برترینهای کسب و کارفرهنگ و هنر

خرید سجاده فرش با بهترین قیمت و کیفیت از سجاده کارپت

خرید سجاده فرش با بهترین قیمت و کیفیت از سجاده کارپت کاشان: سجاده نماز یا فرش محرابی مسجد، یکی از ملزوماتی است که تهیه آن برای مسجد بسیار حس می شود. البته متولیان و تصمیم گیرندگان مساجد و حسینیه ها می توانند از فرش های استاندارد با ابعاد 12 – 9 – 6 متری نیز استفاده کنند.

این انتخاب کاملا سلیقه ای است. اما خرید فرش نمازی برای مسجد مزایای بسیاری دارد که غالبا ترجیح می دهند مسجد را با آن مفروش کنند.

چرا فرش سجاده ای برای مسجد انتخاب کنیم؟

فرش مسجد رولی یا همان سجاده فرشی که به صورت رول پهن و بلند تهیه می‌شود، فواید زیادی دارد که به برخی از آن‌ها می‌توان اشاره کرد:

ایجاد نظم در صفوف نماز: با تهیه فرش نماز محرابی، جای هر کسی در صف نماز مشخص است و این نظم، زیبایی و حس معنوی خاصی به مسجد می دهد.

– تعیین جهت قبله: با مفروش کردن مسجد به وسیله فرش سجاده ای رولی، جهت قبله به آسانی مشخص می شود و نمازگزاران به اشتباه نمی افتند.

– سهولت در نصب فرش سجاده ای: سجاده فرش رولی به دلیل بسته بودن در بسته‌های بزرگ، سهولت در حمل و نصب دارد و زمان کمتری برای نصب آن نیاز است. به آسانی حمل و جا به جا می شود.

– قابلیت تنظیم اندازه: با توجه به اینکه سجاده فرش رولی به صورت پهن و بلند قابل تهیه است، میتوان در هر ابعاد دلخواهی برای مسجد و مکان مذهبی مدنظر سفارش داد. حتی برای اطراف ستون ها یا فضاهای پرت و ناقواره نیز می توان برش داد و کف را کامل پوشاند.

– شست و شوی راحت: به دلیل قابلیت شستشوی ساده و نگهداری آسان، سجاده فرش رولی برای مسجد مناسب است و نیازی به هزینه بالا برای تهیه فرشهای بزرگ نیست. اگر گوشه ای از سجاده فرش کثیف شود به آسانی می توان همان رول مربوطه را جمع کرده و شست و این کار خدمه مسجد را بسیار آسان تر می کند.

طرح‌های متنوع: سجاده فرش متری، می‌تواند با طرح‌های متنوع و گوناگونی تولید شود که این قابلیت هم می‌تواند به تزئین و زیبایی بخشیدن به محیط مسجد کمک کند و هم پاسخگوی انواع سلایق باشد. شما می توانید نمونه تصاویر فرش مسجد پینترست و فیلم های فرش مسجد یوتیوب مشاهده کنید.

– تعمیر و ترمیم آسان: در صورتی که گوشه ای از فرش پاره شده و یا به دلیل برخورد با جسم داغ بسوزد و نیاز به رفو داشته باشد، به آسانی می توان همان رول را جمع کرده و برای رفو برد. حتی در صورت عدم کاربرد و از بین رفتن آن قسمت از فرش، میتوان یک رول را مجدد تولید و جای گذاری کرد.

فرش سجاده ای با بهترین قیمت و کیفیت را از کجا بخریم؟

اپر به دنبال تهیه فرش نماز هستید، حتما با این سوال مواجه شده اید. طبیعی است که شما بخواهید محصولی با بهترین کیفیت و البته قیمتی متعادل بخرید.

اما در این آشفته بازار که اکثر واسطه ها و فروشندگان به دنبال سود و منفعت خود هستند، چگونه قیمت و کیفیت خوب را تشخیص بدهیم تا خدایی نکرده متضرر نشویم؟

ما در اینجا چند راهکار ساده را به شما می گوییم:

– بهتر است سجاده فرش را مستقیم از کارخانه بخرید و نه از واسطه ها.

– از اصالت و خوشنام بودن برند انتخابی تان مطمئن شوید. انتخاب یک تولیدکننده معتبر و مورد اعتماد یعنی خرید یک سجاده فرش با کیفیت.

– به الیاف و مواد اولیه فرش سجاده ای دقت کنید. اگر می خواهید محصول مورد نظرتان دوام و استحکام بالایی داشته باشد و سال ها برای نمازگزاران به یادگار بماند، پیشنهاد ما انتخاب نخ صد در صد اکرولیک هیت ست شده، ترجیحا بایر آلمان و یا نخ اکرولیک ترک است.

خرید فرش مسجد از شرکت سجاده کارپت کاشان (محراب نقش کاشان )

یکی از تولیدکنندگان با سابقه و معتبر در حوزه فرش ماشینی، به خصوص سجاده فرش، شرکت محراب نقش کاشان است که سال هاست در آسمان صنعت فرش ماشینی چون ستاره ای در کویر شهر کاشان می درخشد.

با سفارش فرش سجاده ای به محراب نقش، خیالتان از هر جهت کاملا راحت باشد. مشاورین متخصص در هر لحظه کنار شما هستند. برای اندازه گیری شما را راهنمایی می کنند. بعد از تولید فرش، نصابان با مهارت تمام، مسجد یا حسینیه شما را مفروش می کنند.

 همچنین شما می توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت فرش مسجد نیز بهره مند شوید. راه ارتباطی شما با محراب نقش کاشان: 09133617256 آقای مهندس سلمانی (مدیر فروش سجاده کارپت)

منبع: خرید فرش سجاده ای (https://sajadecarpet.com/)

دکمه بازگشت به بالا