ورزش و نشاط

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می‌شوند

رئیس فدراسیون ورزش های آماتوری از اهدای مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری و جام جهانی توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

جواد رمضانی در گفت وگو با مجله زنده خبری، اظهار کرد: کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های شرکتی ایران با کسب 64 مدال در رده سوم قرار گرفت. اگرچه در این دوره تعداد مدال های خود را از 31 مدال دوره قبل به 64 مدال رساندیم و کاروان ایران در این دوره رشد چشمگیری داشت اما نتوانستیم به مقام سوم بهتری دست پیدا کنیم.

وی یکی از موفقیت های کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها را مشارکت بیشتر کارفرمایان در کمک به اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی دانست و افزود: کشور پیدا شده و پیشرفت کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش های آماتوری همچنین از تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی ورزش های شرکتی و جام جهانی توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز شنبه 21 آبان ماه برگزار می شود. در وزارت شرکت ها و مسابقات جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجلیل می شود.

رمزی در پاسخ به این سوال که امسال تا چه اندازه موفق به اجرای برنامه های تقویم ورزشی پیش بینی شده شده است، گفت: امسال نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داریم و تاکنون حدود 40 دوره مسابقات قهرمانی کشور برگزار کرده ایم که البته برخی از آن ها را همچنان در دست اجرا داریم. ، اما شرایط راضی کننده است.

وی در پایان از برگزاری جلسه فوق العاده فدراسیون ورزش های کارگری خبر داد که طی یک ماه آینده آیین نامه مطابق اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا