مسابقات فیوچرز تهران کاملا حرفه‌ای برگزار شد

تنیسور روسیه‌ای: مسابقات فیوچرز تهران کاملا حرفه‌ای برگزار شد

تنیسور روسی گفت: مسابقات فیوچرز تهران کاملا حرفه‌ای برگزار شد و ایران در این رشته بازیکن‌های خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، هفته دوم رقابت‌های تنیس فیوچرز تهران در مجموعه ورزش انقلاب برگزار شد، دنیس کلاک از روسیه مقابل هموطن خود اریک آروتیونیان در مدت زمان یک ساعت و ۵ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

دنیس کلاک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، درخصوص کیفیت این مسابقات اظهار کرد: همه چیز عالی بود و سطح کیفی مسابقات بالا بود. در کل راضی بودم چون همه چیز حرفه‌ای پیش رفت. 44 بازیکن خارجی از کشورهای مختلف در این رویداد شرکت کرده بودند که این نشان می‌دهد مسابقات کیفیت لازم را داشته که با این استقبال مواجه شده است.

وی در مورد ارزیابی خود از وضعیت تنیس ایران گفت: بازیکنان ایران بازی‌های خوبی داشتند و به نظرم در مقایسه با مسابقات کیش که دوره قبل برگزار شد کیفیت بازی و آمادگی بدنی آنها بهتر شده بود. این بازیکن‌ها برای بهتر شدن نیاز دارند در مسابقات بیشتری شرکت کنند که به اعتقاد من برگزاری این نوع تورنمنت‌ها کمک زیادی در رسیدن به این هدف خواهد کرد.

تنیسور روسی در پایان درخصوص حضورش در ایران اینگونه توضیح داد: برای دومین بار بود که به ایران می‌آمدم قبل‌تر یکسری صحبت‌های کلیشه‌ای شنیده بودم اما واقعا از نزدیک دیدم که مردم ایران برعکس آن چیزهایی که گفته می‌شود خیلی مهربان هستند و غذای‌های خوبی هم دارند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا