ورزش و نشاط

عنایتی پا به توپ شد/ حضور احمد موسوی با لباس شخصی

به گزارش شفاف، در هفته اول لیگ برتر تیم های استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری گله ای از آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

پس از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه 54، وریا گفوری پشت توپ ایستاد و ضربه را به گل تبدیل کرد، اما داور دستور تکرار پنالتی را داد و کاپیتان استقلال نتوانست ضربه را تبدیل به توپ کند. یک هدف. . این اتفاق باعث خوشحالی تیم هواداران شد و استقلال اعتراض شدیدی به داور برای تکرار پنالتی داشت.

بعد از پنالتی از دست رفته استقلال، آبی ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و اشتیاق بیشتری برای زدن گل اول داشتند که در نهایت جعفر سلمانی موفق شد در دقیقه 58 برای شاگردان مجیدی گلزنی کند.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از این گل از فضای آرام تری برخوردار بودند و فرهاد مجیدی با حضور در کنار زمین سعی کرد مدیر بازی آبی پوشان باشد. در یکی از صحنه های بازی مجیدی به عملکرد داور اعتراض می کند.

در یکی از صحنه های مسابقه که بازی متوقف شد، رضا عنایتی سرمربی تیم با یک ضربه توپ را در میانه میدان فرستاد که توپ به سمت او می آمد. البته چون این توپ نباید وارد زمین شود، سیدحسین حسینی این توپ را به بیرون از زمین فرستاد.

احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال که شرایط مبهمی در بین آبی های پایتخت دارد با لباس شخصی به ورزشگاه آمد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

با سوت داور در پایان مسابقه ، آبی های پایتخت پر از شور و شوق خاصی شدند و سپس استقلال با 3 امتیاز در این دیدار زمین را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا