اجتماعی

بارش باران در تهران/ ورود سامانه بارشی جدید از پنجشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران به‌ویژه در شمال شرق تهران و ورود سامانه بارشی از پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مجله زنده خبری، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، امروز (21 اسفند) آسمان قسمتی ابری و باتوجه به فعالیت متناوب یک سامانه بارش ضعیف از امشب به‌تدریج افزایش ابر و درپی آن از فردا تا روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) به‌ویژه در روز دوشنبه (۲۲ اسفند) بارش باران گاهی رگبار با احتمال رعدوبرق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید موقتی در سطح استان به‌ویژه در شمال شرق و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک و در بعضی ساعات پدیده مه و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه شب نیز با ورود یک سامانه بارشی دیگر برای روز پنج‌شنبه در سطح استان شاهد رگبار، رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک، مه و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

باتوجه به ویژگی سامانه‌ها در این فصل وزش بادهای شدید موقتی طی این چند روز دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا کاهش نسبی دما، سپس افزایش و دوباره برای روز پنج‌شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیزایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲- سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا