اجتماعی

در گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم/ تسریع در روند صدور اسناد علوی

مجله زنده خبری/گیلان رئیس بنیاد مصطفان با ارزیابی عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یک سال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به همین منظور اراضی بنیاد مصطفان در گیلان. برای ساخت مسکن ملی به دولت داده شده است.

سید پرویز فتاح در جلسه بررسی مسائل اقتصادی گیلان با بیان اینکه بنیاد مصطفان بخشی از زمین خود را بر اساس شعار دولت برای ساخت مسکن ملی در اختیار دولت قرار داده است، گفت: دولت تصمیم گرفت در مورد ساخت مسکن ملی به سرعت بحث شود. اما ما نگران هستیم که این اتفاق در برخی استان ها رخ ندهد.

وی با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یک سال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به همین منظور زمین های بنیاد مصطفان گیلان در اختیار دولت قرار گرفته است. ساخت مسکن ملی فرماندار دهم، مطمئناً موضوع مسکن ملی به بهترین شکل در استان گیلان اجرا خواهد شد.

رئیس بنیاد مصطفان گفت: 20 هزار متر مربع زمین متعلق به عمران مسکن سیور در رشت استان گیلان را در اختیار داریم که به توسعه مسکن و اقتصاد کمک می کند.

فتح با اشاره به شناسایی منطقه هدف در استان گیلان برای محرومیت زدایی گفت: با همکاری دولت در استان گیلان و مسئولان استانی یکی از شهرستان های آن استان به عنوان نقطه هدف و با موافقت استاندار در در آن منطقه اقدامات مهمی از جمله محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال انجام است.

وی با تاکید بر تسریع در روند صدور اسناد علوی در گیلان گفت: برای تحقق این امر بخشی از مشکلات صدور اسناد علوی توسط بنیاد مصطفان در کشور حل شده است و صدور اسناد علوی در گیلان انجام می شود. به سرعت انجام می شود .

رئیس بنیاد مصطففان مشارکت این بنیاد در برخی پروژه های عمرانی و اقتصادی را منوط به کار کارشناسی دانست و افزود: بنیاد مصطففان استان گیلان را در تامین زمین برای فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و آبزی پروری یاری می کند.

فتح از اختصاص 10 هزار سهمیه مسکن برای مستضعفان به کمیته امداد بنیاد مصطفیفان خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه استان گیلان در این زمینه 130 واحد مسکونی است که بسیار کم است، بنابراین تلاش می کنیم سهمیه گیلان را افزایش دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا