اجتماعیبرترینهای کسب و کار

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1401

هدیه تبلیغاتی برای عید

آیا به دنبال تبلیغ کردن برند خود می‌باشید؟ از بازار یابی‌های بی‌نتیجه خسته شده‌اید؟ می‌توانید یکی از موثرترین راه‌ها را انتخاب کنید. اغلب افراد با هدیه‌های تبلیغاتی به مناسبت عید آشنا هستند. این هدیه دادن بیشتر اوقات به وسیله شرکت‌ها، ادارات و مکان‌هایی که قصد تبلیغ هر چه بیشتر را دارند، انجام می‌شود.

تبلیغ در این زمان باعث شده تا در ذهن افراد تاثیری مثبت و به یاد ماندنی به جا بگذارید. دادن هدیه تبلیغاتی به کارکنان و افراد مراکز، سبب افزایش روحیه آن‌ها شده و جوی صمیمانه و پرتلاش را به ارمغان خواهد آورد. با مرور زمان علاقه افراد به دادن هدیه تبلیغاتی نوروز بیشتر شده و همین باعث می‌شود، تا این کار روز به روز پرطرفدار و محبوب‌تر جلوه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مزایا و شیوه‌های انتخاب گیفت تبلیغاتی برای عید آشنا کنیم.

چرا در عید نوروز هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

در سال‌های اخیر نشان داده شده بازاریابی با هدیه‌های تبلیغاتی، به خصوص در زمان‌های خاص مانند عید نوروز به بهترین و موثرترین شکل انجام می‌شود. با دادن هدیه نوروزی به شخص یا اشخاصی دائما آرم و پیام مد نظر خود را به طرف مقابل یادآوری می‌کنید. بسته به هدیه‌ای که کادو می‌دهید، ساعت‌ها یا حتی سال‌ها باعث یادآوری خود و یا هدفتان به طرف مقابل می‌شوید. هر چه دوام هدیه‌ها بیشتر باشد، این زمان یادآوری بیشتر خواهد بود.

می‌توان هدیه‌های تبلیغاتی خود را در هر زمانی به گیرنده بدهید، اما چرا اغلب افراد عید را برای هدیه دادن انتخاب می‌کنند؟ یکی از دلایلی که در این زمان هدیه تبلیغاتی داده می‌شود، تاثیرات روانی در این دوران است. اغلب افراد هدیه‌هایی را که در زمان خوشحالی و شادی دریافت می‌کنند را بیشتر دوست دارند.

این نظرات توسط نظرسنجی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی اثبات شده است، که 83 درصد افراد بیشتر تمایل داشته تا از شرکتی که هدایای تبلیغاتی می‌دهند، انتخاب کنند. در این زمان‌ با دادن هدیه حسی خوب و مثبت به طرف مقابل انتقال خواهید داد. در عید نوروز اغلب افراد شاد می‌باشند و هدیه دادن در این زمان، هوشمندانه به تبلیغ و تاثیرگذاری بیشتر برند و یا شرکت می‌انجامد. با هدیه دادن به افراد شما هدیه خود را به اطرافیان آن شخص نیز نشان می‌دهید. این کار باعث تبلیغ در میان تعداد بسیاری از افراد می‌شود.

برای خرید هدیه اینترنتی نوروز به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

در هنگام خرید به این توجه کنید که تا حد امکان وسایل و محصولاتی که برای افراد ضروری است، کادو بدهید. این کار به علت استفاده گیرنده کادو از آن، بر تاثیرگذاری هدیه در ذهن مخاطب بیشتر انجام می‌شود. هم چنین ذهنیتی بهتر در طرف مقابل به‌جای می‌گذارد. یکی از راه‌ها استفاده از محصولات تبلیغاتی شخصی، به عنوان هدیه نوروز است.

این کار به نوعی باعث تبلیغ بیشتر محصولات شما می‌شود. در هر میانگین قیمتی می‌توان محصولاتی مناسب برای هدیه دادن یافت. در هنگام انتخاب هدیه به عواملی مانند، جنسیت، جایگاه اجتماعی، سلایق و عقاید افراد توجه کنید. انتخاب هدیه‌ای متناسب با ویژگی‌های اشخاص بسیار حائز اهمیت است.

اگر بتوانید متناسب با بودجه خود هدیه‌ای با قابلیت نگهداری نسبتا طولانی مدت تهیه کنید، به طور پیوسته در ذهن طرف مقابل خواهید ماند. هم چنین اثر و هدف خود را یادآوری می‌کنید. نکته‌ای مهم و اساسی در هدیه‌های تبلیغاتی و به خصوص گیفت‌های نوروزی حک کردن لوگو و یا شعار شما است. این کار به طور قطع پر اهمیت‌ترین مطلب به شمار می‌رود. زیرا حتی اگر هدیه‌ای مناسب و کاربردی تهیه کنید، بدون داشتن لیبل و آرمی مخصوص، افراد در هنگام استفاده از گیفت به یاد شما نخواهند افتاد. اگر لوگوی شما نیر خلاقانه و زیبا باشد، اثری دوچندان باقی خواهد گذاشت.

هدیه تبلیغاتی ماندگار برای عید نوروز

یکی از روتین‌ترین هدایا سررسیدهای سال آینده است. دادن سررسید، باعث شده تا فرد گیرنده تا آخرین روز سال بعد با هر بار استفاده از آن به یاد شما و برندتان بیافتاد.. برای دادن هدیه تبلیغاتی می‌توانید از مشاوران خبره در این زمینه کمک بگیرید و سپس دست به انتخاب متناسب یا قیمت مدنظرتان بزنید. با نوآوری در هدیه‌های خود ارزش و اعتبار خود را بالاتر برده و گاها باعث ماندگاری طولانی مدت در ذهن اشخاص می‌شوید.

اگر قصد ماندگاری را با هدیه نوروز دارید، می‌توانید بودجه خود را کمی افزایش داده تا هدیه‌های مناسب‌تری را تهیه کنید. اما این صحبت به معنای این نیست که برای ماندگاری حتما باید هزینه‌ای زیاد پرداخت. گاهی با خلاقیت در کادو تاثیر بیشتری تا گران بودن هدیه می‌گزارید. انتخاب خوراکی به عنوان هدیه عید نوروز خوب، ولی در عین حال تاثیری کوتاه مدت دارد.

یکی دیگر از راه‌های ماندگاری، هدیه دادن وسایلی به روز و پرکاربرد مانند محصولات هوشمند است. فلش، پاور و… از این محصولات به شمار می‌رود. اگر شرکتی دارید که در زمنیه تکنولوژی فعالیت دارد، دادن هدیه‌هایی از این دسته به تبلیغ محصولات شما نیز کمک شایانی خواهد کرد. به طور کلی برای ماندگاری هدیه‌های نوروزی خود زمان گذاشته و با دقت آن‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید از هدیه‌هایی مانند خودکار و خودنویس، ظروف تبلیغاتی مثل ماگ و لیوان، صنایع دستی و جعبه پذیرایی، کالای دیجیتال، کالای چرم، ست‌های مدیریتی و اداری و ساعت استفاده نمایید.

بهترین گیفت تبلیغاتی برای نوروز

این مطلب را همواره به یاد داشته باشید که متناسب با شخصی که گیرنده کادو است، انتخاب نمایید. این کار باعث شده تا ارزش شما در دید شخص بیشتر باشد. هم چنین این کار تا حد زیادی برای افراد غریبه دشوار است. بنابراین اگر سلیقه فردی را در هنگام دادن هدیه تبلیغاتی نوروز نمی‌دانید، به سراغ هدیه‌هایی شکیل متناسب با بودجه خود بروید. از جمله هدیه‌هایی که متناسب با سلیقه اکثر افراد بوده می‌توان به چتر، کیف لپ تاپ و لیوان قهوه یا ماگ‌ها اشاره نمود. نکته‌ای مهم و اساسی را به خاطر بسپرید. مشتریان با هر بار استفاده از هدیه عید شما به یاد شما خواهند افتاد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با اهمیت هدیه‌های تبلیغاتی در زمان عید آشنا کنیم. هدیه‌های تبلیغاتی بیشتر هدف بازاریابی دارند. امروزه با فقط دادن کارت نمی‌توان در ذهن مشتریان ماند، یا مشتریان را به وفاداری به برند خود ترغیب کرد. اگر توانایی مالی خرید هدیه‌هایی با رنج بالاتر را دارید، خساست به خرج ندهید. در آخر به یاد داشته باشید، هدیه‌های تلیغاتی باید متناسب با سلیقه و هدف شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا