برترینهای کسب و کارعمومی

محافظ تشک ضد آب؛ جلوگیری از عبور تعریق بدن

ویژگیهای محافظ تشک ضد آب کشدار یک نفره 180*80

محافظ تشک ضد آب رویال یک پارچه مقاوم و ضخیم است که با محافظت از تشک، شما را برای همیشه از شست وشوی تشک و تعویض مداوم آن نجات می‌دهد. محافظ تشک کشدار یک نفره ضد اب، علاوه‌بر جلوگیری از عبور تعریق بدن، آب و مایعات به رویه تشک، کاربردهای بسیاری دارد. جلوگیری از حشرات موذی و کوچک روی تشک، خاصیت ضد آلرژی بودن محافظ و پیشگیری از ساییدگی و پارگی زودهنگام تشک از جمله کاربردهای مهم محافظ تشک ضد آب هستند.

مزایا محافظ تشک ضد آب کشدار تک نفره 180*80

برای اطلاع از قیمت تشک رویال در اصفهان لطفا کلیک کنید .تعریق بدن، ذرات گرد و غبار و حشرات ریزی که روی تشک قرار می‌گیرند، که باعث آلودگی سطح بدن و ایجاد بیماری‌های پوستی و آلرژی می‌شوند. محافظ تشک کشدار يکنفره با جنس و لایه‌های ضخیمی که دارد، مانع از تجمع گرد و غبار و حشرات ریز روی تخت و تشک می‌شود، همچنین از سلامت پوست شما محافظت می‌کند. اگر قصد خرید محصولات دیگر ما نظیر دارید، میتوانید به سایت یزد نساج مراجعه کنید.

امکان نفوذ آب صفر درصد 💥

قابل شستشو صد در صد 😍💥

این محصول که در حال مشاهده هستید محافظ تشک تکنفره هست. علاوه بر آن یزد نساج، با کیفیت را نیز موجود دارد.

این محافظ هست و لایه روی این محافظ نخ پنبه هست و زیر اون لمینت کره ای شده و با چسب پلی اورتان انجام شده که خاصیت کشسانی دارد و بسیار نرم و راحت هست و مخصوص تشک خواب تولید شده است.

نکته اینکه این کار و یا نیست و این محصول از تشک شما محافظت می کند بنابراین جهت خرید محصول مکمل یعنی میتوانید از سایت یزد نساج اقدام کنید.

از ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد این محافظ، و آن می باشد؛ به‌این‌ترتیب اگر به‌طور اتفاقی، آب یا سایر نوشیدنی‌ها یا هر مایعات دیگری روی تخت بریزد، به تشک نفوذ نخواهد کرد و درنتیجه تشک تان سالم و همیشه تمیز و بدون لک باقی خواهد ماند.

نکته مهم بعدی جنس منحصر به فرد این محافظ تشک ضد آب یک نفره هست که با با یک خیلی مستحکم و ماندگار تولید می شود که باعث شده خاصیت ضدآب بودن آن همیشگی باشد و صد در صد قابل شستشو باشد

این محافظ با کامل تشک و دیواره تشک را پوشش میدهد و دور تا دور کار کش دوزی شده است و دو تا کش کمربندی هم دارد که باعث میشه به‌خوبی روی تشک ثابت بماند و هنگام غلت‌زدن کمترین جابجایی را داشته باشد و مدام نیاز به مرتب کردن ندارد.

امکان نفوذ مایعات صفر درصد هست و خیالتان از تشک راحت خواهد بود چرا که نفوذ آب و مایعات بر روی و سپس تشک، به‌مرور‌زمان باعث فشردگی الیاف و اسفنج‌های داخل تشک، ایجاد انواع باکتری ها و ایجاد بوی نامطبوع و همین‌طور کاهش طول عمر آن خواهد شد.

این مدل در مقایسه با محصولات داخلی و خارجی دیگر، و بسیار مناسبی دارد و بر خلاف روتختی، رنگ بندی ندارد

محافظ تشک ضد آب یزد نساج همه سایزها با عرض های 90،100،120،140،160،180 سانتی‌متری دارد و برای انواع تخت‌ها و تشک‌های یکنفره و دو نفره طراحی شده است. در صورتیکه که قصد خرید دیگر اقالم با کیفیت را دارید میتوانید از سایت یزد نساج دیدن فرمایید

که به عنوان یک پد و روکش و یا رویه ضد آب برای تشک های کودک با این ابعاد استفاده می‌شود و کاملا ضد تعریق می‌باشد. محافظ تشک ضد آب که دارای ابعادی با عرض ۷۰ سانتیمتر و طول ۱۳۰ سانتیمتر که مخصوص برای کودک می‌باشد. و دارای پارچه ضد حساسیت از نوع تترون و به رنگ سفید می‌باشد. که در قسمت داخلی این محافظ از لایه ضد آب پلیمری به صورت UV استفاده شده است. این لایه یو وی با استفاده از فناوری نانو ساخته شده است. و می‌تواند از عبور مولکول های آب جلوگیری کند. و از ویژگی های این لایه یو وی این است که هوا به راحتی از آن عبور می‌کند . و با عبور جریان هوا از تعریق جلوگیری می‌کند.

استفاده از پد و محافظ تشک ۷۰*۱۳۰ کودک MCRA10 می‌تواند عمر تشک شما را بسیار زیاد کرده و همچنین باعث می‌شود که رویه تشک شما همیشه به صورت تمیز باقی بماند. این روکش و محافظ ضد آب تشک کودک دارای قابلیت شستشو می‌باشد. و شما می‌توانید با استفاده از ماشین لباسشویی اقدام به شستن این محافظ نمایید. این محافظ با داشتن دیواره می‌تواند تمامی قسمت های دور تشک را پوشش دهد; و با استفاده از کش که دور تا دور این تشک را در بر گرفته است; کاملا به زیر تشک قرار می‌گیرد; و از حرکت و سر خوردن در روی تشک جلوگیری می‌کند.

ویژگی:

این محافظ ساخت شرکت رویال خواب آسایش می‌باشد; و دارای کیفیت بسیار بالا بوده; و تمامی موارد بهداشتی در این محافظ رعایت شده است; این محافظ تشک می‌تواند با جلوگیری از نفوذ آب و یا حتی تعریق بدن به داخل تشک عمر تشک را بالاتر ببرد ; و همچنین با استفاده از این رویه و روکش تشک پارچه تشک شما همیشه نو می ماند; و فقط نیاز به شستشوی پد محافظ تشک می‌باشد

ارسال توسط واحد لجستیک تا درب اصلی ساختمان انجام می‌گیرد و در صورتی که نیاز به جابجایی بین طبقات باشد با هماهنگی واحد لجستیک ( قبل از ارسال) انجام می‌گردد. در هنگام تحویل کالا ، تحویل گیرنده موظف است کالا را از هر نظر بررسی نموده و صحت و سلامت کالا را تایید نماید. بدیهی است که پس از تحویل کالا هر گونه آسیب و ایراد مطابق شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش برطرف خواهد شد و مسئولیت کالای آسیب دیده پس از تحویل از عهده لمپاف خارج است. در صورتی که کالا توسط شرکت های حمل و نقل ارسال شود مسئولیت هرگونه آسیب فیزیکی بر عهده شرکت حمل و نقل بوده و مشتری موظف است از تحویل گرفتن کالا امتناع نماید. پس از تحویل کالا هر گونه آسیب و ایراد مطابق شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش برطرف خواهد شد و مسئولیت کالای آسیب دیده پس از تحویل به شرکت حمل و نقل از عهده لمپاف خارج است

جهت تجهیزات پزشکی کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا