اجتماعی

مولوی: در فصل بررسی بودجه معلمان در خیابان ها هستند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسات اخیر معلمان در مقابل مجلس و وزارت آموزش و پرورش گفت: شما در فصل بودجه در حال بررسی بودجه هستید و معلمانتان در خیابان هستند. ”

به گزارش مجله زنده خبری، سید محمد مولوی در جلسه علنی امشب (یکشنبه) مجلس در جریان بررسی بودجه 1401 در بخش درآمد گفت: معلمان مرحله سوم چند روزی دور مجلس و وزارت آموزش و پرورش تجمع می کنند.حقوق این مردم؟

وی گفت: اخیرا شنیدیم سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده که این افراد بی سواد هستند. وی افزود: 55 هزار نفر محکوم شده اند و در مدارس تدریس می کنند و 95 درصد این افراد در واحدهای آموزشی هستند و این اقدام دقیقی است که با این افراد یک آزمون مشترک انجام شد.

نماینده عبادان افزود: تصمیم داریم با حضور این بستگان آزمون مشترک برگزار شود. این افراد نیز شرکت کردند و در این آزمون به 95 درصد سوالات پاسخ صحیح داده و تمامی مراحل گزینش را طی کردند. من تجربه زیادی از این افراد دارم، «وزیر آموزش و پرورش باید تکلیف این نزدیکان را در سازمان برنامه و بودجه روشن کند.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در این شرایط این اقوام هر روز در خیابان جمع می شوند، معلمان سال ها تدریس می کنند، کمترین انتظار از شما وجود دارد که به معلمان احترام بگذارید، بودجه را در بودجه بررسی کنید. فصل و معلم در خیابان هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا