عمومی

لزوم تسلط عوامل اجرایی انتخابات به قوانین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا قاسمیان پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری جز ضرورت‌های انتخابات است، اظهار کرد: عوامل اجرایی انتخابات باید به قوانین تسلط کافی داشته باشند و در صورت نیاز دوره‌های آموزشی ویژه برای عوامل برگزار شود.

وی با بیان اینکه عوامل باید با آمادگی کامل در روند انتخابات ورود کنند، گفت: حوزه‌های مربوطه نیز لازم است زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری سالم و بدون مشکل انتخابات، گفت: فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان پیش‌بینی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات به‌عمل آورند و با برنامه‌ریزی دقیق، نیازمندی‌های مرتبط را با احصای شرایط اعلام کنند.

قاسمیان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات با شکوه در نیمه دوم امسال تمهیدات لازم تدارک دیده شده است، ادامه داد: در جریان روند تبلیغات نیز با رصد اقدامات داوطلبان، تذکرات لازم در صورت حرکت‌ها و اقدامات غیرقانونی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همه دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی چشم امید به انتخابات اسفندماه دارند تا ملت آزموده ایران را دوباره در محک آزمون قرار دهند که قطعاً در این آزمون نیز ملت ما سربلند خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا