برترینهای کسب و کارعمومی

تبلت جادویی چیست؟

تبلت جادویی یک اسباب بازی دیجیتال جدید که برای همه رده های سنی مناسب است و همه می توانند از آن استفاده کنند. این اسباب بازی جذاب یک هدیه زیبا و مناسب برای تمام کسانی است که دوستشان داریم.

تبلت جادویی چیست؟

حتما به خاطر دارید که در گذشته یک خیلی جذاب بود که اغلب بچه ها آن را داشتند که تخته جادویی نام داشت. تخته جادویی یک وسیله برای تمرین نوشتن و یا نقاشی کشیدن بود که با حرکت دادن شاسی انتهای آن تمام مواردی که روی تخته بود پاک میشد. اساس کار این تخته با آهنربا و براده آهن بود. بعد از مدتی استفاده از این تخته، شاسی آن دیگر به خوبی روز اول کار نمیکرد و به خوبی نقاشی ها را پاک نمی کرد.

تبلت جادویی یک اسباب بازی مدرن است که شبیه به تخته جادویی عمل می کند با این تفاوت که با زدن یک دکمه تمام اطلاعات ثب شده روی آن پاک می شود.

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ به وسیله با یک باتری سکه ای کار می کند که قابل تعویض است.

چرا تبلت جادویی بخریم ؟

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ یک اسباب بازی بسیار جذاب است که برای تمام سنین مناسب است و شما به راحتی می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید .

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ مناسب یادداشت، نقاشی و طراحی برای کودکان و بزرگسالان است. این تخته جادویی نیاز به کاغذ ندارد.

این تبلت یک صفحه LCD حساس به فشار است که یک قلم به همراه دارد. در پایین تبلت یک دکمه هم وجود دارد که مخصوص پاک کردن است .

خرید تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ

تبلت نقاشی  جادویی انواع مختلفی در بازار دارد و در کیفیت های مختلفی ارائه می شود. ما در فروشگاه لوازم التحریر خورشید شاپ سعی کردیم تا بهترین کیفیت آن را موجود کنیم تا رضایت شما همراهان گرامی را فراهم کنیم.

تبلت جادویی یک وسیله مطابق با تکنولوژی روز است که فرزند شما از داشتنش نهایت لذت را خواهد برد.

این محصول کاربردی می تواند همراه فرزند شما در کیف ش باشد، سر کلاس با آن تمرین کند و هرگاه خواست با ضربه زدن به یک دکمه همه چیز را پاک کند.

اندازه صفحه نمایش تبلت جادویی ۸٫۵ اینچی است و فضای کافی برای تمرین کردن و حتی نقاشی کشیدن دارد.

این محصول شامل یک تبلت و یک قلم مخصوص است و قلم آن دارای دو سر گرد و تخت می باشد.

شما می توانید با این محصول نقاشی های حرفه ای بکشید و از داشتن این محصول لذت ببرید.

نحوه کار با تبلت جادویی به چه صورت است؟

این تبلت دارای یک قلم دو سر است. شما کافی است با قلم بر روی آن بکشید. سپس با ضربه زدن بر روی یک دکمه که در پایین آن قرار دارد، همه چیز پاک شده و یک صفحه تمیز مجدد در اختیار دارید.

در پشت یک کلید است که اگر بر روی حالت قفل قرار گیرد، دیگر دکمه پاک کننده کار نخواهد کرد و همه چیز بر روی صفحه باقی خواهد ماند.

حتما ببینید: ترب

مزایای استفاده از تبلت جادویی

  • برای نقاشی کشیدن بسیار مناسب است.
  • برای تمرین نوشتن کودکان بسیار مفید است و دغدغه ای برای پاک کردن ندارید.
  • با کیفیت است و به راحتی خراب نمی شود.
  • می توان آن را به دیگران هدیه داد.

تبلت جادویی به عنوان یک هدیه تولد عالی می تواند خریداری شود.

شما عزیزان اگر می خواهید فرزندتان با تکنولوژی روز بیشتر آشنا شود حتما این محصول شگفت انگیز را با بهترین قیمت بازار از تحریر۲۰ خریداری کرده و به وی دهید.

 

دکمه بازگشت به بالا