برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین مارک های دوچرخه دنده ای

دوچرخه های کورسی به طور فزاینده ای محبوب هستند.

در مقایسه با دوچرخه توریستی، دوچرخه های کورسی به عنوان دوچرخه های ماجراجویی و  همه جاده ها نیز شناخته می شوند – بسیار محبوب و شیک هستند و می توان به راحتی دلیل آن را پیدا کرد.

می توانید دوچرخه های ماجراجویی ساخته شده از فولاد، آلومینیوم، کربن و تیتانیوم و با طیف وسیعی از قیمت ها از قیمت مناسب تا قیمت افسانه ای پیدا کنید. تعداد بسیاری از آنها دارای گلگیر مخصوص حلقه ای، ترمز دیسک برای ترمز بهتر و هندسه نرم تر از یک دوچرخه جاده برای سواری بهتر در انواع سطوح می باشند.

آنها همچنین ریسک بزرگی برای راندن در زمستان روی جاده ها هستند، لازم است لاستیک های مقاوم در برابر پنچر شدن را سوار کنید و حالا می توانید ایمن بروید.

نظر طرفداران:  سریع، راحت، کاربردی

منفی: بعضی اوقات برای سارقان جذاب است

شهری: بهترین دوچرخه برای سواری بدون دردسر

آنچه در مورد سبک دوچرخه شهری جذاب است، سادگی، کاربردی بودن و استحکام آن است.

دوچرخه های شهری معمولی دارای رویه زنجیر و پدال های مسطح هستند، بنابراین می توانید با لباس های معمولی خود روی آن سوار شوید. سیستم روشنایی دینامیکی دارند و اغلب با قفل سرخود ساخته شده است، بنابراین به این لوازم اضافی احتیاج نخواهید داشت.

آنها خیابان های پر از دست انداز را به نرمی می گذارند و با یک موقعیت سواری قائم به شما زاویه دید خوبی از ترافیک می دهند.

جوانب مثبت:  ظاهر عالی، موقعیت راحت سواری، کاربردی، ایده آل برای پوشیدن لباس های معمولی، معمولاً بسیار بادوام

منفی:  سنگین و کند است

دوچرخه برقی: اگر می خواهید کمتر انرژی بگذارید

اگر شما نیاز به رفتن به محل کار دارید و میخواهید عرق کمتری کنید، یا اگر به تناسب اندام خود اهمیت کمتری می دهید، موتور قدرتمند دوچرخه های برقی یا دوچرخه الکترونیکی به کمک شما می آیند.

قوانین از کشور به کشوری دیگر متفاوت است و در ایالات متحده می تواند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد. با این حال، در انگلستان از دوچرخه های برقی محدود به 25 کیلومتر در ساعت / 15.5 مایل در ساعت می توان در جاده بدون کلاه ایمنی استفاده کرد – آنها تا آنجا که به قانون مربوط است، دوچرخه هستند، زیرا شما هنوز هم نیاز به پدال زدن دارید تا باطری ها را شارژ نگهدارید.

دوچرخه های الکترونیکی قدرتمند تری (برخی دارای موتور گازسوز در موتور سیکلت) نیز موجود هستند، اما در بعضی از کشورها از جمله انگلیس، اینها به عنوان موتور سیکلت طبقه بندی می شوند و بنابراین باید مطابق با همان قوانین (بیمه، کلاه ایمنی و غیره) داشته باشند.

دوچرخه های الکترونیکی قیمت و وزن قابل توجهی نسبت به دوچرخه معمولی به خاطر باتری و موتور الکترونیک اضافه دارند. با این حال ، با توسعه فناوری ، هم قیمت دوچرخه کاهش یافته است.

طرفداران:  سواری آسان، راحت، سرگرم کننده

منفی:  شارژ مجدد منظم، سنگین و به طور قابل توجهی گرانتر از یک دوچرخه استاندارد معادل

دوچرخه های تاشو: اگر فضای کمتری دارید برای حمل و نقل عمومی بهترین هستید

اگر شما نیاز دارید که کمی سوارکاری را با قابلیت حمل و نقل شهری ترکیب کنید، هیچ چیز بهتر از یک دوچرخه تاشو نیست. آنها برای مسافرت های کوتاه مناسب هستند – و قابلیت حمل آنها به معنای ایده آل بودن آنهاست وقتی ممکن است مجبور هستید قسمتی از مسیر را با قطار یا اتوبوس بروید.

این بدان معنی است که دوچرخه های تاشو به طور فوق العاده ای در بین افراد در شهرهای بزرگ محبوب هستند. جمع و جور ترین آنها در زیر میز شما جای می گیرند و حمل آنها نیز آسان است.

مزایا: راحتی نگهداری، می توانید داخل وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی بروید، یا چرخ های کوچک به سرعت شتاب می گیرد

منفی:  کنترل پایین تر برای افراد درشت قامت

بهترین مارک دوچرخه تاشو

اگر بخواهیم بهترین مارک های دوچرخه تاشو که در حال حاضر در بازار اریا دوچرخ موجود هستند را نام ببریم، میتوان به دوچرخه های برند هامر، شیائومی، لندروور، ویوا و جاینت اشاره کرد که سهم فروش بیشتری نسبت به رقبا دارند.

دوچرخه کودکان: بهترین برای … بچه ها!

 

دکمه بازگشت به بالا