اقتصادی

در نشست وزیر کار با مدیران شرکتهای پتروشیمی این وزارتخانه چه گذشت؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افزایش بهره وری به عنوان رویکرد اصلی وزارت رفاه در مدیریت شرکت های اقتصادی به این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی مدیران شرکت های اقتصادی وزارتخانه است. رفاه برای حفظ حقوق و اموال ملت است.

به گزارش مجله زنده خبری، سید صولت مرتضوی در دیدار با مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: امروز در جغرافیای جمهوری اسلامی اجر و پاداشی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی ایجاد و توسعه اشتغال در کشور را یکی از راهکارهای بهبود معیشت مردم عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم باید تاثیر خود را در زندگی مردم داشته باشد.

مرتضوی با تاکید بر توسعه شفافیت و مبارزه با فساد گفت: باید میزهای مدیران را به خدمت به مردم تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در دستور کار پیگیری درخواست های دولتی شرکت های اقتصادی از وزارتخانه های مختلف است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت های تجاری زیرمجموعه این وزارتخانه را ملک مردم دانسته و بر رفع موانع تولید با رایزنی و تعامل با دستگاه های اجرایی کشور تاکید دارد.

احمد حنینوذری – معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه از سهم ۱۷ درصدی پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت رفاه اجتماعی از فروش داخلی محصولات پتروشیمی در کشور خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی ها. تاپیکو، وافند، وپترو و آتیه صبا بازیگران کلیدی صنعت پتروشیمی هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های تابعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰۰ میلیون دلار صادرات داشته اند که نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این جلسه مدیران عامل شرکت های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار پیگیری های ویژه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا