اجتماعی

کریمی فیروزجایی: حذف معلمان مهرآفرین از رتبه‌بندی مغایر با قانون شناخته شد

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی گفت: کمیته بررسی و اجرای مصوبات دولت با آیین نامه مجلس، حذف معلمان آنلاین آفرین از آیین نامه ارزشیابی معلمان را خلاف قانون تشخیص داد و بر این اساس باید آنها را نیز در شمول قانون قرار داد. رتبه بندی

به گزارش مجله زنده خبری، علی کریمی فیروزجایی در خصوص سرنوشت بررسی اصلاحات مفاد اجرایی قانون نظام ارزشیابی معلمان در هیات تطبیق شورای اسلامی، گفت: هیات تطبیق مصوبات مجلس از اعضای برجسته و برجسته تشکیل شده است. وکلای مجرب به گفته آنها بخشی از آیین نامه رتبه بندی غیرقانونی است و باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نظر شورای بررسی و اجرای مصوبات و قوانین دولت که در شورای اسلامی تشکیل می شود، عبارت «اجرای تصمیم رتبه بندی منوط به تکمیل استخدام طبق قوانین و مقررات خواهد بود.» مقررات” مغایر با قانون تشخیص داده شد و باید توسط دولت اصلاح شود و به تصویب هیأت مذکور اصلاح شود، لذا به نظر هیأت این موضوع که مفاد اجرایی قانون ارزشیابی معلمان شامل معلمان طرح آنلاین آفرین نباشد، خلاف قانون است و باید اصلاح شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره روند اصلاح این آیین نامه نیز گفت: با توجه به اینکه این بخش از آیین نامه مغایر با قانون است، رئیس مجلس رسماً به رئیس جمهور، شورای دولت ابلاغ کرد. باید این آیین نامه را اصلاح و بازنگری کند. برای بررسی به مجلس فرستاده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا