برترینهای کسب و کارورزش و نشاط

اجاره دوچرخه در کیش

اجاره دوچرخه در کیش یعنی داشتن وسیله‌ای که تردد در این شهر و تماشای جاذبه های تفریحی آن را آسان‌تر می‌کند. شهرداری کیش به منظور سهولت گردشگری در این جزیره و تردد راحت‌تر دوچرخه‌سواران اقدام به احداث مسیری طویل در دور جزیره، مخصوص دوچرخه سواری کرده است. این مسیرِ مخصوص، رفته‌رفته شاخه هایی به داخل شهر نیز پیدا کرده است؛ این شاخه ها روزبه‌روز هم در حال افزایش هستند.

اجاره اسکوتر برقی در کیش
اجاره دوچرخه در کیش

شایان ذکر است که جزیره کیش به شهر دوچرخه سواری نیز معروف شده است و جاده مخصوص دوچرخه آن مسیر راست و مستقیمی را طی نمی‌کند. این مسیر یک مسیر غیرمستقیم است که به دور سواحل آبی و پارک های زیبای جزیره کیش می چرخد، پارک دلفین ها را دور می­زند و در حالت کلی مسیری بسیار جذاب و دارای پیچیدگی های خاص خود است.

موتور برقی ها، اشباح در حال حرکت در جاده مخصوص دوچرخه سواری کیش!

هر چند که پیش‌تر تنها در جاده مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش، دوچرخه ها دیده می شدند اما در حال حاضر اشباحی نیز در آن‌ها تردد می کنند! نترسید منظورمان از اشباح همان موتورهای برقی بی سروصدایی هستند که در این مسیر تردد می کنند. پس علاوه بر اجاره دوچرخه در کیش می توانید با اجاره موتور در این جزیره نیز در مسیر مخصوص دوچرخه سواری تردد و از دیدن زیبایی های جزیره لذت ببرید. این وسیله ها وسایلی بدون سروصدا آلودگی صوتی، عاری از هر گونه آلاینده ها و تماماً الکترونیکی هستند.

اجاره موتور سه چرخ در کیش
اجاره دوچرخه و موتور برقی در کیش

اجاره موتور در کیش این مزیت را نسبت به اجاره دوچرخه دارد که برای هدایت و حرکت دوچرخه باید آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالایی داشته باشید. این کار یک ورزش نیز محسوب می شود و می‌تواند باعث تعریق شما در طی مسیر و سوزاندن کالری بالایی شود. اما موتور یا اسکوتر برقی نیاز به قدرت بدنی بالایی ندارد و به راحتی حرکت می‌کند.

با کرایه موتور در کیش می توانید راحت‌تر به امور روزمره خود در جزیره پرداخته و به تفریح و گردش خود را لذت بخش تر کنید. بسیاری از دختران و بانوان نیز به سبب آزاد بودن اسکوتر و موتور سواری در این جزیره برای خانم ها، به هنگام سفر به کیش از اجاره موتور برقی استقبال می کنند.

نکات ایمنی در مورد اسکوتر سواری و اجاره دوچرخه در کیش

اجاره موتور برقی در کیش مخصوص افراد 15 سال به بالا است و کودکان زیر 15 سال نمی توانند اقدام به این کار کنند. هم در مورد اجاره دوچرخه و هم در مورد اجاره موتور برقی و اسکوتر بایستی نکات ایمنی لازم را رعایت کنید. از کلاه ایمنی استفاده کرده، با سرعت مجاز در جاده مخصوص دوچرخه سواری تردد نمایید و به هنگام سوار کردن افراد سالمند یا کودک در رکاب خود مواظب آن‌ها نیز باشید. در مورد موتورهای برقی شارژی بایستی دقت داشته باشید که موتور را قبل از اتمام شارژ به محل ایستگاه بازگرداننده و مجدد شارژ و سپس استفاده کنید.

جزیره زیبای کیش مملو از نعمت های خدادادی

زیبایی های جزیره کیش وصف ناپذیرند. تمام این زیبایی و تماشای آن‌ها موهبت های خدادادی را به یاد می آورد. با اجاره اسکوتر، دوچرخه یا موتور برقی می‌توانید این زیبایی را به بهترین شکل از نزدیک لمس کنید. نسیمی که در لابه‌لای موهایتان می وزد.  صدای پرندگان ساحل، دلفین هایی که به بازی در پارک دلفین ها مشغول‌اند، همه و همه سفر به جزیره زیبای کیش را برای شما به یادماندنی می کنند.

هزینه اجاره دوچرخه و موتور برقی در کیش

هزینه اجاره دوچرخه و موتور برقی در کیش بستگی به نوع وسیله انتخابی شما دارد اما در حالت کلی هزینه کرایه دوچرخه نسبت به اسکوتر و موتور برقی پایین تر است. این قیمت ها سالانه تغییر کرده و به هنگام اجاره وسیله باید کارت شناسایی معتبری به همراه داشته باشید.

موتور برقی کیش اجاره
هزینه اجاره دوچرخه و موتور برقی در کیش

نه تنها جهت بازدید از سواحل و پارک های آبی، بلکه برای بازدید از بازارچه های سنتی و بازارهای مدرن کیش، باغ پرندگان، مناطق حفاظت شده و … نیز می توانید از مسیر مخصوص دوچرخه استفاده نمایید. استفاده از موتور برقی یا اسکوتر هم شما را خسته نمی‌کند و هم راحت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین راه برای رفتن و دیدار از این اماکن گردشگری و تفریحی زیبا است.

دکمه بازگشت به بالا