر فالوورهای شما را جذاب کند.

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار، اپلیکیشن VSCO است. به کمک این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام می‌توانید تصاویر خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای ویرایش کنید! حتماً شما هم در اینستاگرام تصاویری را دیده‌اید که با وجود کیفیت نه چندان بالا، جذابیت زیادی دارند. این اپلیکیشن رایگان است اما برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی باید 19.99 دلار در سال پرداخت کنید که البته با توجه به قابلیت‌های آن، ارزش آن را دارد. در نسخه رایگان شما به 10 افکت حرفه‌ای و جذاب دسترسی دارید و می‌توانید به صورت دستی، عکس خود را ویرایش کنید!

بنابراین در نسخه رایگان این اپلیکیشن هم می‌توانید تصاویر جذابی تولید کنید. این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. آمار جالبی از این اپلیکیشن کاربردی در دسترس است؛ بیش از 190 میلیون عکس در اینستاگرام با این اپلیکیشن ویرایش شده‌اند و هشتگ VSCO را در کپشن پست خود قرار داده‌اند.

بسیاری از عکاسان که عکس‌های جذاب و باکیفیتی می‌گیرند، از این اپلیکیشن کمک می‌گیرند تا بدون نیاز به کامپیوتر شخصی خود، بتوانند تصاویر جذابی تولید کنند. اگر عکسی دارید که حس می‌کنید عنصر مزاحمی در آن وجود دارد، پیشنهاد می‌کنم حتماً این اپلیکیشن را تست کنید! این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام در زمینه حذف عناصر اضافی هم بسیار قوی عمل می‌کند و دقیقاً همان تصویر موردنیاز شما را برای شما ایجاد می‌کند.

این اپلیکیشن علاوه بر افکت‌های آماده، به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید افکت‌های موردنیاز خود را هم ایجاد کنید! این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. در نهایت باید بگوییم که این اپلیکیشن (به‌خصوص در نسخه تجاری) تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند و می‌توانید رضایت فالوورهای اینستاگرام خود را جلب کنید.

همچنین می‌توانید با خرید قابلیت‌های حرفه‌ای آن از طریق خود برنامه، یک ویرایشگر بسیار قدرتمند را در موبایل خود داشته باشید. اگر شما یک متخصص حرفه‌ای در زمینه ویرایش عکس نیستید و از جزئیات عکس زیاد سر در نمیاورید، می‌توانید به کمک این اپلیکیشن و استفاده از هوش مصنوعی آن، بهترین جزئیات را بر روی آن پیاده‌سازی کنید. در حقیقت هوشمند بودن این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ها، سایه‌ها و تمام جزئیات یک عکس را روی بهترین حالت ممکن قرار دهید!

هزینه این اپلیکیشن رایگان است اما اگر نیاز به امکانات حرفه‌ای‌تر دارید، می‌توانید 9.99 دلار برای استفاده شخصی و 19.99 دلار در ماه برای استفاده تجاری پرداخت کنید و از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام استفاده کنید. البته نسخه رایگان آن هم قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که ارزش امتحان کردن را دارد!

اپلیکیشن‌های ضبط و ویرایش ویدئو

بسیاری از کاربران در اینستاگرام ویدئو منتشر می‌کنند اما گاهی ویدئوهای آن‌ها نیاز به ویرایش دارد! فعالان حوزه اپلیکیشن اینستاگرام به شما کمک کرده‌اند تا بتوانید ویدئوهای خود را ویرایش کنید.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است! کافی است اپلیکیشن را باز کنید و دکمه آن را فشار دهید تا بومرنگ شما آماده شود. اساس کار این اپلیکیشن این است که 10 عکس پشت‌سرهم می‌گیرد و با کنار هم قرار دادن این عکس‌ها، یک فیلم متحرک (GIF) در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از دوربین عقب یا جلوی موبایل خود برای تولید ویدئوی بومرنگ در اینستاگرام خود استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل IOS و اندروید رایگان است اما اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید، باید از طریق اپلیکیشن ویژگی‌های اضافی آن را خریداری کنید.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام هستید تا تصاویر و ویدئوهای خود را جذاب‌تر کنید، InShot یک اپلیکیشن بسیار عالی و حرفه‌ای است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید سایز تصاویر خود را بر اساس اندازه اینستاگرام تنظیم کنید و از آن جالب‌تر این است که می‌توانید افکت‌های بسیار عالی روی تصاویر یا ویدئوهای خود قرار دهید. در واقع این اپلیکیشن، قابلیت‌های مختلف برای ویرایش عکس، ویدئو، قرار دادن صدا بر روی آن و ده‌ها ویژگی‌ دیگر را که برای داشتن آن‌ها باید اپلیکیشن‌های مختلفی نصب کنید را هم‌زمان دارد. اگر نیاز به تغییر سرعت ویدئوهای خود دارید، باز هم این اپلیکیشن کار شما را راه می‌اندازد.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS داشته باشید که هزینه آن رایگان است! اما اگر نیاز به قابلیت‌های اضافه و بیشتر این اپلیکیشن دارید، می‌توانید نسخه تجاری آن را خریداری و استفاده کنید.

این اپلیکیشن تنها برای IOS در دسترس است و البته رایگان هم نیست! یعنی برای استفاده از آن باید 4.99 دلار پرداخت کنید و این هزینه به صورت ماهانه است. اگر محتوای ویدئویی شما حاوی حرف‌های خودتان است، پیشنهاد می‌کنم زیرنویس ویدئو را با این اپلیکیشن یا اپلیکیشن‌های دیگر اضافه کنید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام، اپلیکیشن GoPro است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید ویدئوها و عکس‌های خود را ویرایش کنید؛ ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید عکس یا فیلم خود را به کمک همین اپلیکیشن و به صورت کاملاً بهینه بگیرید و در همان لحظه ویرایش کنید! همچنین پس از ویرایش ویدئوهای خود به راحتی می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را ببینید تا اگر مشکلی پیش آمد، آن را دوباره ویرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فیلترهای مختلفی را اضافه کنید تا جلوه ویدئوی شما جذاب‌تر شود.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس و کاملاً رایگان است.

اپلیکیشن‌های آنالیز اینستاگرام و افزایش تعامل کاربران

اگر مدیریت یک صفحه مربوط به کسب‌وکار را برعهده دارید، مهم‌ترین اپلیکیشن برای شما، اپلیکیشن‌های آنالیز اینستاگرام است. البته اگر صفحه شما، یک صفحه تجاری اینستاگرام است، می‌توانید از ابزارinsights  اینستاگرام است. به کمک این ابزار می‌توانید اطلاعات خوبی از کاربران و فالوورهای صفحه خود داشته باشید اما اپلیکیشن‌های دیگری هم وجود دارند که اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه به بررسی این دسته از اپلیکیشن‌ها می‌پردازیم:

اگر به یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای آنالیز اینستاگرام نیاز دارید، Hootsuite یک گزینه عالی است! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تا 3 اکانت را به صورت رایگان اضافه کنید و اگر به تعداد بیشتری نیاز دارید، با پرداخت هزینه مناسب آن تمام حساب‌های کاربری خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید. چیزی که برای بازاریابان اینستاگرام اهمیت دارد، آنالیز دقیق و البته ارسال منظم پست است! این ابزار هر دوی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید پست‌های اشتراک‌گذاری‌شده توسط کاربران را در صفحه خود منتشر کنید؛ به این روش بازنشر پست‌های تولیدشده توسط کاربران (UCG) گفته می‌شود! این اپلیکیشن تا 3 عدد حساب کاربری را پشتیبانی می‌کند اما پس از آن باید هزینه بپردازید.

این اپلیکیشن رایگان نیست اما قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد! اگر یک صفحه شخصی یا تجارت کوچک دارید، می‌توانید 29 دلار و اگر یک تجارت بزرگ دارید، 59 دلار در ماه پرداخت کنید تا از امکانات بسیار عالی این ابزار بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن هم مانند قبلی، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید تمام فعالیت‌های صفحه خود را مدیریت کنید. جالب است بدانید به کمک آن می‌توانید بهترین پست‌های خود را به همراه آمار دقیق از تعامل کاربران بدست آورید.

این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و حرفه‌ای است که در زمینه اطلاعاتی که به شما می‌دهد، تفاوت دارد. نسخه تجاری آن 8 دلار در ماه هزینه دارد! نکته مهم برای این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید اطلاعات و گزارش‌های ارائه‌شده را به صورت فایل PDF دانلود کنید و هر ماه، گزارش‌های خود را با قبلی مقایسه کنید.

  1. اپلیکیشن Command Instagram Analytics

این اپلیکیشن برای IOS در دسترس است و هزینه آن رایگان است! البته اگر نیاز به امکانات بیشتر داشته باشید، باید 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید.

دکمه بازگشت به بالا