برترینهای کسب و کارعمومی

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۲

سایا خودرو همواره تلاش کرده است تا بستری را فراهم کند که ماشین‌دار شدن دیگر یک رویا نباشد. از این رو، نظر کاربران همیشه در اولویت تصمیم‌گیری مدیران این مجموعه قرار می‌گیرد و به همین سبب و به دلیل درخواست مکرر شما مشتریان گرانقدر، طرح فروش اقساطی خودرو فیدلیتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات جذاب شرکت‌های مرتبط با کمپانی معروف چری در دستور کار قرار گرفته است.
بنابراین چنانچه از علاقمندان به این کراس اوور زیبا و مدرن هستید و قصد شرکت در طرح که از سوی سایاخودرو عرضه شده است را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تاریخچه فیدلیتی

فیدلیتی نامی نیست که مهندسان و طراحان کمپانی چری روی این خودرو گذاشته باشند، بلکه این نام منتخب از سوی گروه خودروسازی بهمن بر روی این خودرو نهاده شد.
گروه ایرانی معنای لغوی این اسم را صداقت و وفاداری عنوان کردند. البته ناگفته نماند که مدیران هر دو گروه خودروسازی علت این تغییر نام را دور زدن تحریم‌ها عنوان کرده‌اند.
در جهان، این کراس اوور سایز متوسط را با نام جتور X70s می‌شناسند و کمتر از پنج سال است که از تولید آن می‌گذرد.
شاید شما نخستین باری باشد که نام کمپانی چری را میشنوید، اما خوب است بدانید که این شرکت از معروف‌ترین خودروسازان چینی است.
بیش از یک دهه است که این شرکت خودروساز با گروه‌های تابعه کرمان موتور در ایران تعامل کرده است و بسیاری از تولیدات خود را به جاده‌های کشورمان فرستاده است.
تولیداتی که مانند فیدلیتی به سبب زیبایی ظاهری و امکانات رفاهی همواره مورد پسند مشتری ایرانی واقع می‌شود و البته نباید از محدوده قیمتی ارزان و به صرفه آن نیز به راحتی گذشت.
خودروهای چینی چندین سال است که در جهان بازارهای ثابتی برای خود دست و پا کرده‌اند و در این میان، کمپانی چری، هفتمین تولید کننده برتر خودرو در چین است.

مشخصات ظاهری فیدلیتی

ظاهر مدرن و قابل قبول فیدلیتی یکی از بزرگترین مزیت‌های این خودرو است. هرچند طراحی آن اختصاصی نیست و برگرفته از ظاهر چندین خودرو در کلاس یکسان است، اما در نهایت، کمپانی خودروساز نتیجه مطلوبی از ظاهر خودرو دریافت کرده است.
این ماشین چهره‌ای جدی و پر قدرت دارد و نمای روبرویی آن کاملا القا کننده این حس به مخاطب است.
طراحان چینی با استفاده از تریم مشکی، چراغ‌های بزرگ و کشیده، حجم دادن به بدنه و نگین‌های کریستالی تلاش کرده‌اند تا المان‌هایی لوکس و مدرن روی خودرو به کار ببندند.
طراحان در نمای جانبی با ایجاد خط و خطوط بدنه تلاش کرده‌اند تا سرعت و حرکت را به تصویر بکشند و از نمای عقب هم این خودرو چهره‌ای اسپرت دارد.
با توجه به محدوده قیمتی که فیدلیتی در آن قرار دارد، نمی‌توان ایراد آنچنانی بر ظاهرش وارد کرد، به همین دلیل ظاهر این خودرو از کاربران نمره قبولی می‌گیرد.

طراحی داخلی فیدلیتی

این خودرو چینی در دو مدل پنج نفره و هفت نفره عرضه شده است، اما همان‌طور که انتظار میرفت مورد استقبال خانواده‌های ایرانی قرار گرفت، زیرا یک ماشین جادار و مسافرتی ایده‌آل به نظر می‌رسد.
همان طور که از ظاهر آن نمی‌شد ایراد قابل توجهی گرفت، طراحی داخلی آن نیز کامل و بی عیب و نقص به نظر می‌رسد.
طراحان چینی تلاش کرده‌اند تا بین ظاهر و کابین، هماهنگی ایجاد کنند و همان حجم‌دهی بدنه و خطوط بیرونی در فضای داشبورد نیز اجرا شده است.
بر خلاف بسیاری از خودروهای چینی که معمولا متریال به کار رفته در کابین و جنس روکش صندلی‌ها درجه یک نیست، اما فیدلیتی از این قاعده مستثناست. جنس روکش صندلی‌ها و تودری از چرم مرغوب است و صندوق عقب آن نیز از فضای مناسبی برخوردار است.

گفتیم که طراحان کابین این خودرو تلاش کرده‌اند تا تناسب خوبی میان بدنه و المان‌های داخلی ایجاد کنند، نمونه‌ای از این هماهنگی را در به کاربردن المان‌های براق آلومینیومی در فضای داخلی در راستای نگین‌های کریستالی براق نمای بیرونی جلوی فیدلیتی، می‌بینیم.
محل قرارگیری کلیدهای دسترسی به امکانات رفاهی جتور ایکس ۷۰ و دریچه‌ها به نحوی است که بر زیبایی کابین افزوده است.
دکمه استارت، ترمز دستی برقی، پنل دیجیتال برای تنظیم تهویه و نمایشگر لمسی از ادواتی هستند که هم کاربردی طراحی شده‌اند و هم ظاهر دلچسبی به کابین بخشیده‌اند.

مشخصات فنی فیدلیتی

فیدلیتی مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که قادر است ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.
گیربکس این خودرو شش سرعته با دو کلاچ اتوماتیک است و مخزن سوخت آن ۵۵ لیتر گنجایش دارد.
ابعاد جتور x70 به شرح زیر است:
• ۴۷۲۰ میلی‌متر طول
• ۱۹۰۰میلی‌متر عرض
• ۱۶۹۵ میلی‌متر ارتفاع
• ۱۵۴۵ کیلوگرم وزن
میزان مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۶ اعلام شده است که برای خودرویی با این ابعاد مناسب ارزیابی می‌شود.
حداکثر سرعت این کراس اوور چینی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و جتور x70 تنها در ۱۰ ثانیه به شتاب صفر تا صدی می‌رسد.
اگر از دوستداران محیط زیست هستید، لازم است بدانید که استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ است.
به طور کلی درباره امکانات فنی فیدلیتی باید گفت که این خودرو با توجه به قیمتی که دارد از نظر فنی نمره قبولی دریافت می‌کند.

  • موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور 1498 سی سی
  • تنفس موتور توربوشارژ
  • انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
  • جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه
  • شتاب 0 تا 100 10 ثانیه
  • حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت داخل شهر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر
  • مصرف سوخت خارج از شهر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر
  • حجم باک 55 لیتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5
  • ایمنی فیدلیتی

این خودرو دارای کیسه هوای سرنشین، راننده و کیسه هواهای جانبی است. همچنین از امکانات ایمنی این کراس اوور نیمه لوکس چینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم توقف خودکار
    • کنترل پایداری الکتریکی خودرو
    • کنترل خودرو در سربالایی
    • کنترل کشش
    • سیستم ترمز پارک برقی
    • سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط
    • سیستم نمایش لحظه‌ای باد تایرها
    • کروز کنترل خودرو

امکانات رفاهی فیدلیتی

خودروهای چینی به داشتن امکانات رفاهی معروفند و فیدلیتی نیز یکی از آنهاست. امکانات رفاهی این خودرو یک امتیاز ویژه برای آن محسوب می‌شود:

همانطور که مطالعه کردید، فیدلیتی یکی از آپشن ترین کراس‌اوورهای حال حاضر در جاده‌های کشورمان است که اگر به دنبال خودرویی با امکانات رفاهی متعدد می‌گردید، یک گزینه مناسب برای شماست.

رقبای فیدلیتی در بازار

اصلی‌ترین رقیب فیدلیتی محصولی دیگری از چین و تولید کمپانی چری است. بله! دیگنیتی جذاب که آن هم لطف بهمن موتور پا به جاده‌های ایران گذاشت، یکی از اصلی‌ترین رقیبان جتور ایکس 70 است.
البته دیگنیتی تنها رقیب قدر این کراس اوور نیمه لوکس از سرزمین اژدها نیست، بلکه کی ام سی k7و تیگو ۷ هم شانه به شانه فیدلیتی می‌تازند.
گفتنی است که نسخه ۵نفره و ۷نفره جتور x70 با یکدیگر اندکی تفاوت قیمتی دارند.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی فیدلیتی

اگر تا امروز گمان میکردید که خرید اقساطی فقط مختص خودروهای داخلی و تا محدوده قیمتی پایین است، سخت در اشتباه بودید.
سایا خودرو اینجاست تا رویای شما برای نشستن پشت فرمان هر خودرویی با هر قیمت و محصول هر کشوری که باشد را محقق کند.
شما می‌توانید با شرایط‌ زیر جتور x70 جذاب چینی را به شکل اقساطی خریداری کنید:

  • امکان خرید اقساطی فیدلیتی با اقساط بلند مدت
    • ثبت سند خودرو به نام خریدار
    • فروش اقساطی جتور ایکس ۷۰ با قیمت واقعی و حاشیه سود متعارف
    • ارائه مشاوره رایگان به مشتری توسط کارشناسان خبره پیش از خرید
    • تنظیم قراردادهای شفاف
    • عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد از سپی فروشنده
    • تحویل فوری فیدلیتی به خریدار
    • فروش جتور x70 با کمترین سرمایه و دریافت کمترین پیش پرداخت
    • امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری به سبب وارد نشدن فشار مالی

با توجه به اوضاع بازار خودرو؛ فیدلیتی بخریم یا نه؟!

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی دارید، اما هنوز مردد هستید که تصمیم درستی گرفته‌اید یا نه، بهتر است مزایا و معایب این ماشین خوش نقش و نگار از سرزمین اژدها را بررسی کنید. هر چقدر هم که ماشین فیدلیتی این روزها طرفدارانی از همه رده‌های سنی پیدا کرده باشد و خیلی‌ها رویای سواری گرفتن از آن را در سر می‌پرورانند، اما این‌ها دلیل نمی‌شوند که این شاسی بلند چینی خالی از عیب و ایراد باشد.

باید بپذیریم که اوضاع و احوال اقتصادی اکثر مردم کشور به گونه‌ای نیست که در تصمیمات مالی خود بی‌گدار به آب بزنند، چه قرار باشد پراید سایپا را بخرید چه یا هر خودرو دیگری، باید به دقت درباره ویژگی‌های فنی، موتور، شتاب، مصرف سوخت، سواری و تجربه کاربری آن تحقیق کنید. گاهی روی کاغذ همه چیز خوب است، اما تجربه سواری مالکان چیز دیگری می‌گوید.   بنابراین تنها با بررسی دقیق مشخصات فیدلیتی و مقایسه با رقبای هم قیمت آن است که می‌توان تصمیم قطعی برای خرید گرفت.

در ادامه مزایای فیدلیتی را با هم بررسی می‌کنیم:

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برخی‌ها از خرید قسطی ماشین‌های مونتاژی یا وارداتی پشیمان می‌شوند، کمبود و یا عدم خدمات پس از فروش است. خوشبختانه کمپانی این مشکل را حل کرده است. بنابراین با شرکت در طرح  فروش اقساطی خودرو می‌توانید امیدوار باشید که به عنوان مالک یک کراس اوور سایز متوسط چینی از خدمات بهمن موتور بهره‌مند خواهید شد و در این میان مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

یکی از مهم‌ترین مزایای فیدلیتی قسطی این است که صاحب ماشینی لوکس، مدرن و جذاب خواهید شد که ایرادی بر ظاهر آن وارد نیست. فیدلیتی را از هر زاویه‌ای که نگاه کنید، چشم نواز است. بر خلاف اکثر خودروهای تازه وارد که از نمای روبرو دلبری می‌کنند، اوج هنر طراح در استایل و ظاهر جتور ایکس 70 در نمای جانبی و عقب خودرو منعکس شده است. طراح با جسارت بسیار زیادی یک ظاهر پیشرفته و مدرن برای این خودرو ساخته است که در استقبال از طرح‌های خرید فیدلیتی بسیار تاثیر گذاشته است.

به هر حال ماحصل تلاش‌های طراحان و تولید کنندگان، ماشینی است که خشونت، جدیت، سرعت و قدرت از آن منعکس می‌شود. طراحی داخلی نیز مطلوب است، مدرنیته و جذابیت ظاهری را در داخل این ماشین هم حس می‌کنید و آن مانیتور بزرگ بالای   داشبورد فیدلیتی در کنار طراحی دو رنگ داخلی و کلیدهای کنترل روی فرمان و دنده اتومات، جلوه‌ای خواستنی به داخل کابین بخشیده است.

وقتی حرف از امکانات رفاهی می‌شود، خودروهای چینی پیشتازی می‌کنند، با استفاده از شرایط فروش فیدلیتی اقساطی که از سوی سایا خودرو اعلام شده است صاحب خودرویی می‌شوید که هیچ امکان و آپشن رفاهی وجود ندارد که نداشته باشد! بنابراین اگر در این محدوده قیمتی به دنبال یک خودرو پر امکانات هستید و برایتان مهم است که ماشینی را انتخاب کنید که بسته کاملی از ویژگیهای رفاهی را داشته باشد، به جز شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی دنبال طرح دیگری نباشید.

از همان ابتدا که خانواده پژوها وارد ایران شدند، یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مردم از آنها فضای جادار کابین بود. ایران خودرو با درک همین نکته تلاش کرد سمند، نخستین خودرو ملی خود را حتی جادارتر از 405 بسازد و در این زمینه نیز موفق شد اقبال عمومی را کسب کند. این مقدمه را بیان کردیم که بگوییم همیشه فضای کابین برای خریدار ایرانی مهم است.

خوشبختانه داخل فیدلیتی از فضای کافی برای جا دادن 5 سرنشین قد بلند و تنومند برخوردار است! علاوه بر این جتور ایکس 70 در برخی نسخه‌ها یک گزینه عالی برای سفرهای طول و دراز دوستانه و خانواده‌های پر جمعیت است.

فیدلیتی ۷ نفره ارزان‌ترین نسخه ماشین‌های هفت نفره‌ای است که در بازار موجود است و به همین دلیل ظرفیت کابین در زمره مهم‌ترین مزایای این ماشین چینی محسوب می‌شود. خوب است بدانید نسخه هفت نفره از نظر ظاهری با نسخه پنج نفره هیچ تفاوتی ندارد و نسخه هفت نفره این خودرو در صندوق عقب دارای یک ردیف اضافی با دو صندلی است. برای خرید اقساطی فیدلیتی پرایم از سایاخودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چه ارزان‌ترین خودرو بازار را انتخاب کنید چه به دنبال طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی به عنوان یکی از گران‌ترین خودروهای بازار ایران باشید، نمی‌توانید بدون بررسی دقیق و اطلاع از جزییات ویژگی‌های خودرو تصمیم درستی برای خرید بگیرید.

یکی از مهم‌ترین ایرادات وارده به این خودرو این است که موتور فیدلیتی توانایی ارائه شتاب مطلوب با توجه به وزن و ابعاد آن را ندارد. این ایراد به جتور ایکس 70 وارد است، اگرچه این ماشین در شرایط عادی سرعت و پایداری خوبی دارد، اما هنگامی که ظرفیت کابین و صندوق پر باشد، ماشین در سربالایی‌ها کم می‌آورد.

با بررسی فیدلیتی و تجربه کاربری مالکان کاشف به عمل آمده است که گیربکس دو کلاچه این ماشین، هنگامی که تحت فشار قرار بگیرد، مانند عبور از ترافیک یا صعود به سر بالایی خیلی زود داغ می‌شود.

  1. دشواری نگهداری از موتور توربو شارژ

یکی از مشکلاتی که بر سر راه کسانی که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی را دارند، قرار می‌گیرد این است که باید دائما از سوخت استاندارد استفاده کنند. متاسفانه دسترسی به سوخت استاندارد آن قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست، البته این مشکل پیش روی همه افرادی که خودروهایی با موتور توربو شارژ دارند وجود دارد و مختص خریداران فیدلیتی اقساطی نیست، اما به هر حال باید این مورد را در نظر بگیرید.

اکنون که به مزایا و معایب فیدلیتی پرداختیم می‌توانید تصمیم هوشمندانه تری برای ماشین‌دار شدن بگیرید. جهت خرید اقساطی فیدلیتی با بهترین شرایط در پاییز و زمستان 1401 با کارشناسان فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

فیدلیتی بخریم یا دیگنیتی؟!

مهم‌ترین رقیب فیدلیتی در بازار، یک چینی خوش قیافه دیگر به نام است. یک کراس اوور دیگر که لقب غول رویایی را از آن خود کرده است و در بین مشتریان ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی بهمن خودرو دارید، اما نمی‌دانید دیگنیتی را انتخاب کنید یا فیدلیتی را؛ ادامه مطلب را مطالعه کنید.

دو خودرو از نظر وزن و ابعاد هم بسیار به یکدیگر شباهت دارند، عکس ماشین فیدلیتی و دیگنیتی را که کنار یکدیگر بگذارید هم بر شباهت ابعاد صحه می‌گذارید، اما باید اذعان کرد که فیدلیتی چندین سانتی‌متر در طول و عرض و ارتفاع از دیگنیتی بزرگتر است و حدودا 5 کیلوگرم از رقیب هم‌وطنش سنگین‌تر ساخته شده است.

از نظر فنی هر دو خودرو مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی هستند که 1498 سی سی حجم دارد، اما این موتور قادر است برای دیگنیتی 148 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند اما با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی صاحب ماشینی می‌شوید که پیشرانه آن 155 اسب بخار قدرت دارد و 230 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند. ضمنا گیربکس دیگنیتی cvt است اما گیربکس فیدلیتی 6 سرعته و دو کلاچه است.

از نظر ایمنی دست برتری با فیدلیتی است، چراکه این خودرو مجهز به تشخیص نقاط کور و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده است اما همتای چینی‌اش چنین آپشنی را دارا نیست. از نظر امکان رفاهی هم با استفاده از شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور که توسط سایا خودرو عرضه شده است، صاحب ماشینی با ویژگی‌های رفاهی بیشتری می‌شوید. در نهایت باید گفت قیمت فیدلیتی و دیگنیتی در یک محدوده تعیین شده است و با توجه به مواردی که گفته شد این شما هستید که باید تصمیم بگیرید.

اما یک نکته را در نظر داشته باشید، به گواه کارشناسان، ظاهر دیگنیتی جوان پسندتر است و فیدلیتی خودرویی خانوادگی محسوب می‌شود؛ حال شما هستید که باید انتخاب کنید.

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۱  

با توجه به بحران اقتصادی و تورم افسار گسیخته‌ای که بر بازار خودرو در سال جاری سایه افکنده است، مجموعه ما شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۱  را منعطف‌تر در نظر گرفته تا همه افراد با هر میزان سرمایه و درآمدی بتوانند صاحب خودرو دلخواه خود شوند. بر این اساس به جای دریافت مبلغ مشخصی به عنوان پیش پرداخت، بستری برای خرید خودرو قسطی با کمترین سرمایه و حداقل پیش قسط فراهم کردیم.

به همین دلیل بسیاری از کاربران فضای مجازی و مشتریان ما در دنیای حقیقی معتقدند بهترین شرایط فروش فیدلیتی متعلق به سایا خودرو است. در سال جاری هم چنان به تحویل فوری خودرو پایبند هستیم و با درک شرایط اقتصادی نابسامان اکثر مردم جامعه، تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا مبلغ اقساط طی تعامل با خریدار تعیین و منعقد شود. با نگاهی به جدول فروش اقساطی فیدلیتی و میزان استقبال مردم از طرح‌های عرضه قسطی این ماشین جذاب چینی، میتوان دریافت که باز هم به خواسته خود که همانا مشتری مداری و کسب رضایت صد در صدی خریدار است دست یافته‌ایم.

فروش بهمن موتور فیدلیتی

اگر به دنبال طرح فروش بهمن موتور فیدلیتی هستید، باید منتظر بمانید تا کمپانی برنامه ویژه‌ای برای عرضه این کراس اوور مدرن عرضه کند، اما یادتان باشد که در طرح‌های کمپانی باید همه مبلغ تمام شده ماشین را به صـورت یکجا بپردازید. اگر به دنبال طرح فروش اقساطی فیدلیتی می‌گردید، ما در سایا خودرو در کنار شما هستیم. تمام شرایط ویژه‌ای که برای فروش ماشین‌های داخل اعم از تولیدات ایران خودرو یا سایپا به صورت اقساطی در نظر می‌گیریم، عینا برای عرضه ماشین‌های مونتاژی یا وارداتی در نظر گرفته می‌شود. نگران قیمت فیدلیتی اقساطی هم نباشید، این قیمت بر اساس معاملات واقعی روز تعیین می‌شود و حاشیه سود نیز بر اساس عرف نرمال بازار لحاظ می‌گردد.

فروش فوری فیدلیتی

چنانچه به دنبال طرحی موسوم به فروش فوری فیدلیتی هستید و حوصله انتظار کشیدن‌هایی که انگار در بین کمپانی‌های خودروساز و مونتاژ کننده ایرانی برای عرضه محصولاتشان همه گیر شده است را ندارید، با کارشناسان ما در سایا خودرو تماس بگیرید. شما ضمن اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی یا خارجی، با قیمت روز آن‌ها نیز آشنا می‌شوید و می‌توانید مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب هم دریافت کنید.

بنابراین چه قصد دارید در طرح‌های شرکت کنید یا محصولات بهمن موتور و پارس خودرو دلتان را برده است یا دوست دارید تولیدات اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایران یعنی ایران خودرو را سوار شوید یا به دنبال محصولات اقتصادی سایپا هستید، روی ما حساب کنید. فرقی نمی‌کند که به فکر می‌کنید یا کوییک ار، مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، حتی اهمیتی ندارد که برای تامین اعتبار مجبور به شرکت در طرح‌های خرید اقساطی خودرو هستید یا از طبقه ثروتمندانی هستید که به نظرتان خرید ماشین قسطی یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری است.

شما برای شرکت در طرح‌های ، هیوندای، فیدلیتی، انواع جک، انواع برلیانس، انواع پژو، و هر خودرو ایرانی، مونتاژی یا وارداتی دیگر که مد نظر دارید، می‌توانید با سایا خودرو وارد معامله شوید. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش قسطی ماشین  با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

آیا قیمت فیدلیتی منطقی است؟

خودروهای چینی معمولاً با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند که این امر می‌تواند نظر مثبت بسیاری از متقاضیان را برای خرید جلب کند. اگر شما هم قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی را دارید، احتمالا اقدام به مقایسه این خودرو با دیگر رقبا کرده‌اید.

واقعیت این است که قیمت فیدلیتی در قیاس با برخی سدان‌ها و کراس اوورهایی که محصول کشورهای دیگر هستند، به نسبت ارزان تعریف شده است.  یکی از دلایل اصلی قیمت پایین خودروهای چینی به ویژه قیمت خودرو فیدلیتی، هزینه تولید نسبتاً کمتر این شاسی بلند نسبت به خودروهای تولید شده توسط سایر کشورهاست.

اینکه چین به عنوان یکی از کشورهایی با نیروی کار ارزان شناخته می‌شود، در این بین نقش مهمی دارد. همچنین برخی از شرکت‌های خودروسازی چینی، برای ورود به بازار جهانی تلاش کرده‌اند تا با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، خودروهایی را عرضه کنند که به لحاظ کیفیت و امکانات قابل مقایسه با خودروهای برندهای معروف باشند. بنابراین وقتی قیمت فیدلیتی 7 نفره را با محصولات ۵ نفره قیاس می‌کنید، به وضوح متوجه ارزان بودن این ماشین خواهید شد.

عکس ماشین فیدلیتی

از طرفی چینی‌ها برآورده کردن نیازهای بازار جهانی را به‌خوبی یاد گرفته‌اند، همین امر باعث صرفه جویی در هزینه تولید می‌شود. زیرا کمپانی می‌داند هر چقدر که قیمت فیدلیتی پرایم 7 نفره را مناسب‌تر در نظر بگیرد، آمار فروش خود را در کشورهای هدف بالاتر خواهد برد. در نتیجه جدول فروش اقساطی فیدلیتی اثبات می‌کند که تمامی اقشار با هر توان مالی این شانس را برای خود قائل بوده‌اند که یک کراس اوور اقتصادی سوار شوند.

البته باید توجه داشت که قیمت پایین خودروهای چینی بهانه‌ای برای کاهش کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در تولیدات آن‌ها نیست. در واقع اگر قرار باشد با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی صاحب کراس اووری با کیفیت ساخت پایین و استهلاک بالا شوید، این معامله هیچ سودی برای شما در پی نخواهد داشت. بنابراین اگر ادعا می‌کنیم که قیمت ماشین فیدلیتی گروه بهمن مناسب تعیین شده است، این نظریه را با تکیه بر مزایای این کراس اوور مانند ظاهر مدرن و جذاب، کابین جادار و بزرگ با متریال مرغوب، پلتفرم مشترک با تیگو8، امکان سفارش در مدل‌های 5 و 7 نفره و پیشرانه مشترک با محصولات چری (4T15C) مطرح کرده‌ایم.

عوامل موثر بر قیمت روز فیدلیتی

در ایران، عوامل مختلفی بر قیمت روز خودروها تأثیرگذار هستند. گاهی این عوامل برای خودروهای داخلی و وارداتی مشترک هستند و گاهی دلایل تعیین قیمت خودروهای ایرانی و خودروهای وارداتی متفاوت است.

یکی از اصلی‌ترین عوامل مشترک بر تعیین قیمت خودروها ازجمله قیمت Fidelity تحریم‌های آمریکا علیه ایران است که باعث افزایش هزینه تمام شده قطعات و تجهیزات وارداتی شده و در نتیجه قیمت خودروها نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این تورم و نوسانات قیمت ارز نیز به قیمت خودروها اضافه می‌کند. شاید برایتان جالب باشد اما حتی برخی سیاست‌ها و مقررات دولتی نیز می‌توانند بر قیمت خودروها تأثیرگذار باشند و باعث نوسان در قیمت روز فیدلیتی و دیگر خودروها شوند.

به عنوان مثال مالیات‌های بالا و نرخ سود بانکی باعث افزایش هزینه تولید خودروها می‌شوند و در نتیجه قیمت روز خودروها مانند فیدلیتی نیز افزایش می‌یابد.  حتی تغییرات در فصول مختلف نیز می‌توانند بر قیمت خودروها تأثیرگذار باشند. بنابراین پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی باید جوانب مختلف بازار را در نظر گرفت.

با این حال اگر شما هم از جمله خریدارانی هستید که تمایل دارید خرید خودرو را به تعویق بیندازید و چند وقت دیگر ماشین فیدلیتی بخرید، به نظر ما اشتباه می‌کنید! چرا که این رویکرد  دارای مشکلاتی است که باید در نظر بگیرید. یکی از مشکلات این رویکرد، افزایش قیمت خودروها است. با توجه به افزایش قیمت خودروها در بازار، خریدارانی که استفاده از شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور که توسط سایا خودرو ارائه شده است را به تعویق می‌اندازند، ممکن است به آن دسته از خریداران تبدیل شوند که نتوانند در آینده قیمت خودرو را بپردازند و مجبور به خرید خودروهای قدیمی‌تر و با کیفیت پایین‌تر شوند.

در کل بهتر است بهترین شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ۱۴۰۲ را به تعویق نیندازید و در صورت امکان، با پرداخت نقدی یا خرید قسطی ماشین محبوبتان را خریداری کنید. همچنین، قبل از خرید، حتماً قیمت فروش بهمن موتور فیدلیتی توسط سایا خودرو را استعلام کنید و در نهایت تصمیم‌گیری نمایید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید، به دنبال طرح‌های فروش اقساطی بهمن موتور با بهترین شرایط می‌گردید یا با خواندن این مطلب علاقمند شده‌اید که بدانید با چه شرایطی می‌توانید پشت فرمان فیدلیتی بنشینید، همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایاخودرو تماس حاصل نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا