اجتماعی

بارش پراکنده باران در کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

صادق زیایان در مصاحبه با مجله زنده خبری وی گفت: طی دو روز آینده آسمان ابری و بارش پراکنده باران به غیر از جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در بیشتر کشور ظاهر می شود.

وی ادامه داد: در این مدت در برخی مناطق استان های خوزستان ، جزایر شمالی خلیج فارس ، بوشهر ، کهگیلویه و ارتفاعات بویراحمد ، فارس و کرمان به ویژه در بعد از ظهر رشد ابرهای همرفت همراه با رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه فردا (25 فروردین) بارش به تدریج در مناطق غربی کشور کاهش می یابد ، اظهار داشت: روز پنجشنبه (16 آوریل) در استان های واقع در نوار شرقی و کوه شرقی البرز بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی ها و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، روز جمعه (26 فروردین) پیش بینی می شود باران به صورت پراکنده در سواحل دریای خزر پیش بینی شود و بارش باران و رگبار و رعد و برق در استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی و سمنان شرقی.

ضیائیان افزود: روز شنبه (18 آوریل) بعدازظهر در استانهای شمالی آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل ابر پراکنده و باران پراکنده خواهد بود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود. “

وی سرانجام طی دو روز آینده هوای تهران را گفت: آسمان تهران فردا (25 آوریل) کمی ابری خواهد بود ، در بعد از ظهر ابرها با وزش باد افزایش می یابد و کمترین دما 15 و حداکثر دما 27 خواهد بود درجه سانتیگراد. پنجشنبه (26 آوریل). آوریل) همچنین کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای 14 و حداکثر دما 26 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا