سلامت و تندرستیبرترینهای کسب و کار

هزینه جراحی زیبایی شکم نی نی سایت

هزینه جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی در سال ۱۴۰۰

اگر شما هم با پوست یا چربی زیادی در ناحیه شکم مواجه هستید و با رژیم های لاغری سخت گیرانه و حتی ورزش های مداوم هم نتوانستید آن ها را از بین ببرید، پیشنهاد ما به شما جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی است. در این عمل جراحی، عضله های دیواره شکم سفت شده و پوست و چربی اضافه برداشته می شود تا به شکمی صاف و ایده آل دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که عمل زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن کاملاً متفاوت است. اگرچه در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید لیپوساکشن را در کنار ابدومینوپلاستی انجام دهید. در ادامه می خواهیم به بررسی هزینه جراحی ابدومینوپلاستی بپردازیم. اما پیش از آن، یک توضیح کلی درباره این جراحی می دهیم. پس با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟

این عمل برای افراد زیر مناسب است:

  • بانوانی که چندین بار بارداری را تجربه کردند می توانند از این روش برای سفت کردن عضله های شکم و همچنین کاهش پوست اضافی استفاده کنند تا اثرات نازیبای زایمان از بین برود.
  • افرادی که از شکل و ظاهر آن رضایت ندارند.
  • کسانی که از سلامتی عمومی مناسبی برخوردار بوده و وزن ثابتی دارند.
  • افرادی که زمانی چاق بوده اند و با کاهش وزن، چربی اضافه، پوست شل و افتاده در اطراف شکم شان وجود دارد.

انواع ابدومینوپلاستی

1.      ابدومینوپلاستی کامل

در طی این عمل، جراح برش بلندی روی شکم از یک استخوان مفصل ران تا استخوان دیگر ایجاد می کنند و پوست و عضلات را  جابجا می کند. معمولا در این روش ناف جا به جا می شود. در برخی مواقع لازم است لوله تخلیه تا چند روز زیر پوست قرار بگیرد.

2.      ابدومینوپلاستی جزئی

این نوع جراحی معمولاً بر روی افرادی انجام می شود که بیشتر چربی اضافی آن ها در زیر ناف قرار دارد. در این عمل معمولاً جراح ناف را جابجا نمی کند. مدت زمان لازم برای این نوع جراحی معمولاً دو ساعت است.

هزینه جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی برای همه افراد و بیماران یکسان نیست. جراح با بررسی شرایط بیمار و مواردی که لازم است انجام شود، پس از معاینه و جلسات مشاوره، هزینه نهایی جراحی‌های ابدومینوپلاستی را به بیمار اعلام می کند.

اما به طور کلی هزینه این عمل شامل موارد زیر است:

  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • هزینه بیهوشی
  • هزینه آزمایش ها
  • قیمت داروهای تجویز شده
  • قیمت گن پس از جراحی
  • هزینه جراح

مراحل ابدومینوپلاستی

مراحل ابدومینوپلاستی به شرح زیر است:

·         بیهوشی

برای انجام این عمل جراحی، بیمار قبل از عمل داروی بیهوشی دریافت کرده تا در طول عمل کاملاً راحت باشد.

البته با توجه به ترجیح بیمار و همچنین صلاح دید جراح، بیهوشی عمومی یا با تزریق داروی آرامبخش و یا بیهوشی وریدی انجام می شود.

·         ایجاد برش

پس از بیهوشی، جراح خطی را بین محل رویش موی شرمگاهی تا ناف ایجاد می کند. شکل و طول برش به مقدار پوست اضافه بستگی دارد. ابتدا جراح پوست شکم را بلند کرده و سپس عضله های زیر آن که ضعیف شده اند را ترمیم می کند.

در برخی مواقع جراح برش دومی را در اطراف ناف ایجاد می کند تا بتواند پوست اضافی بالای شکم را بردارد.

سپس پوست بالای شکم مانند پرده کرکره ای پایین آورده شده، پوست اضافی برداشته شده و پوست باقی مانده به هم بخیه زده می‌شود.

در ادامه جراح منفذ جدیدی را برای ناف ایجاد می‌کند که ناف به سطح قسمت جدید آورده شده و با بخیه در آن قسمت ثابت می شود.

·         بستن برش

در آخر باید ناحیه برش داده شده، بسته شود که جراح این کار را بسته به شرایط با بخیه، چسب پوست، نوار پانسمان چسبی یا گیره انجام می دهد .

دوره نقاهت ابدومینوپلاستی چگونه است؟

مدت زمان بهبودی بعد از جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی را نمی توان به طور ثابت تعیین کرد و این مورد به سلامت بدنی و ویژگی های هر شخص بستگی دارد.

این عمل همانند هر عمل جراحی دیگری یک بازه زمانی برای مدت بهبودی دارد و همانطور که گفتیم، بهبودی هر فرد به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد.

این عوامل شامل:

  • سن
  • سلامت عمومی
  • نوع درد شکم

مراقبت های بعد از عمل

جراح بلافاصله بعد از اتمام عمل در مورد مدت زمان بهبودی به طور ویژه صحبت خواهد کرد و همه موارد را با شما در میان خواهد گذاشت.

اما به طور کلی بیشتر بیماران بعد از حدود 8 هفته، به حالت عادی برمی گردند که این مورد می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

عوارض جراحی ابدومینوپلاستی

از آن جایی که هر عمل عوارضی را با خود به همراه دارد، ابدومینوپلاستی هم همینطور است. البته هزینه جراحی هم در عوارض آن بسیار موثر است.

طبیعی است پزشکی که تجربه کمتری دارد، نمی تواند بهترین عمل را انجام داده و قطعا هزینه ای که دریافت می کند هم نسبت به سایر پزشک ها کمتر است که این مورد باعث می شود عوارض بسیار زیادی بعد از عمل به وجود بیاید.

به طور کلی خطرات و عوارض جراحی لاغری شکم عبارت است از:

  • خطرات مربوط به بیهوشی
  • جمع شدن مایع (سروما)
  • عفونت
  • خونریزی
  • التیام نیافتن زخم
  • از بین رفتن پوست
  • بی حسی یا دیگر تغییرات حسی پوست
  • باقی ماندن جای زخم ناخوشایند
  • عدم تقارن
  • عدم رضایت از نتیجه جراحی
  • درد مداوم
  • احتمال نیاز به جراحی ترمیمی

البته تصمیم گیری برای انجام این جراحی کاملا به خود فرد بستگی دارد و در نهایت این بیمار است که با اطلاع از عوارض احتمالی و نتیجه مورد نظر شرایط را سنجیده و با انجام عمل جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی موافقت می کند.

هر چند به جز عوارض، هزینه عمل ابدومینوپلاستی هم تاثیر زیادی در تصمیم گیری افراد دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

توصیه مشاوران نورابیوتی

لازم به ذکر است که دستمزد جراح با توجه به تجربه، نوع عمل و همچنین موقعیت جغرافیایی که کلینیک یا بیمارستان در آن وجود دارد، تعیین می شود.

همچنین بیشتر بیمه‌ها هزینه جراحی پلاستیک را پوشش نمی دهند. با این وجود اکثر جراحان پلاستیک شرایط ویژه‌ای را برای پرداخت هزینه جراحی در نظر می گیرند تا همه افراد بتوانند با هر شرایطی این جراحی را انجام دهند.

البته وجود شرایط مخصوص برای پرداخت هزینه ها به جراح بستگی دارد. پس پیش از جراحی، تحقیقات فراوانی درباره جراحان انجام دهید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

سوالات متداول هزینه ابدومینوپلاستی

آیا ابدومینوپلاستی یه نوع کاهش وزن است؟

ابدومینوپلاستی روشی برای کاهش وزن نیست و مناسب افرادی است که در نواحی پهلو و شکم، چاق هستند.

هزینه جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی چیست؟

هزینه جراحی برای همه یکسان نیست و به عوامل مختلفی از جمله: هزینه بیمارستان یا مطب، بی هوشی، داروها، آزمایش ها و هزینه جراح بستگی دارد.

چگونه بدانم که هزینه ابدومینوپلاستی برای من چند است؟

برای اینکه بدانید هزینه ابدومینوپلاستی چقدر است باید به پزشک مراجعه کنید و وی با توجه به مکان و مقدار حجم تخلیه، قیمت آن را تعیین کند.

هزینه جراحی زیبایی شکم

آیا از بزرگی شکم خود رنج می برید؟ آیا با وجود انجام جراحی لاغری با لیپوماتیک، همچنان شکم شما ظاهر مناسبی ندارد؟ چاره این مشکل چیست؟ هزینه جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی) چقدر است؟ برای دانستن پاسخ این پرسش ها حتما این مطلب را بخوانید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینوپلاستی بهترین، موثرترین و ماندگارترین روش بهبود ظاهر شکم است. ممکن است به دلیل بارداری، چاقی و لاغری مکرر یا بعد از انجام جراحی لیپوساکشن، پوست شکم افتادگی پیدا کند و ظاهر اندام شما را به هم بریزد. در این حالت، بسیاری از افراد با مراجعه به جراح پلاستیک و زیبایی، خود را داوطلب انجام جراحی زیبایی شکم معرفی می کنند.

در جراحی های شکمی اگر شاخص توده ای بدن یا BMI بالای ۳۵ باشد، به دلیل به وجود آمدن خطرات و عوارض نباید جراحی انجام شود و بیمار باید با راهکارهایی که پزشک توصیه می کند وزن خود را به شاخص توده بدنی زیر ۳۵ برساند سپس جهت جراحی پلاستیک شکم به فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه کند.

هزینه جراحی شکم به چه مواردی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی را می توان در هزینه ای که باید برای انجام جراحی زیبایی شکم پرداخت شود، دخیل دانست. از دستمزد پزشک گرفته تا میزان تغییراتی که باید در روند این جراحی بر روی شکم ایجاد شوند. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر روی هزینه جراحی زیبایی شکم را بیان کرده ایم:

  1. نوع جراحی ابدومینوپلاستی
  2. میزان افتادگی پوست شکم
  3. میزان دستمزد جراح شکم
  4. میزان دستمزد دکتر بیهوشی
  5. هزینه وسایل بیمارستان یا کلینیک جراحی
  6. انجام یا عدم انجام جراحی شکم به همراه اعمال زیبایی دیگر

در موارد بالا دو مورد از بقیه مهم تر و بر روی قیمت جراحی شکم موثرتر هستند:

  • روش انجام ابدومینوپلاستی
  • انجام جراحی شکم همزمان با دیگر جراحی ها

در ادامه هر دوی این موارد را توضیح داده و به شما در کسب اطلاعات درست و کاربردی کمک کرده ایم. با ما همراه باشید.

انواع ابدومینوپلاستی

بر اساس میزان اصلاحات مورد نیاز برای افزایش زیبایی ظاهری شکم افراد، می توان دو روش مختلف برای انجام جراحی زیبایی شکم در نظر گرفت. یکی از این روش ها تهاجمی تر است، به این معنی که برش ایجاد شده در طول روند آن طول بیشتری دارد ولی در عوض می توان از طریق آن تغییرات بیشتری را بر روی ناحیه شکمی ایجاد کرد. انواع مختلف ابدومینوپلاستی عبارتند از:

ابدومینوپلاستی کامل

ابدومینوپلاستی کامل روش کلاسیک انجام جراحی زیبایی شکم است. در این نوع ابدومینوپلاستی یک برش عرضی بر روی شکم ایجاد می شود و به کمک آن دسترسی جراح به بخش زیر پوستی شکم فراهم خواهد شد. هزینه جراحی زیبایی شکم در صورتی که به روش کامل و کلاسیک انجام شود بالاتر است؛ چرا که میزان تغییرات انجام شده در ناحیه شکم و همچنین سختی جراحی بیشتر خواهد بود.

مینی ابدومینوپلاستی

مینی ابدومینوپلاستی همان طور که از نام آن مشخص است، سبک تر و کم تهاجمی تر از جراحی ابدومینوپلاستی کامل است و به همین دلیل هزینه آن نسبت به روش اول پایین تر است. در مینی ابدومینوپلاستی طول برش کمتر است و در نتیجه میزان تغییرات ایجاد شده در پی انجام جراحی نیز کاهش خواهد داشت.

لیپوابدومینوپلاستی

در برخی از افراد ترکیبی از لیپوساکشن و ایدومینوپلاستی استفاده می شود. در این حالت ابتدا ساکشن صورت می گیرد و چربی های بخش شکم بیرون کشیده می شوند و سپس زیر شکم برش می خورد و پوست کشیده شده و ابدومینوپلاستی به انجام خواهد رسید.

در صورتی که شما می خواهید لیپوساکشن و ابدو را به صورت همزمان انجام دهید، باید در جریان باشید که به دلیل اجرای تکنیک های دو جراحی، هزینه هر دو عمل محاسبه خواهند شد.

جراحی زیبایی شکم چگونه انجام می شود؟

جراح می تواند مقداری از چربی های شکم را تا حدی که به عروق جداره شکم آسیب وارد نشود با لیپوساکشن خارج کند. اگر لایه های چربی شکم را به سه لایه تقسیم کنیم پزشک فقط می تواند لایه های میانی و مقدار کمی از لایه عمقی را لیپوساکشن انجام دهد برای برداشتن مابقی چربی ها عمل جراحی زیبایی شکم را شروع می کند به طوری که پزشک برشی در زیر پوست شکم بیمار ایجاد می کند و آن را تا حدی مناسب می کشد تا بتواند از افتادگی پوست بعد از لیپوساکشن جلوگیری کند.

به طور کلی در عمل جراحی پلاستیک شکم، جدار و پوست شکم در قسمت جلویی صاف شده و پوست و چربی اضافه خارج می گردد. اما قسمت های بالایی ناف و پهلوها که کشیده نمی شوند برجسته باقی می مانند بنابراین با کشف لیپوساکشن در دهه ۸۰ میلادی جراحان زیبایی، ساکشن را برای اصلاح پهلو ها و بالای ناف به تکنیک جراحی زیبایی شکم افزودند و به این ترتیب تاریخ ۱۰۰ ساله جراحی شکم با برداشتن ساده پوست و چربی آغاز شده و با جا به جایی ناف و ترمیم عضلات شکم و ساکشن وسیع به تکامل رسیده است.

منبع:

https://noorabeauty.com/عملية-شد-البطن/

دکمه بازگشت به بالا