عمومیبرترینهای کسب و کار

10 ایده برای چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک

کودکان بیشتر وقت خود را در اتاق ‌خواب می‌گذرانند، بنابراین اتاق آنها باید به‌ گونه‌ای طراحی شود که کودک از گذراندن وقت خود در آنجا لذت کافی را ببرد؛ این هدف هم تنها با چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک محقق می‌شود. استفاده از کاغذ دیواری می‌تواند یک ایده بسیار جذاب برای تزئین اتاق کودک دلبندتان باشد، بنابراین شما می‌توانید از طرح‌های محبوب کارتونی ایده بگیرید که کودکان به آنها علاقه دارند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی اتاق کودک تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند منجر به بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان ‌دادن فضای اتاق شود؛ به همین خاطر در زمان انتخاب طرح موردنظرتان به سلیقه و ابعاد دیوارهای اتاق کودکتان دقت داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به 10 ایده جذاب برای چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک بپردازیم. پس اگر می‌خواهید با کاغذ دیواری طرح دلخواه اتاق فرزندتان را دکور کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تفاوت کاغذ دیواری اتاق کودک با کاغذ دیواری معمولی

کاغذ دیواری محصولی دکوراتیو است که برای پوشش‌دهی و زیبایی سطح دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌ها انواع مختلفی دارد، کاغذ دیواری اتاق کودک و کاغذ دیواری معمولی از جمله محصولاتی هستند که با روش‌های خاص به چاپ می‌رسند و هر کدام تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در ادامه می‌خواهیم به تفاوت‌های بین کاغذ دیواری اتاق کودک با کاغذ دیواری معمولی بپردازیم:

  • یکی از تفاوت‌های اصلی کاغذ دیواری اتاق کودک با کاغذ دیواری معمولی، ضد آلرژی بودن است. برای چاپ کاغذ دیواری مناسب اتاق کودک هیچ ‌گونه حساسیت و آلرژی برای کودکان ایجاد نمی‌کند. در حالی‌ که کاغذ دیواری‌های معمولی ممکن است این ‌گونه نباشند.
  • از دیگر تفاوت‌های کاغذ دیواری اتاق کودک با کاغذ دیواری معمولی، طراحی متنوع و جذاب آنهاست. طراحی کاغذ دیواری اتاق کودکان بیشتر برگرفته از شخصیت‌های کارتونی است، در حالی ‌که طرح کاغذ دیوارهای معمولی اغلب مدرن، سنتی، طرح دار و… هستند.
  • استفاده از رنگ‌های شاد و زنده از دیگر تفاوت‌های این دو نوع کاغذ دیواری با یکدیگر است. استفاده از رنگ‌هایی مانند زرد و قرمز می‌تواند هیجانات کودک را بر انگیزد و آرامش‌بخش باشد. ولی رنگ‌هایی که در کاغذ دیواری معمولی به کار می‌رود بیشتر رنگ‌های نود و ملایم هستند.
  • قابلیت شستشو و سهولت در نظافت از دیگر تفاوت‌های کاغذ دیواری اتاق کودک از کاغذ دیواری معمولی است. این تفاوت بیشتر در کاغذ دیواری‌های اتاق کودکان مشاهده می‌شود.
  • کاغذ دیواری اتاق کودکان نسبت به کاغذ دیواری‌های معمولی ساده‌تر و روشن‌تر هستند. بنابراین برای انتخاب کاغذ دیواری حتماً به ست بودن آن با رنگ پرده، کمد، فرش و روتختی توجه کنید.

10 طرح جذاب کاغذ دیواری اتاق کودک

در فضاهایی مانند اتاق ‌خواب، کاغذ دیواری کودکانه نه‌ تنها ابزاری برای تزئین و زیباسازی اتاق نیست، بلکه در سرگرم کردن کودکان هم نقش مهمی دارد. درست مانند طراحی تم تولد، یا چاپ بنر تولد که علاوه بر دکور کردن اتاق، در شاد سازی و ایجاد فضای مفرح برای کودکان نیز نقش دارد.

در ادامه 10 طرح جذاب کاغذ دیواری اتاق کودک را به شما معرفی می‌کنیم تا از آنها ایده بگیرید:

1.       کاغذ دیواری با طرح کارتونی

اغلب کودکان به ‌خاطر علاقه زیادی که به شخصیت‌های محبوب کارتونی دارند، سعی می‌کنند که از چاپ کاغذ دیواری برای دیزاین اتاق‌ خواب خود استفاده‌ کنند. دختران هم مانند پسران عاشق شخصیت‌های کارتونی هستند و از تجسم و داستان‌پردازی در مورد شخصیت‌هایی که بر روی کاغذ دیواری نقش بسته لذت می‌برند.

2.       کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح داستانی

شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های قلعه‌های باشکوه، اژدها، کوه‌های مرموز و شوالیه‌های کارتونی قوه تخیل فرزند خود را تقویت کنید. هر بار که کودک شما به این طرح‌های کاغذ دیواری نگاه می‌کند، داستان‌های تخیلی در ذهن خود می‌ بافند.

3.       کاغذ دیواری با طرح فضانورد و اشکال نجومی

یکی دیگر از طرح‌هایی که می‌توانید برای کاغذ دیواری اتاق کودکان مناسب باشد، طرح فضانورد و اشکال نجومی است. ولی پیشنهاد ما به شما این است که برای جذابیت بیشتر اتاق کودکتان کاغذ دیواری طرح‌ سیارات، فضانورد، کره زمین و… را بر روی سقف یا دیوار بچسبانید. حتی میتوانید از چاپ فلکسی یا چاپ بک لایت برای ساخت آسمان مجازی در اتاق کودک و تکمیل حال و هوای فضایی اتاق کمک بگیرید.

4.       کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح اعداد و حروف انگلیسی

این طرح کاغذ دیواری برای اتاق نوزادان و کودکان بسیار مناسب و ایده‌آل است. بهترین مکان‌ها برای چسباندن این طرح‌ها در کنار دیوار تخت خواب و دیوارهای مجاور پنجره است.

5.       کاغذ دیواری با طرح پرنسس‌های دیزنی

اغلب دختر بچه‌ها عاشق شخصیت‌های پرنسس دیزنی هستند. وجود کاغذ دیواری طرح پرنسس‌های دیزنی از جمله سیندرلا، پرنسس سوفیا، باربی، سیندرلا، فروزن و… در اتاق کودکان آن‌ها را خوشحال تر می‌کند.

6.       کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح گل‌های بهاری و طبیعت

محبوب‌ترین طرح کاغذ دیواری برای اتاق‌ خواب کودکان، طرح گل‌های بهاری و طبیعت است. گل‌های بهاری و طرح‌های الهام ‌گرفته از طبیعت شامل رنگ‌های شاداب و زنده مانند بنفش و صورتی ملایم می‌شود که این طرح برای اتاق کودکان یک گزینه عالی است. چاپ کاغذ دیواری با طرح گل دار به ‌راحتی با پرده اتاق ‌خواب، قالیچه و روتختی هماهنگ می‌شود.

7.       کاغذ دیواری با طرح‌های سه‌بعدی

کاغذ دیواری سه ‌بعدی یکی از پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری‌های سه‌ بعدی حالتی برجسته دارند و اگر از هر زاویه‌ای به چاپ کاغذ دیواری نگاه کنید، حس می‌کنید طرح در نزدیکی شما قرار دارد.

8.       کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح نوستالژیک

کاغذ دیواری‌های طرح نوستالژیک با استفاده از المان‌های قدیمی طراحی ‌شده است. این نوع کاغذ دیواری بیشتر مناسب اتاق‌ خواب کودکان 8 الی 15 سال است که والدین آن‌ها دوست دارند اتاق فرزندشان حس نوستالژی و قدیمی داشته ‌باشد.

9.       کاغذ دیواری با طرح‌های ساده و یکنواخت

کاغذ دیواری‌هایی که با طرح‌های ساده و یکنواخت با پس‌ زمینه روشن یا تیره طراحی می‌شوند، یک گزینه بسیار مناسب برای کاغذ دیواری اتاق کودک پسر یا دختر خواهد بود.

10.    کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح‌های فانتزی

کاغذ دیواری با طرح فانتزی، فضایی آرامش‌ بخش، جذاب و شیک به اتاق ‌خواب کودکان می‌دهند و بیشتر برای دختران و پسران سنین 8 الی 15 سال مناسب است.

جمع‌بندی

ما در این مطلب به ‌طور مفصل به 10 ایده برای چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک پرداختیم. بنابراین اگر قصد دارید با چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک خود را تزئین کنید، مرکز تخصصی چاپ سبحان در خدمت شماست. این مجموعه با تجربه غنی در زمینه چاپ دیجیتال و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ رول یووی، چاپ استیکر، چاپ فلکس، خدمات چاپ نمایشگاهی و چاپ فضای داخلی و خارجی در خدمت شما عزیزان است.

چاپ سبحان در کمترین زمان ممکن انواع خدمات چاپی شما را با بهترین کیفیت، قیمت مقرون به ‌صرفه و در اسرع وقت به شما تحویل می دهد. فقط کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا