برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

لاغری بدون عمل جراحی ممکن است؟

دستگاه های لاغری دقیقا چه کار میکنند؟

دستگاه های لاغری بدون جراحی با استفاده از تکنولوژی های لیزری و همچنین تکنولوژی های امواج فرا صوت و… با شبیه سازی فرایند سوخت و ساز طبیعی بدن در سریع ترین زمان ممکن چربی های ناخواسته را آب کرده و باعث لاغری شما می شوند.

چرا این روش کاملا بدون عوارض است؟

همانطور که گفته شد این روش تهاجمی نیست، تهاجمی بودن فرایند یعنی عدم پیروی از طبیعت بدن به این صورت که با روش های پیکر تراشی جراحی به یک باره حجم زیادی از چربی از بدن خارج شده و بدن دچار شوک می شود و دچار پوست افتادگی و… می شود.

اما در روش پیکر تراشی بدون جراحی بدن یک فرایند کاملا طبیعی را اما با سرعت بالا تر تجربه میکند و به عبارت بدن شما این فرایند را به صورت یک دوره کوتاه ورزش و تحرک بسیار شدید و خوب می بیند و در زمان کوتاهی ( حدود چند هفته محدود ) چربی ها را دفع می کند.

این نمونه ها فقط در یک ماه و توسط دستگاه سایزر بودند!

برخی از نمونه های پیکر تراشی ما

نمونه های بالا فقط بخش کوچک و محدودی از نمونه های ما است. این نمونه ها فقط استفاده از سایزر است، و برای دیدن نتایج بهتر و باورنکردنی تر ما که از پکیج های پیکر تراشی( 6 دستگاه + سایزر ) استفاده کرده اند کنید

امروزه شیوه های نوینی برای افرادی که به دنبال لاغری هستند وجود دارد تا به کمک آن ها به تناسب اندام دلخواه خود برسند، چیز هایی که حتی به ذهن بشر در گذشته نزدیک هم خطور نمی کرد ولی امروزه به کمک پیشرفت علم پزشکی به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند. علاوه بر راه های کلاسیک و متدوال مانند ورزش و رژیم های مختلف غذایی افراد برای رسیدن به تناسب اندام، خود را به دست تیغ های جراحی می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند.

بسیاری از کسانی که اضافه وزن رنج میبرند پس از امتحان شیوه های مختلف مانند ورزش و رژیم و نگرفتن نتایج لازم و کافی از آن ها به سمت راهکارهایی مانند جراحی و… می روند که ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

متدهای بسیاری برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام توسط متخصصین ابداع شده اند. که تنوع و گوناگونی بسیاری نیز دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و به نوعی با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام نزدیک میکنند. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه کولتک میباشد که با فریز کردن بافت های چربی بدون هیچ گونه جراحی و درد و با ارائه رژیم بدون گرسنگی زیر نظر پزشک متخصص در کلینیک آریا افراد در مدت زمان کوتاه به اندام دلخواه خود میرسند.

لاغری با این روش یکی از کارآمدترین روش های حال حاظر برای لاغری و تناسب اندام میباشد که بدون داشتن هر گونه عارضه و دوران نقاهت افراد مختلف میتوانند در مدت زمان کوتاه به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز:

تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد مختلف متفاوت میباشد و بر اساس قوام چربی نواحی مورد نظر تعداد جلسات مشخص میشوند.

مراحل انجام کار:

مراجعه کنندگانی که به کیلینیک آریا برای لاغری مراجعه میکنند، در مرحله اول برای زیر نظر پزشک متخصص با دستگاه اینبادی میزان بافت عضله و چربی بدن آنها آنالیز میشود و نواحی ایی که نیاز بیشتری به لاغری موضع ایی دارد مشخص میشوند. در مرحله دوم بیماران پس از دریافت مشاوره مشخص شدن نواحی مورد نیاز برای لاغری موضعی کار با دستگاه کولتک شروع شده و با دریافت رژیم بدون گرسنگی از پزشک متخصص تغذیه ،بیمار طی مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا میکند.

 کولتک چیست ؟

افرادی که دارای اضافه وزن و یا مشکل داشتن چربی در نواحی باسن، پهلو، شکم هستن و یا مشکل بزرگی سایز دارند میتوانند با کمک این روش کاهش وزن و کاهش سایز مناسبی داشته باشند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. این روش بدون نیاز به بیهوشی ،جراحی و بدون هیچگونه دردی انجام می شود. همچنین یکی از نکات مثبت استفاده از دستگاه کولتک این است که در این روش هیچ گونه سوزن و برشی در سطح پوست ایجاد  نمی شود.

بیشتر بیماران بر این عقیده هستند که این یک روش بسیار آسان است که به آنها اجازه می دهد تا بلافاصله پس از آن به فعالیت های روزمره طبیعی خود بازگردند.روش کار دستگاه کول تک بر پایه آسیب پذیری به سلولهای چربی نسبت به تغییرات دمایی عمل میکند. طی این روش با فریز کردن بافتهای چربی, مرگی کنترل شده در سلولهای چربی ایجاد میشود.

این دستگاه به منظور پیکر تراشی و فرم دهی(شکل دهی) به نواحی بدن طراحی شده است. درمان با روش کولتک بافت اضافی چربی و سلولیت را درنواحی مختلف بدن را از بین میبرد و به دیگر بافت های بدن آسیب نمیزند.

در با استفاده از این دستگاه زیر نظر پزشک متخصص و ارائه رژیم بدون گرسنگی میزان رضایتمندی بیمارانی که تحت این درمان قرار گرفته اند بیش از 95٪ میباشد.

نتایج این روش ، پس از 15 روز از زمان درمان دیده شده است. این یک درمان آسان است و به صرفه تر و کم عارضه تر از انواع جراحی ها میباشد که به بیماران اجازه می دهد تا بیمار بلافاصله پس از انجم به فعالیت های روزمره طبیعی خود را ادامه دهد تا لاغری سریع به وقوع بپیوندد.

دکمه بازگشت به بالا