برترینهای کسب و کارعمومی

نکات مهم خرید سقف برقی خودرو

سایبان برقی خودرو (سایبان برقی ماشین) امروزه فارغ از اینکه چه نوع اتومبیلی داشته باشید، طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه پیشرفت علم و گذشت زمان سایبان‌ها با ظاهری متفاوت و ساختارهای متنوع تولید و عرضه می‌شود. در این مقاله از قصد داریم به بررسی مباحث مختلفی در زمینه سایبان برقی ماشین بپردازیم و شما را با این محصول پرطرفدار بیشتر آشنا کنیم.

موارد مهمی که در ادامه با هم می‌خوانیم:

  • تعریف سایبان برقی خودرو و شرایط استفاده از آن
  • کاربردهای سایبان برقی اتومبیل (پارکینگ‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه ها و…)
  • انواع سایبان ‌های برقی ماشین (بازویی، کرکره ای، چتری و…)
  • مزایا استفاده از سایبان برقی خودرو
  • و…

سایبان برقی خودرو چیست؟

به سقف سازه‌ای که از جنس پارچه و پوشش متحرک بوده و از طریق جریان الکتریکی آن را کنترل کرد، سایبان برقی می‌گویند. از سایبان برقی خودرو به عنوان یک محافظ ماشین در برابر شرایط جوی مثل برف و باران، آفتاب، تگرگ و… استفاده می‌شود. معمولا سایبان برقی اتومبیل از حداقل دو پایه و یا بیشتر به صورت نگهدارنده‌های قائم استفاده می‌شود. جنس پارچه‌های استفاده شده در سایبان‌های برقی اتومبیل معمولا از سه مدل برزنتی، فلکسی و ترانزیتی است، این جنس از پارچه‌ها در برابر رطوبت برف و باران، گرد و خاک اضافی، تابش مستقیم آفتاب، اشعه‌های مضر و حتی آتش‌سوزی مقاوم هستند.

سایبان پارکینگ چیست؟

بسیاری از پارکینگ ها دارای سقف نیستند و شما مجبور هستید در فضای باز اتومبیل خود را پارک کنید. اما با کمک یک سایبان پارکینگ می توانید از اتومبیل خود در برابر باران، برف و آفتاب محافظت کنید. سایبان پارکینگ یک روکش تاشو است که نصب آن بسیار راحت می باشد و پایه آن روی دیوار خواهد بود. برای باز و بستن این سایبان نیازی به نیروی دست نیست و میتوانید از راه دور سایبان برقی اتومبیل خود را کنترل کنید.

ویژگی سایبان برقی خودرو

برقی بودن سایبان‌های ماشین از جمله پیشرفت‌هایی است که در این زمینه کار را برای خیلی‌ها آسان کرده و به همین جهت از طرفداران زیادی نسبت به سایبان‌های غیر برقی برخوردار است. سایبان برقی اتومبیل که به‌وسیله جریان الکتریکی کار می‌کند توسط ریموت قابلیت کنترل از راه دور را دارند. به این صورت که با فشردن یک دکمه بر روی ریموت، سایبان‌ها جمع شده یا باز می‌شوند. در ادامه به سایر ویژگی‌های مهم سایبان برقی ماشین می‌پردازیم:

جلوگیری از نفوذ رطوبت و قطرات باران: در فصول سرد سال بارش باران و برف به دلیل لکه‌هایی که بر روی ماشین ایجاد می‌کنند و منجر به کثیفی ماشین می‌شوند، دغدغه مهم افرادی است که تمیزی ماشین برایشان اهمیت دارد. همچنین ممکن است در این فصول شاهد رگبار و تگرگ باشیم که در این شرایط اگر ماشین در فضا باز و بدون سقف باشد متحمل آسیب‌هایی خواهد شد. در این شرایط وجود سایبان برقی ماشین اهمیت خود را نشان می‌دهد.

محافظت از ماشین در برابر تابش مستقیم نور خورشید: تابش مستقیم نور خورشید و گرمایی که به همراه دارد می‌تواند آسیب‌های جدی به خودرو وارد کند. آسیب‌هایی مثل از بین رفتن رنگ ماشین و بالا رفتن دمای موتور اتومبیل از جمله عوارضی است که این شرایط می‌تواند برای خودرو رقم بزند. به همین جهت از محافظت کردن سایبان برقی خودرو در این شرایط می‌شود به عنوان مهمترین ویژگی آن نام برد.

مناسب استفاده کردن از آن ها در فضای باز: مواقعی که به تفریح و گردش می‌روید، با استفاده از یک سایبان برقی قابل حمل علاوه بر محافظت از ماشین در برابر شرایط محیطی فضای باز مثل باران یا تابش مستقیم نور خورشید، خود هم می‌توانید که سایه آن استفاده کرده و از لحظات تفریحی خود در آرامش لذت ببرید.

کاربردهای سایبان برقی ماشین

سایبان برقی اتومبیل فقط برای پارکینگ‌ها کاربرد نداشته و به دلیل قابلیت‌هایی ویژه‌ای که دارد در موقعیت‌های مختلف کاربرد زیادی دارد؛ از جمله موقعیت‌هایی که می‌شود از آن‌ها استفاده کرد عبارتند از:

  • حیاط یا بالکن‌های خانگی.
  • .
  • فروشگاه‌های مختلف.
  • سایه‌بان برای کولرها.
  • مجتمع‌هایی بزرگ مسکونی.
  • کارخانه‌ها.
  • سقف استخرها.
  • مجالس و تالارهای پذیرایی.

انواع سایبان برقی ماشین

سایبان‌ برقی ماشین به طور کلی دارای دو نوع ثابت و متحرک هستند، که نوع متحرک آن خود به دو دسته ی متحرک تاشو و متحرک کشویی تقسیم می‌شود. سایبان برقی ماشین متحرک قابلیت باز و بسته شدن را به صورت برقی داشته و توسط ریموت با توجه به شرایط شما و یا وضعیت جوی هوا قابل تغییر هستند. بهتر است که هنگام خرید با توجه به نیاز خود بهترین نوع سایبان خودرو خود را انتخاب نمایید.

مزایای استفاده از سایبان برقی خودرو

امروزه استفاده از سایبان برقی اتومبیل از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد. از جمله مزایا استفاده از سایبان برقی خودرو عبارت است از:

  • کنترل میزان تابش نور خورشید بر روی اتومبیل
  • جلوگیری از نفوذ قطرات آب باران
  • محافظت از ماشین در زمان بارش برف
  • نصب و استفاده آسان از سایبان برقی
  • تنوع در طراحی و مدل‌ها با توجه به نیاز افراد و شرایط مختلف
  • امکان مدیریت سایبان‌ها توسط ریموت به جهت برقی بودن آن
  • ایجاد امنیت و تضمین سلامت رنگ ماشین

قیمت سایبان برقی ماشین

اطلاع از قیمت سایبان برقی ماشین یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تصمیم‌گیری، انتخاب و خرید است. عوامل زیاد و مختلفی هستند که بر تعیین قیمت این سایبان ها تاثیرگذارند، از جمله این عوامل می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثابت یا متحرک بودن سایبان
  • اتوماتیک یا دستی بودن آن
  • استفاده از سازه‌های مرغوب یا آلومینیومی به عنوان بازوهای سایبان
  • جنس و کیفیت پارچه به کار رفته شده در سایبان ماشین

جمع بندی

آنچه در این مقاله از سایه برگ به آن پرداختیم عبارت است از:

  • سایبان برقی خودرو نوعی سقف سازه‌ای بوده که از جنس پارچه‌های مخصوص تشکیل شده و به‌وسیله جریان الکتریکی قابلیت کنترل از راه دور برای مشتری فراهم است.
  • کاربردهای سایبان برقی منحصر به استفاده در پارکینگ نبوده و می‌توان از آن‌ها در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و … استفاده کرد.
  • سایبان برقی خودرو دارای انواع مختلفی از جمله چتری
  •  بازویی، کرکره‌ای و … است.
  • سایبان ‌های ماشین از مزایا زیادی از جمله راحتی نصب و استفاده از آن‌ها، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ قطرات برف و باران و … برخوردار است.

سوالات متداول

آیا سایبان های خودرو انواع مختلفی دارند؟

بله از انواع سایبان‌ها می‌توان از سایبان‌های ثابت، متحرک، متحرک تاشو و متحرک کشویی نام برد.

قیمت سایبان برقی خودرو چقدر است؟

با توجه به این که سایبان برقی خودرو در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود، قیمت آن‌ها بسته به نیاز مشتری متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایتخرید سقف برقی خودرو، ایده‌آل‌ترین راهکار برای پارکینگ‌هایی است که سقف ندارند. سقف برقی که با نام سایبان متحرک نیز شناخته می‌شود، سایبان موقتی را در محیط باز ایجاد می‌کند. این سقف‌ها به‌راحتی باز و بسته می‌شوند و نصب آن‌ها بسیار آسان است.

البته برای اینکه بتوانید سقف‌های برقی را با خیال راحت خریداری کنید، باید به تولیدی‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. سقف‌های برقی از نظر مواد، تنوع چشمگیری دارند که این امر خریداری آن‌ها را آسان کرده است. علاوه بر این قیمت مناسب این سایبان‌ها، آن‌ها را به پرفروش‌ترین سقف‌های موقت تبدیل کرده است.

سقف برقی برای خودرو

دلایلی که شما را برای خریداری سقف برقی خودرو ترغیب می‌کنند

امروزه به‌موجب پیروی از قوانین ساخت‌وساز، برای برخی از واحدهای آپارتمانی پارکینگ سقف‌دار در نظر گرفته نمی‌شود. پارکینگ‌های بدون سقف نیز مشکلات متعددی را برای اتومبیل‌ها ایجاد می‌کنند. ازاین‌جهت امروزه خرید سقف برقی خودرو، راهکاری نوین برای حل این مشکلات است. سقف برقی یا همان سایبان متحرک، سقفی است که متناسب با ابعاد خودرو طراحی می‌شود و یک سایبان انحصاری را برای خودرو ایجاد می‌کند. ازجمله دلایل خریداری این سقف‌ها، جلوگیری از تابش نور خورشید است.

ازاین‌جهت در فصل تابستان نیز با ایجاد سایه، هوایی خنک را ایجاد می‌کنند. سقف‌های برقی در فصل زمستان از بارش باران و برف روی خودرو جلوگیری خواهند کرد. ایجاد یک فضای شخصی و زیباسازی محیط نیز از دیگر دلایل خریداری سقف‌های برقی خودرو هستند. لازم به ذکر است که استفاده از سقف متحرک، موجب بزرگ‌نمایی فضا می‌شود؛ همچنین در صورت لزوم می‌توانید با استفاده از ریموت، سقف برقی را باز و بسته کنید.

نکات مهم خرید سایبان برقی

نکاتی که قبل از خرید سایبان برقی باید به آن توجه کنید

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید سقف برقی خودرو، طول عمر بالا آن است. ازاین‌جهت برای افزایش طول عمر سایبان‌های متحرک باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. در ابتدا لازم است تا هدف خود را از خرید سایبان یا سقف برقی مشخص کنید؛ زیرا که هرکدام از انواع سایبان‌ها کاربرد خاصی دارند. پس‌ازآن می‌توانید نوع سقف برقی را مشخص کنید. برای اینکه خرید سقف برقی از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر باشد، بهتر است آن‌ها را متناسب با متراژ و ابعاد فضای موردنظر خود سفارش دهید.

اگر می‌خواهید از سقف برقی در تمام فصول سال استفاده کنید، باید بالاترین کیفیت سقف‌های برقی را خریداری کنید؛ همچنین مکانی که برای نصب سقف برقی در نظر می‌گیرید، نباید در معرض سقوط اشیا تیز باشد. قبل از خریداری سقف برقی، حتماً شرایط آب‌وهوایی محل زندگی خود را در نظر بگیرید. رنگ سایبان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا که برخی از رنگ‌ها ممکن است گرما بیشتری را جذب کنند.

راهنمای جامع برای خرید انواع سقف‌های برقی خودرو

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید سقف برقی خودرو باید به آن توجه کنید، آشنایی با انواع سایبان متحرک است. اصولاً سقف‌های برقی که برای خودروها استفاده می‌شوند، سایبان‌های بازویی هستند. این مدل از سایبان‌ها فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند و بر روی یک لوله نصب می‌شوند. بدین ترتیب سایبان برای بسته شدن، به دور لوله می‌پیچد. سقف‌های برقی را باتوجه‌به نوع پارچه نیز می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. یکی از انواع پرفروش سقف‌های برقی، مدل پارچه‌ای است.

در این مدل از پارچه برزنتی و یک‌لایه PVC استفاده می‌شود. نوع دیگر، سقف‌های شیشه‌ای برقی هستند که جنس آن‌ها از لمینت نشکن است؛ اما برای سایبان خودرو کاربردی ندارند و بیشتر در روف‌گاردن‌ها و حیاط رستوران‌ها استفاده می‌شوند. سقف برقی پلی‌کربنات، از دیگر انواع سایبان‌های متحرک است که ظاهر آن شبیه به شیشه است؛ اما مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارند. این سقف‌ها بهترین مدل برای پارکینگ خودروها هستند.

کاربرد انواع سقف‌های برقی

با خریداری سقف‌های برقی از هزینه‌های احتمالی جلوگیری کنید

خرید سقف برقی خودرو ازجمله عوامل مهمی است که می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها و خسارات احتمالی را کاهش دهد. اگر خودرو شما به‌صورت مستقیم در معرض تابش نور خورشید قرار گیرد، ممکن است خسارت‌های زیادی را به شما تحمیل کند.

پوسته فلزی خودرو گرمای خورشید را به طور چشمگیری جذب کرده و دمای داخلی خودرو بالا می‌رود؛ به همین دلیل بهترین راه برای جلوگیری از این شرایط، استفاده از یک سایبان برقی است. سایبان برقی مانند یک عایق در برابر دما و حرارت عمل می‌کند و با انعکاس نور خورشید، پارکینگ خودرو را خنک می‌کند. بدین ترتیب با استفاده از سقف‌های برقی می‌توانید از موتور خودرو و اجزا داخلی آن محافظت کنید.

خریداری سقف‌های برقی از ماهرترین تیم اجرایی

کیفیت بالا سقف‌های برقی، اولویت مشتریان است؛ زیرا که این سقف‌ها به طور مداوم در معرض آفتاب شدید هستند. علاوه بر این، برای نصب سقف‌های برقی به لوازم جانبی مخصوصی نیاز است. کیفیت لوازم جانبی سایبان‌های متحرک نظیر یراق‌آلات، موتوربرق و … طول عمر سقف‌های برقی را افزایش می‌دهد. از دیگر عوامل مؤثر در افزایش طول عمر سقف‌های برقی، نحوه نصب و اجرا آن‌ها است. ازاین‌جهت برای نصب سایبان‌های متحرک حتماً از تیم‌های اجرایی ماهر کمک بگیرید.

گروه اجرایی سایبان برقی متین، با شعار سایبانی امن بر فراز لحظات شما، تضمین‌کننده کیفیت سقف‌های برقی خود خواهد بود. این گروه اجرایی، علاوه بر نصب اصولی سقف‌های برقی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های سایبان‌های متحرک شناخته می‌شوند. ازاین‌جهت خرید سقف برقی خودرو به‌صورت مستقیم از گروه تولیدی متین، در کاهش هزینه نهایی مؤثر است.

اجرای انواع سقف‌های برقی

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال راهی برای ایجاد یک سایبان عالی هستید، خرید سقف برقی خودرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سقف‌های برقی بهترین گزینه برای پارکینگ‌های بدون سقف هستند. این سقف‌ها عایق‌های حرارتی بسیار خوبی هستند و از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می‌کنند. سقف‌های برقی دارای خاصیت ضد آب هستند و در فصل زمستان نیز کارایی بالایی دارند.

تنوع سقف‌های برقی موجب شده تا مشتریان متناسب با محیط موردنظر خود، آن‌ها را خریداری کنند. گروه سایبان برقی متین، از معتبرترین شرکت‌های تولیدی سایبان‌های متحرک یا سقف‌های برقی است. شما می‌توانید جهت انتخاب بهترین نوع سقف‌های برقی برای خودروهای خود، به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت نهایی خرید سایبان‌های برقی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

سایه برگ از قیمت‌های این محصول مطلع شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا